Ga naar inhoud


[TF5xxxPVR] TGD-files


Henk Puister

Aanbevolen berichten


  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je op de link klikt vindt je bovenaan in de eerste post het complete programma 3PG 1.28

De Nederlandse taal file was niet goed dus die heb ik wat meer naar onderen nogmaals gepost.

Verder vind je in de post verwijzingen naar handleidingen en het Duitse forum.

 

Succes

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste tijd telkens het probleem dat mijn ini file die ik in de map progamfiles heb staan wordt overschreven door een ander ini-file.Telkens als ik de TGD files wil inlezen moet ik ook mijn ini-file opnieuw inlezen.Heb al div. dingen geprobeerd maar zonder resultaat.Zal deze file toevoegen zodat jullie kunnen zien wat er in staat.Iemand een idee waardoor dit komt?

 

Grtzzz Manfred.

epg_upload.zip

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wybo,

 

Ik had die post ook gelezen (die ene waar naar gelinkt werd) en heb toen het hele Duitse topic gelezen op zoek naar het NL bestand. Ik begrijp nu dat jij bedoelde dat ik het hele Nederlandse topic had moeten doorlezen. Dat heb ik nu gedaan.

 

Alsnog bedankt dus.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je 3PG gebruikt. Dan heb je epguploader niet nodig. Meestal maak je voor 3PG een timer aan. Deze zal automatisch de epg inlezen.

Verwijder epguploader en gebruik voor het downloaden en overzetten tvguid2topfield.

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...