Ga naar inhoud


[Kabel] UPC verliest ruim 100.000 klanten in één jaar


iRuud

Aanbevolen berichten


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

er waren ook "goedgekeurde" boxen met problemen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om je vraag te beantwoorden, heb ik bij CD op de site gekeken

naar de (ingetrokken) goedkeuringen en de goedgekeurde ontvangers met prolemen. Daar moest nieuwe firmware voor

worden gemaakt. Helaas, die lijst is weggehaald!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had niets met de kaart te maken, maar met de FastScan zenderlijst. Die werkte bij deze ontvangers niet naar behoren en daarom heeft CDS de licentie ingetrokken. Tegenwoordig is die licentie weer terug, daar de betreffend leverancier de software bug hersteld heeft.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

UPC moet inderdaad de mogelijkheid bieden dat mensen zelf een decoder kiezen. Net als ziggo dus. De meesten hoeven die interactieve meuk toch niet.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

En gewoon de Nederlandse HD zenders in het basispakket stoppen zoals de andere kabelaars in Nederland doen.

En extra geld vragen voor je digitale basispakket is ook van de zotte.

Vier euro per maand! Je moet maar durven...

 

UPC is volgens mij de enige kabelaar die een maandelijkse extra vergoeding vraagt voor het digitale basispakket.

 

Vind ik echt niet van deze tijd, zeker niet als je meer mensen naar digitaal wilt krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dat had niets met de kaart te maken, maar met de FastScan zenderlijst. Die werkte bij deze ontvangers niet naar behoren en daarom heeft CDS de licentie ingetrokken. Tegenwoordig is die licentie weer terug, daar de betreffend leverancier de software bug hersteld heeft.


Er waren verschillende goedgekeurde Philips decoders die toen ook problemen hadden met de seca3 kaart.
De vastscan problemen is weer een ander verhaal, dat van de klepel en de klok.
Dat het lijstje nu weg is bevestigd alleen maar dat men het graag onder de pet houd.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...