Ga naar inhoud


xmltvimport 0.9.16


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: lexie37

Ik zet alleen de ontvanger s,nachts uit, want echt zuinig is de dm8000 niet in standby.


zolang je hem netjes afsluit raak je niks kwijt, ook geen epg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch een probleem, waar weet niet of het aan de experimentele OpenPLi ligt of aan de plugin (ook de vorige had dit precies).

Als ik een manuele import doe werkt het.

Als ik daarna iets verander aan de sources of zo, en ik doe nog eens een manuele import komen de extra events er niet bij.

Pas als ik dan reboot, en dan opnieuw een manuele import doe komen ze erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg
Origineel bericht van: lexie37

Ik zet alleen de ontvanger s,nachts uit, want echt zuinig is de dm8000 niet in standby.


zolang je hem netjes afsluit raak je niks kwijt, ook geen epg.


Ik wel, maar komt waarschijnlijk dat ik er geen harddisk in heb zitten maar een nasserver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe rytec.channels.xml is beschikbaar op m'n site www.rytec.be of hier in bijlage.

Hierin zijn volgende zenders opgenomen :

 

Acht, VTMkZoom, Vitaliteit, Eurosport2, DiscoveryHD, Disc.Science, HistoryHD, MTVNHD, MotorsTV, ESPN, ExtremeSports,

Télésat : AB3, AB4, Animaux, Chasse et peche, Mangas, Escales, Cine First.

Dit allemaal slechts met 2 dagen epg en nog onzeker voor hoelang. We volgen dit uiteraard op de voet.

 

Hallmark en MGM zijn ook nu even slechts 2 dagen daar er geen epg beschikbaar is via andere bron. Ook dit wordt opgevolgd.

rytec.channels.xml.20091118.zip

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Nieuwe rytec.channels.xml is beschikbaar op m'n site www.rytec.be of hier in bijlage.
Hierin zijn volgende zenders opgenomen :

Acht, VTMkZoom, Vitaliteit, Eurosport2, DiscoveryHD, Disc.Science, HistoryHD, MTVNHD, MotorsTV, ESPN, ExtremeSports,
Télésat : AB3, AB4, Animaux, Chasse et peche, Mangas, Escales, Cine First.
Dit allemaal slechts met 2 dagen epg en nog onzeker voor hoelang. We volgen dit uiteraard op de voet.

Hallmark en MGM zijn ook nu even slechts 2 dagen daar er geen epg beschikbaar is via andere bron. Ook dit wordt opgevolgd.

top! 2 dagen altijd nog beter dan alleen 'nu/straks'.

tnx (again!)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lexie37
Kaartupdate is 1 keer per maand.
Ik zet alleen de ontvanger s,nachts uit, want echt zuinig is de dm8000 niet in standby.
Leistungsaufnahme:
< 30W (im Betrieb, horizontal Polarisation / 400mA LNB Strom)
< 26W (im Betrieb, ohne LNB)
< 2W (Deep-Standby-Mode)

Valt naar mijn normen nogal mee. De specs zijn identiek aan deze van mijn 7025+.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik nog steeds teveel voor een apparaat die 26 watt gebruikt die niet in gebruik is.

Overigens is dat niet het netto verbruik, daar komt de hd (standby) en dvdspeler en ventilator ook nog bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het stroomverbruik van de Dreambox niet een beetje off-topic? Maar goed dat terzijde...

 

Ik gebruik Milo en die haalt nog steeds de EPG van een zender binnen bovenop de door deze plugin opgehaalde EPG.

Dit heeft als positief effect dat op zenders die niet door Rytec verzorgt worden (zoals bijv. de Duitse zenders) toch van EPG worden voorzien maar als een zender de verkeerde EPG doorgeeft wordt de reeds aanwezige EPG van Rytec overschreven.

 

Op dit moment klopt de EPG dus niet van bijv. Film1. Bij het huidige en het volgende programma wordt de informatie getoond van morgen! Foutje van Canal Digitaal en bedankt!

 

Zou het mogelijk zijn om dit te voorkomen maar toch EPG te kunnen ontvangen van de zenders die (nog) niet door Rytec worden verzorgd?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...