Ga naar inhoud


Brein wil op internet benoemen van downloads verbieden.


Fatfreddy

Aanbevolen berichten


het is te gek voor woorden dat je (met stichting oprichten) derden kunt koejoneren.

brein is een stichting met haar doelstellingen

 

daarom zou het eens tijd worden dat enkele fora ook een stichting oprichten "no-brain" :D

met helder geformuleerde doelstelling

 

kennis, wetenschap, scholing en de spin-off daarvan behoord tot het collectief eigendom

ciao

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch

kennis, wetenschap, scholing en de spin-off daarvan behoord tot het collectief eigendom
ciao


Helemaal mee eens. Op EspaceNet heb je toegang tot 60 miljoen octrooien uit 80 landen. Je kan ieder octrooi, met daarin de volledige productie-instructie downloaden. Is allemaal auteursrechtelijk materiaal. Doel is productbescherming, maar ook kennisverstrekking, mogelijkheid geven tot productverbetering.
Hoeven niet tastbare producten te zijn, maar ook technieken, methodieken etc etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brein moet maar eens stoppen met het criminaliseren van volstrekt legale activiteiten.

 

Dit valt onder zelfde hoofstuk als de mileumaffia, en al die drempelfreaks met hun lobbyclubjes.

 

In geval van FTD krijgen ze toch het deksel op de neus want de rechter moet zich aan de wet houden en de wet verbiedt dit soort activiteiten niet.

 

Ja meneer de rechter, ze krijgen folders in huis, aanbiedingen op een presenteerblaadje! Vervolgens gaan ze naar de dichtsbijzijnde aangesloten winkelketen, pakken het product uit het schap, stoppen het in een karretje en lopen er zo mee naar huis. Het is gewoon misdadig, er zit haast geen marge op.

 

Het kost de kleine winkelier die geen folders kan betalen gewoon omzet. Het is niet eerlijk, daar moet beslist iets aan gedaan worden want het is echt crimineel!

 

 

Schei toch uit, ik word doodmoe van brein, alleen al voor die verplicht te bekijken waarschuwingen op notabene mijn eigen koopdvd's zou ik ze een rekening moeten sturen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals brein nu bezig is zullen ze ongetwijfeld in een volgend voorstel vragen om alle negatieve dingen op het net geplaatst over brein te verbieden....

 

Dit is gewoon een zijsprongetje omdat ze een partij niet kunnen "pakken" die de regels volgt.... daarom een nieuwe regel maken zodat het wel kan.....

 

Ware het niet voor ftd had ik nooit kennis gemaakt met zoveel verschillende soorten muziek waarvan ik later van enkele de originele heb aangeschaft omdat ik dat toch weer voor kwaliteit kies. HD materiaal down ik, die kan ik nog niet kopen omdat dat de laatste series zijn uit de vs, dat duurt nog jaren voordat men hier serieus aan de HD gaat...

 

Voor de rest gebruik ik vooral open source proggies, gek genoeg veelal dank FTD ontdekt...

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Brein nou eens het verzoek indienen om zichzelf te laten verbieden.

 

Laat ze eerst maar eens duidelijk aangeven waar het door hun geincasseerde geld heen gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...