Ga naar inhoud


(poll) wie kan al HDzenders bekijken?


spongebob

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie

Hier nog steeds SD met basispakket, wil eerst eens de kat uit de boom kijken wat er allemaal bij CD komt en tegen welke prijs.

Daarna eens goed overwegen of de nieuwe investering gedaan gaat worden of (even vloeken in de kerk) misschien terug naar de kabel, alhoewel ik dat niet echt waarschijnlijk/wenselijk vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wel HD met het basispakket en de free to air zenders. Eurosport geeft een mooi plaatje als er echte HD uitzendingen zijn maar een extra prijs op mijn bestaande abbo met die paar zenders die in HD worden aangeboden nou nee. Ze moeten het pakket aanbieden met heel wat betere zenders en betaalbare prijs anders blijft het hier gewoon SD. wink

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kijk al HD

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier sinds kort een HD tuner, en een full HD televisie.

Het abonnement is momenteel een CD familie-pakket. Maar ik weet nog niet of dat uitgebreid wordt met het HD-pakket. Eerst nog meer eens oriënteren of dat wel zoveel toevoegt.

De Titanic was gebouwd door professionals.

De Ark door amateurs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier ook een HD box en een HD tv. Bij Canal Digitaal een basis abbo en een HD abbo.

 

En als ze niet vaart maken met die Publieken in HD en de commercielen in HD erbij dan toch maar eens kijken naar het glasvezel gebeuren.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mogelijkheid om de FTA-HD zenders te ontvangen via Astra 1-2-3 en als ze er zouden zijn ook via de HotBird.

Het zijn er tot op heden niet veel, Binnenkort komen de Duitsers.

 

Een leuk extra-tje in mijn ontvanger is een kaartje voor HD-Suisse.

 

Ik wens niet veel extra te betalen voor een HD-pakket en zeker geen 10 euro per maand.

 

 

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...