Ga naar inhoud


Foxlife ipv Schlager TV bij Canal Digitaal


Jassy

Aanbevolen berichten

Aldus hun nieuwsbrief. Dit is overigens een proef.

 

Quote CD Nieuwsbrief:

 

"Vanaf 1 december 2009 is FOXLIFE een maand lang van 07:00 tot 19:00 als proef te zien op CanalDigitaal.Deze nieuwe zender richt zich op de moderne vrouw en biedt een combinatie van lifestyle en entertainment.

 

Op de zender zijn grote internationale successen te zien zoals de series Fat Actress (sarcasme en humor met Kirstie Alley), Nurse Jackie, Brothers & Sisters en In Treatment. De laatste producties hebben uitstekende kritieken gekregen en ontvingen grote prijzen, waaronder een Daytime Emmy en Golden Globe Award.

 

CanalDigitaal stopt met de doorgifte van Schlager TV waardoor FOXLIFE voor iedereen te ontvangen is op kanaal 45.

"

 

Basispakket dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het moet mij toch van het hart: JUPPIE!!!

 

ik begrijp best, dat er een doelgroep is voor Schlager TV, maar dat kan nooit een hele grote zijn.

In mijn subjectieve ervaring: Bijna alles is beter, dan Schlager TV. Alleen Brava TV is erger...

 

Ikke blij... Sorry voor de fans.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jassy
Aldus hun nieuwsbrief. Dit is overigens een proef.

Quote CD Nieuwsbrief:

"Vanaf 1 december 2009 is FOXLIFE een maand lang van 07:00 tot 19:00 als proef te zien op CanalDigitaal.Deze nieuwe zender richt zich op de moderne vrouw en biedt een combinatie van lifestyle en entertainment.


Dan hebben ze zeker niet geluisterd naar de colum van Désanne van Brederode in Buitenhof van zondag 29 november 2009 over dit soort ontwikkelingen.

Segregatie
Column Désanne van Brederode
‘Wie in Nederland wil meedoen, moet accepteren dat mannen en vrouwen hier gelijk zijn.’ Ziedaar, de voorwaarde tot integratie. Toegegeven, nog lang niet alle vrouwen zijn economisch zelfstandig, laat staan dat ze topfuncties bekleden. Maar er is hier gelukkig geen segregatie zoals die in Heilige Boeken wordt bepleit, ‘trouw aan de Goddelijke scheppingsorde’.
Het zal iedere allochtoon verbazen dat juist veel autochtone vrouwen vrijwillig voor segregatie kiezen. Lichtgewicht dameslectuur bestaat al jaren. Maar onlangs waren er zelfs twee praatprogramma’s waarin uitsluitend vrouwen aan het woord kwamen – achter de schermen werken trouwens wel mannen. Er zijn debatpodia, netwerk- en beleggingsclubs, women only, er bestaat een met vrouwennamen gevuld sprekersbestand ; een symposium dat nog een deskundige excuustruus nodig heeft, kan er daar één boeken. Er zijn exclusieve vrouwenfestivals en onderscheidingen voor uitmuntende vrouwen op terrein zus, in vakgebied zo. Er is zelfs een literaire prijs voor zwarte vrouwen. En in grote steden komen binnenkort vrouwentaxibedrijven.
Begrijpelijk: één nare ervaring is genoeg om daar dankbaar gebruik van te maken. Echter, als moslima’s pas naar het zwembad gaan als dit een damesuurtje aanbiedt, worden ze onmiddellijk gekapitteld. ‘Hoho, geen seksescheiding!’

In mijn jeugd kregen jongens die met pistooltjes speelden van een feministische Sinterklazina een borduurpakket met Mickey Mouse. Niet dat het hielp: de games van nu zijn pas echt gewelddadig. De jongen die zijn driften liever constructief aanwendt, kan spelenderwijs manager worden van een voetbalclub of zakenimperium, of juist op criminelen jagen. Dirk Scheringa meets Peter R. de Vries. Hoe rolbevestigend.

