Ga naar inhoud


[Satelliet] TV Vlaanderen biedt huurmodel aan


Gast zzzzzzz

Aanbevolen berichten

Op de site van TV Vlaanderen, die helemaal vernieuwd is, blijkt dat nu ook een huurmodel aangeboden wordt, vergelijkbaar met de HD digiboxen en HD digicorders die ook te huur zijn bij Telenet.

 

Je betaalt 6€ of 9€ / maand, daarin zit echter niet je abonnement, dat nog eens 10€/maand (basisabonnement) kost.

Huren is voor 2 jaar minimum (24 maanden).

 

http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/nieuws.aspx?id=1810

Link naar reactie
Delen op andere sites


En dit staat in de Faq .... op hun vernieuwde website.

 

 

 

Vraag:

Heb ik een vrije keuze van hardware bij het aankopen of kies ik best een gecertificeerde decoder?

 

Antwoord:

 

Het kiezen van de juiste apparatuur is zeer belangrijk. Speciaal hiervoor hebben wij een kwaliteitslabel op de markt gebracht om onze gecertificeerde apparatuur duidelijk kenbaar te maken. Vermijd alle andere apparatuur. Lees meer over dit kwaliteitslabel.

 

 

crazy

 

Mvg.

BbyN

 

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

""Zo was TVV/CDS afgelopen zomer ook niet tevreden over enkele van deze fabrikanten... Ik vind het ergens wel logisch dat de abonnee nu hiervoor wordt gewaarschuwd!""

 

Maar alle middelen zijn goed om klanten te VANGEN...

Het wordt ook tijd dat men zich bij TVV eens realiseert dat de door hun aanbevolen en goedgekeurde apparatuur bijlange na niet doet wat beloofd wordt!!!

Bovendien is het niet verboden een app te verkopen dat in standby meer dan een Watt verbruikt? (EC)

En elke update die ze geven, laat andere gebreken aan het licht komen... wat een stuntelarij!

 

Ik vind dat ze zich moeten houden aan hun "roeping" een treffelijk signaal en programmakeuze aanbieden binnen door hun gestelde voorwaarden voor wat app betreft!!!

 

De verkoop en produktie van app zouden de beter overlaten aan gespecialiseerde diensten.

 

Je zou eens de uitleg moeten horen van hun callcenters als een klient fouten meldt van "hun" "goedgekeurde app" als de DSR7121 en DSR8121 en DSR22xx!

Bezitter/beller houdt er een schuldgevoel aan over!

 

>> TVV, weze ervan overtuigd dat de abonnee/bezitter van Uw gecertifieerde app er een nog grotere kater aan overhoudt dan jullie agelopen zomer...

whistleJullie kater is weg, de onze blijft ons achtervolgen! mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er worden ook enkel HD ontvangers te huur aangeboden ....

 

Voor je kan huren moet je nog wel eerst het startpakket aankopen voor de som van 99€ (smartcard + handleiding), daarna nog de activatie van de smartcard 29,95€.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tom de Bruyn

Als ze nu eens goede apparatuur zouden verhuren, maar neen, weer die prutsdingen van de Eindhovense lampenfabriek...djeezes !

Zoveel goede HD-ontvangers en dan zoiets op je brood krijgen...mjam...begint meer en meer op Tele*** te lijken, jammer frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo’n jaar terug hebben ze nog eens gestunt , herinner u de actie

“Probeer nu twee maanden TV VLAANDEREN! Niet tevreden? Geld terug!”

Het kwam er toen op neer dat je zo’n TVV Vlaanderen setje kocht, de schotel aan de muur hing en dan maar kijken.

Was je niet tevreden mocht je alles terug brengen en centen terug.

Dat was de theorie , maar de meesten kunnen geen schotel uitrichten dus moest er een installateur bijkomen en dat werd betalen.

Dat je de kosten van de installatie kwijt was, waren ze vergeten te melden.

Dat je de apparaten in onberispelijke toestand terug moest geven, waren ze vergeten te melden.

Dat je de smartcard niet terug betaald kreeg, waren ze vergeten te melden.

En nu weer zoiets, een satelliet installatie is niet alleen een decodertje neer zetten.

Gaan ze zelf instaan voor het plaatsen van een schotel of word dit weer een probleemke van de nieuwe klant.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet als gewone mens maar eens een telenet decoder of belgacom decoder zelfinstal doen dan zal ook al vlug zien dat er ook wat handigheid en kennis voor nodig is zoniet is het ook de vakman bellen en betalen ik lees iedere dag op dit bord en hoe meer ik lees hoe meer ik begin te denken dat er hier meer en meer mensen zijn die continu alles voor niks willen keer eens 10 jaar terug en toen moesten we niet kiezen want er was niks denk daar eens over na inplaats van altijd te klagen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...