Ga naar inhoud


Wanneer haalt Ome Merde de 30.000?


TangoBravo

Aanbevolen berichten

Als de teller op 29999 staat zal Ron de volgende mededeling doen:

Citaat:
5-12-2009 Storing lezen berichten van Ome Merde omgeving Fryslan

Momenteel kunnen gebruikers problemen ondervinden met Ome Merde in het gehele land. We zijn ons bewust van het probleem en werken aan een oplossing.

 

 

Onze excuses voor het ongemak.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Is dat net zoiets als de millennium bug?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Dat nog steeds niemand door heeft dat Ome Merde gewoon een script is.

Er kan toch geen mens 30.000 postings hebben met een baan en vrouw en kinderen. Waar zou hij de tijd vandaan moeten halen?

Zitten wel wat fouten in het script dat merk je natuurlijk soms aan de vreemde reakties maar op zich werkt het redelijk.





in robots zitten altijd foutjes
en hij heeft ruimte te huur dus de google-adsense zal zijn baantje wel overnemen,of is dit illegale verhuur zodat hij eigelijk een ban verdiend

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ome Merde:

Geregistreerd: 06/06/01

Berichten: 29978

Uit: Fryslan!

----------------------

Feedhunter Rini

Geregistreerd: 26/07/04

Berichten: 19365

Uit: Monnickendam (NL)

----------------------

Nee Rini je bent er nog lang niet. cry

Maar Ome Merde 30.000 (bijna) is een fantastische resultaat.

Ga zo door :D

Groeten

Feedhunter Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Dat jullie hem zo prijzen omdat hij jullie 30.000 waarschuwingen heeft gegeven daar snap ik niets van.


Allemaal kinnesinne :D

Geef toe, je bent gewoon jaloers omdat je nog niet eens op de helft van het aantal berichten van Ome Merde zit. smile

Maar ik wil hier wel een klacht tegen Sat4All uiten (ik hoop dat ik er geen ban voor krijg crazy)
Er staat boven het kolommetje dat het aantal berichten noemt "Top Auteurs". Men zou de indruk kunnen krijgen dat dit een kwalitatieve kwalificatie is. Dat bestrijd ik....

T B
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Dat jullie hem zo prijzen omdat hij jullie 30.000 waarschuwingen heeft gegeven daar snap ik niets van.


Ach, zo heeft de TS toch ook weer ff aandacht. winklaugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Geef toe, je bent gewoon jaloers omdat je nog niet eens op de helft van het aantal berichten van Ome Merde zit.

 

Ik jaloers op merde?

 

weet je wel waar hij woont?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Citaat:
Geef toe, je bent gewoon jaloers omdat je nog niet eens op de helft van het aantal berichten van Ome Merde zit.


Ik jaloers op merde?

weet je wel waar hij woont?


Ik ben getrouwd met iemand uit die provincie... smile Al 37 jaar smile En wat mij betreft worden het er nog veel meer!! smile Dus geen kwaad woord over....

Edoch, ik weet niet wáár Ome Merde exact woont, en ik geef toe, er zijn plaatsen bij... Het is geel, en het gaat terug in de tijd... De trein naar Friesland :D :D

T B
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Telt de boardsoftware dan niet terug, wanneer je op 30.000 hebt gestaan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...