Ga naar inhoud


Nederland 1,2,3,


henrybu

Aanbevolen berichten

Net met de klantenservice gesproken om e.e.a. op te zeggen. Een van de redenen is te weinig HD, zenders zoals ned 1,2,3, de medewerkers meld mij dat alle 3 de zenders actief zijn via de astra 3??? Klopt dit?

Volgend jaar komen de RTL zenders erbij, als dit zo blijkt te zijn blijf ik toch de sat trouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eerst zien dan geloven, als er wordt gezegd dat er volgend jaar meer HD komt geloof ik dat pas op het moment dat die zenders er ook daadwerkelijk zijn. Je ziet het: CDS vertelt wel meer onzin.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: henrybu
Net met de klantenservice gesproken om e.e.a. op te zeggen. Een van de redenen is te weinig HD, zenders zoals ned 1,2,3, de medewerkers meld mij dat alle 3 de zenders actief zijn via de astra 3??? Klopt dit?
Volgend jaar komen de RTL zenders erbij, als dit zo blijkt te zijn blijf ik toch de sat trouw.


Zoals gewoonlijk zitten er weer een paar studenten geld bij te verdienen in een call center, dat levert soms komische maar ook pijnlijke Kafka tonelen op. Zo komt het regelmatig voor dat jij als beller de "expert" mag gaan uitleggen wat bijvoorbeeld EPG is.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canal Digitaal heeft op vragen van klanten geantwoord, dat de eerstvolgende HD zender een RTL zender is.

 

Nederland 1 en 2 HD zouden volgens Henk eerst komen wanneer dat noodzakelijk is!?!?

 

Er zijn ook helpdesk medewerkers, die menen, dat Nederland 1 HD te zien is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Canal Digitaal heeft op vragen van klanten geantwoord, dat de eerstvolgende HD zender een RTL zender is.

Nederland 1 en 2 HD zouden volgens Henk eerst komen wanneer dat noodzakelijk is!?!?

Er zijn ook helpdesk medewerkers, die menen, dat Nederland 1 HD te zien is.


Even een vraagje off topic hierover.Is CD ook verplicht zodra Ned 1,2 en 3 HD in het zenderpakket worden opgenomen,deze kosteloos door te geven?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Je ziet het: CDS vertelt wel meer onzin.

Niet CDS, maar de helpdesk. En dat is overal hetzelfde, helpdesks kwebbelen vaak maar wat, niet gehinderd door gebrek aan kennis. Maar dat is niet hetzelfde als officiele statements door CDS. Die komen weliswaar vaak laat, maar verkondigen geen onzin.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud

De helpdesk (klantenservice) doet dat wel uit naam van CD.

Dat ontken ik ook niet, maar de meeste helpdesks fantaseren er vrolijk op los. Die van CDS is absoluut geen uitzondering.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

maar de meeste helpdesks fantaseren er vrolijk op los.

Ik denk niet alleen de meeste helpdesk. Ik denk dat dit zelfs menselijk is. Als je iemand in het nauw drijft dan vertelt hij al snel wat om er ook snel vanaf te komen...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

maar de meeste helpdesks fantaseren er vrolijk op los.

Ik denk niet alleen de meeste helpdesk. Ik denk dat dit zelfs menselijk is. Als je iemand in het nauw drijft dan vertelt hij al snel wat om er ook snel vanaf te komen...

Klopt, maar laten we ons beperken tot ons topic, anders zitten we snel op het verkeerde forum. coolwink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...