Ga naar inhoud


(poll) wie kan al HDzenders bekijken?


spongebob

Aanbevolen berichten


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier geen HD, ben het helemaal met eerdere posters eens dat we ook niet hoefden te betalen voor kleur en breedband.

Als onze Dreambox er ooit over heel lang eens mee ophoudt zal er wel een HD-box komen, omdat dat dan mogelijk de standaard is, maar dan nog ben ik niet van plan voor de ontvangst meer te gaan betalen.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij opvalt is hoe vlot men reeds meer betaalt voor HD ontvangst. De overgang van zwart-wit naar kleur vond ik een veel grotere stap en toen was er geen sprake van meer betalen en zou dat toen ook niet gelukt zijn, kwestie van marketing???

 

On topic: ik kan al maanden HD kijken maar enkel FTA want ik weiger hiervoor meer te betalen ;-)

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een HD abbo bij canaldigitaal. en 2 hd-capable ontvangers. een dreambox 800 en een philips 7121.

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PaulCl
Wat mij opvalt is hoe vlot men reeds meer betaalt voor HD ontvangst. De overgang van zwart-wit naar kleur vond ik een veel grotere stap en toen was er geen sprake van meer betalen en zou dat toen ook niet gelukt zijn, kwestie van marketing???


Hiermee ben ik het helemaal eens, hoe zit dat eigenlijk in de buitenlanden en in HD land bij uitstek: de VS?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

dreambox 8000 is al enige tijd in bestelling, hoop die nog deze maand te ontvangen.

wil wel betalen om mijn Sky abonnement naar HD uit te breiden, maar niet voor TVV/CD HD. Dat eerste zal echter niet lukken vrees ik......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen sat ontvanger meer. Humax voeding ligt eruit.

Wel een Ziggo abo maar geen HD en ga er ook niet voor betalen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Humax HDCI 2000 , kijkenkel FTA , ook HD , maar ....

in HD totheden , niksinteressant frown , uitgezonderd BBC !!

Ik hou bij FTA , of mochtooit zenders in HD FTV uitzenden ,

enhet pakket isnteressant , dan .... ok !!

 

Ben nogwel geïnteresseerd in HD ontvangermet blind search !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook HD, alleen als ze de po, RTL en sbs in hd gaan uitzenden dan ben ik ook bereid er iets extra's er voor te betalen. Bij de BBC HD heb ik altijd wel zoiets van "wat een goed beeld", maar om daar nou 10 euro extra voor te gaan betalen om de rest ook in HD te kijken terwijl het SD ook redelijk goed beeld geeft vind ik overdreven.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...