Ga naar inhoud


[TF5xxxPVR] TGD-files


Henk Puister

Aanbevolen berichten


  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic



Bij 3PG maakt dat toch niets uit. Jij maakt dus geen gebruik van 3PG of heb ik dat verkeerd. Bij mij werken er ook nog een aantal niet maar dat zal binnenkort met behulp van Henk worden opgelost hoop ik.
Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat te doen met zenders met dubbele namen zoals

Animal Planet?

 

Nu worden ze allebei geladen in dezelfde EPG.

 

Er zijn twee versies met dezelfde naam in de tgd files.

 

Ook hallmark en ook nog een paar andere kanalen.

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Reptovis,

 

Ik gebruik 3PG. De zender namen moeten overeenkomen met de namen zoals in de statistieken (zie Henk's site) genoteerd staan. Let daarbij ook op eventuele spaties en hoofdletters. Als je die overneemt in je ini file dan worden de gegevens ingelezen. (uiteraard moeten ook de andere zender gegevens zoals NID, TID etc juist zijn) Je kunt ze ook zien door met Excel één van de tgd dagen te open. Dan zie je eveneens hoe de zender namen geschreven zijn. Dit komt als het goed is overeen met de statistieken. 3PG 1.25 leest max 56 zenders, versie 3.28 leest maximaal 64 zenders.

 

@Ranon,

 

Ik zie geen dubbele namen, wel waar +1 achter staat. Bedoel je dat misschien ??

 

Gr, Jarod

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jarod

@Ranon,

Ik zie geen dubbele namen, wel waar +1 achter staat. Bedoel je dat misschien ??

Gr, Jarod


Nee, kijk bijv. bij Animal planet daar staan twee epg's door elkaar programma's die beginnen op het zelfde uur.

Hier staat bijv. dat er 2 animal planets zijn: EN + NL
--> http://homepage.mac.com/henkp/newstats.html

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jarod

Bedankt dan is dat misverstand opgelost. Ik heb de laatste dagen steeds dat enkele zenders leeg zijn met 3PG 1.22 Dat zal dan liggen aan het feit dat er max. 56 zenders in kunnen neem ik aan. Ik begreep eerst dat de zendernamen geen invloed hadden in 3PG maar dus toch wel. Ik zal dat eens nakijken maar ik denk dat over enkele dagen de zaak verandert met de nieuwe opzet van Henk.

Ik gebruikte trouwens de epg.upload.ini van Henk waaraan ik niets heb verandert, dan zou je zeggen dat het eigenlijk al goed moest zijn.

 

Wel nog een vraag, kan ik zo de 1.28 3PG versie over de 1.22 heen zetten zonder dat ik de logo's aan moet passen of dat ik de schermlayout weer helemaal kwijt ben? Zo niet dan zet ik die er overheen zodat men dan 64 zenders in kan lezen. Of misschien de 1.29? Heb je daar al ervaring mee?

 

Vast bedankt

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jarod
De zender namen moeten overeenkomen met de namen zoals in de statistieken (zie Henk's site) genoteerd staan. Let daarbij ook op eventuele spaties en hoofdletters. Als je die overneemt in je ini file dan worden de gegevens ingelezen.


Helemaal correct! Ik dacht dat de naam niets uitmaakte maar ik heb het nog even nagelezen in de 3PG handleiding:
Citaat:
3PG erkennt den richtigen Sender in der TGD-Datei am service_name und den zugehörigen Receiver-Sender an den Einträgen in service_id, transport_stream_id und original_network_id.

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Reptovis

 

Ik gebruik de 1.25. Ik vind de 1.28 niet mooi qua lay out. Ik denk dat deze meer geschikt is voor grote lcd schermen. Maar 1.28 is anders qua opbouw. Je kunt deze niet over 1.22 of 1.25 plaatsen. Je zult deze opnieuw moeten inladen en configureren.

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jarod
@Wybo

Er zit ook een verschil in de namen van de tgd files en de ingelezen namen vanaf de transponder. Zie bv. NED1 --> Nederland 1. De laatste is bepalend voor de tgd files.

Gr.


De laatste? De namen van TGD file en .ini moet gelijk zijn, niet die van de zendernaam vanaf de transponder. Om de ingelezen TGD info te koppelen aan de zender wordt de 'overige' informatie uit de .ini gebruikt.

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jarod en bedankt voor jullie antwoorden

 

Citaat:
Ik gebruik de 1.25. Ik vind de 1.28 niet mooi qua lay out. Ik denk dat deze meer geschikt is voor grote lcd schermen

 

Jarod bedoel je dat die 1.28 beter geschikt is voor grote lcd schermen of die van jou de 1.25. Ik heb zelf namelijk wel een groot lcd scherm. Als dat daarop mooier is dan zou ik die kunnen proberen

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar dat ligt aan de bron. Ik steek hier ook geen tijd meer in om dit aan te passen whistle.

 

Komend weekend gaat de nieuwe versie 'live', misschien zelfs wel eerder omdat het testen heel voorspoedig verloopt. Ik ben nu bezig om een overzicht te maken met wat er intussen beschikbaar is aan EPG en wat ik in eerste instantie beschikbaar stel (bv. alleen de talen NL en EN (en een paar FR)). Maar als jullie ook eens kijken in de Dreambox forum, zullen jullie zien dat ze daar heel actief met EPG bezig zijn (en daar gaan wij dus ook van profiteren).

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...