Ga naar inhoud


[TF5xxxPVR] TGD-files


Henk Puister

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Henk Puister
Oeps blush , foutje. MGM is 1 van de 6 zenders die ikzelf nog ophaal, omdat er dan uitgebreidere gegevens beschikbaar zijn.

Echter staat dit momenteel uit. Ik zal of een andere bron gebruiken of het weer aanzetten. Morgen zal het opgelost moeten zijn, misschien zelfs vanavond al.


dank je Henk.
Ook Hallmark (NL) is verdwenen zag ik zojuist.

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb flinke tijd pc-problemen gehad, maar wil me nu alsnog hierin verdiepen om van deze prachtige service gebruik te gaan maken. Bij voorbaat dus dank voor al de gedane moeite!

 

Begrijp ik goed dat er 2 soorten epg opgehaald worden? (De door Henk aangeleverde én de originele Duitse?) Als je de MediaHighway van de Topfield op uit zetten, wordt dan van de Duitse zenders wel de lange-duur-epg opgehaald?

 

Is de keuze voor de soort epg alleen een kwestie van smaak, of is er een echt voordeel om een specifieke keuze te maken?

 

Ik hoop dat ik van het weekend alles ingesteld heb; ik ben benieuwd naar het resultaat!

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Duitse EPG staat los van de MediaHighway EPG.

 

De zenders waarvan je EPG uit mijn TGD-files wilt hebben, zet je in een epg_upload.ini (op mijn site staat die van mij).

 

Daarna is het afhankelijk van de tap die je gebruikt of gaat gebruiken. Mijn tip is om 3PG te gebruiken. Hierin kun je instellen wat je precies waar uit wilt halen.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3pg al gedownload evenals topset, tvguide2topfield en epgupload3.5. De 2 programma's zijn al geïnstalleerd. Ik ga zo eens kijken hoe het met de taps gaat.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb die ini van Henk's site gedownload. Moet ik die nu aanpassen naar mijn zenderlijst?

 

En ik begreep nog niet helemaal wat ik moet doen met die taps om de epg vanaf een bepaald kanaal wel/niet te gebruiken.

 

Verder heb ik de allernieuwste versie van 3pg gedownload, maar daar mist de skin bij. Kan je dan van een oudere versie de skin gebruiken?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jorgen,

 

ik zou de allernieuwste van 3pg niet gebruiken, dit is als ik het goed heb versie 1.29. Beter is om 1.28 te gebruiken.

 

Het probleem met de skin had ik ook, maar ik heb nogmaals de 3PG.skin geplaatst, hoeft alleen in /Programfiles/3PG te staan, en toen werkte het ineens wel. Ik heb de mijne even bijgesloten. Wel eerst de tap stoppen voordat je de skin plaatst.

 

In het menu van 3pg kun je aangeven voor welke zenders je de TGD-gegevens wilt gebruiken. Je kunt kiezen uit een groen, blauw en rood balletje. Voor zover ik het weet is elke kleur geschikt. De werking verschil alleen erin of de now/next de gegevens overschrijft of niet.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Henk,

 

Ik heb net nog even gekeken, maar ik blijk ook 1.28 te gebruiken, maar daar zat dus ook geen skin bij. Verder keek ik in jouw bericht, maar daar zag ik geen bijlage. Wil je daar nog even naar kijken s.v.p.?

 

Trouwens, de tap draait volgens mij nog helemaal niet (althans in Tap Commander wordt hij niet aangegeven.)

 

Kan je trouwens bij TVGuide2Topfield instellen dat er minder gegevens gedownload worden? (Met een langzame internetverbinding duurde het een half uur en toen was de download nog niet binnen.)

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen bijlage genoemd, maar ik denk dat je de 3pg-skin bedoeld. Dus bij deze.

 

Als je bij het starten van 3PG een fout krijgt, zal de tap niet starten. Je conclusie is dus juist.

 

TVGuide2Topfield haalt een zip-file op. Je kunt uit 6 zip-files kiezen, t.w.:

 

zip-file grootte grootte nl-versie

small.zip 1,2MB 236KB (smallnl.zip)

full.zip 6,1MB 772KB (fullnl.zip)

3pg.zip 6,2MB 773KB (3pgnl.zip)

 

Je moet even uitzoeken welke voor jou het meest geschikt is. Misschien eens 3pgnl.zip proberen.

3PG.skin.zip

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Henk,

 

't Lijkt erop dat er nog wat bestanden missen.

volgens de 3pg handleiding heb ik vanaf versie 1.27 deze bestanden nodig:

 

3PG.tap ---> Auto Start

3PG.lng.xx ---> ProgramFiles\3PG\

3PG.skin ---> ProgramFiles\3PG\ (3PG Skin)

3PG.c(xx) ---> ProgramFiles\3PG\ (3PG Skin)

3PG-blue.pic ---> ProgramFiles\3PG\ (3PG Skin)

3PG-black.pic ---> ProgramFiles\3PG\ (3PG Skin)

 

ik heb:

3pg.skin, 3pg.tap, 3pg-lang en 3pg-land.de

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henk Puister
Foutje van mijn kant blush.


Geen probleem hoor, dat geeft helemaal niks.
Zou je willen kijken of je bovengenoemde bestanden hebt?

En ik vind het trouwens ook vreemd dat ik beschik over bestanden die "lang" heten, terwijl de handleiding over "lng" spreekt.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jorgen

 

Misschien heb je hier wat aan: klik

Wel hele post doornemen, staat een nieuw nl lang bestand in....

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...