Toch schrok ik in de speelgoedwinkel vooral van het aanbod voor meisjes. Poppenkleertjes, kralendoosjes - alles is zuurstokroze, alsof er geen andere kleuren bestaan. Fornuisjes met echt brandbare aanmaakblokjes heten tegenwoordig te gevaarlijk, en dokterssetjes waarmee het vroegrijpe meisje interessante ontdekkingen kan doen, liggen te verstoffen in een hoek; met de harde werkelijkheid willen moderne prinsesjes niets te maken hebben. Dat bewijst Monopoly girls edition, ook roze, waarbij je geen huizen en hotels koopt, maar boetiekjes. Kanskaarten en Algemeen Fonds zijn vervangen door sms’jes, en de snoezige pionnetjes zitten in een juwelenkistje met spiegeltje. Het principe: ‘shop till you drop’.

Zelfs peutermeisjes worden aangesproken als geestloze fashionvictims, die onder hun K3-dekbed dromen van een toekomst als fotomodel of society-ster. Wauw! In het digitale roze dagboek kunnen vriendinnen je geheimen meteen meelezen en ze met emoticons becommentariëren. Tuurlijk. Zo ontwikkelt iemand haar unieke talent! Nog nooit van Anne Frank gehoord? Eén van de weinige dozen waarop zowel lachende jongens als meisjes stonden afgebeeld, bevatte een kennisquiz over Nederland. En uitgerekend dat gemengde Nederland lijkt langzaam te verdwijnen.

‘Alle meisjes willen samenklitten in een besloten glamourboudoirtje, dat is genetisch zo bepaald. Dus spelen we daar op in.’ Een fatalisme waar geen godsdienst aan kan tippen. Bijna had ik met een flitsend fallisch Star Wars-wapen die hele snoephoek kort en klein geslagen. In naam van Vrijheid, Gelijkheid en Broederschap. Want zusterschap lijkt er louter voor wie dom en slaafs wil blijven, en graag wordt afgescheept met spiegeltjes en kraaltjes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf 7u (1 dec.) zouden ze beginnen uitzenden met FoxLife.

Tja, de slagers zingen hier nog altijd hun liedje blijkbaar...

De mensen in de controlekamer hebben zeker hun switchke nog niet gemaakt?

Daarbij, de uitzenduren zijn van 7u tot 19u, met welke zender wordt dit weer gedeeld??

Zucht, alweer halve daden dus van CD & TVV.

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet toch dat de schakelmannen altijd te laat zijn dat was ook zo met Eredivisie live al dus heb even geduld.

En dan nog weer zo'n flut zender. Geef liever Boomerang of iets anders door waar iedereen wat aan heeft maar toch zeker weer niet een bepaalde doelgroepzender.... cry

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: exciter

In mijn subjectieve ervaring: Bijna alles is beter, dan Schlager TV. Alleen Brava TV is erger...


Zoals je zegt, smaken verschillen. Wat mij betreft is Brava TV DE tv-ontdekking van de afgelopen 25 jaar. Wat een kwaliteit in programmering in uitvoering. Alleen al deze zender is me dat extra tientje dubbel en dwars waard. Voor het overige maakt History (HD) waar wat Discovery en NGC laten liggen. Verder moet het allemaal nog een beetje gaan gebeuren in HD vind ik. Sport zegt me geen moer maar daarom wil ik er nog geen pleidooi voor houden om één of meer sportzenders uit het pakket te verbannen. We moeten elkaar toch een beetje ruimte voor diversiteit gunnen? "Meer van hetzelfde" is er al zoveel.

Groet, Kwetal

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er WEL blij mee. Maar mijn vrouw wellicht nog meer. Al hoop ik dat CDS Film1.3 snel van de astra19 haalt, want het einduur 19u00 is inderdaad waardeloos voor zo een zender. Hopelijk wordt het snel 24u/24u, want zo wordt het ook niks.

 

Is er eigenlijk al beeld?

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...