Ga naar inhoud


Andere aanbieders


rolandroland

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: rolandroland
Dat heb ik een draaibare schotel. In frequentie overzicht stonden ook altijd de buitenlandse gecodeerde zenders in. Deze worden lijkt mij niet voor niets vermeld. Kun je daar dan abonnement in Nederland opnemen?

Doorgaans alleen via een adres van een inwoner van het land van herkomst. Dat is volgens mij het gevolg van Europese regelgeving, en ik snap daar dus ook geen snars van! confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: rolandroland
Dat heb ik een draaibare schotel. In frequentie overzicht stonden ook altijd de buitenlandse gecodeerde zenders in. Deze worden lijkt mij niet voor niets vermeld. Kun je daar dan abonnement in Nederland opnemen?

Doorgaans alleen via een adres van een inwoner van het land van herkomst. Dat is volgens mij het gevolg van Europese regelgeving, en ik snap daar dus ook geen snars van! confused


ik denk dat je beter kunt zeggen, dat deze situatie er juist is door het ontbreken van een Europese wetgeving.
het is vreemd dat je overal mag wonen in de Europese Unie, maar het recht en de mogelijkheid om dat ook naar de televisie van uit je eigen land te kunnen kijken wordt totaal onmogelijk gemaakt.
Behalve dan voor Duitsland. En dat zal ook wel zo blijven. Er wonen niet alleen Duitsers in Duitsland, maar ook in vele Duitsers in andere landen van de Europese Unie die vroeger Duitsland waren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan kom ik op even terug op de frequentie lijsten daar staan gecodeerde zenders vermeld die je eigenlijk hier in Nederland niet mag bekijken. Dus kunnen ze net zo goed alleen de FTA (free to air, woo, jippie!) vermelden toch?

 

Ik zag tot mijn verbazing dat Nat Geo Music niet eens gecodeerd is. Maar ja, die muziek keuze vind ik niets aan. Maar wel een serieuze leuke muziek-zender. Dan de Roemeense of Bulgaarse muziek zenders, zij zenden heavy metal rock muziek uit, niet echt mijn genre. Ik zou heel graag VH-1 Classic willen bekijken maar dan niet via Canal Digitaal.... Dat is er volgens mij niet. Hoewel je zelfs ontvangers hebt waarop 10.000 kanalen kunnen hebben we maar 1 aanbieder in Nederland en dat is Canal Digitaal. Een gemiste kans?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...