Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] Nieuwe firmware .104


Gast Pedro Newbie

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie

Ik zag zojuist dat er OTA een nieuwe firmware klaar staat.

Iemand die er al iets over kan vertellen?

 

Bij de importeur staat de firmware nog niet op de site dus ook geen changelog.

 

Heeft een van de betatesters deze versie digitaal beschikbaar en een changelog?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Heeft een van de betatesters deze versie digitaal beschikbaar en een changelog?

Ja, ik heb hem als bestand. Als iemand die hebben wil, moet hij even zijn e-mail adres doorgeven.
Een echte changelog is er niet: er schijnt een klein, zelden voorkomend probleempje te zijn opgelost.
Ik heb de afgelopen dagen met de .104 een oud probleem ondervonden: zwart beeld na bezoek aan de bibliotheek. Daar waren we al een tijdje van af. Ik houd het dus (voorlopig?) maar op de .103.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Vanmorgen vroeg ook maar even de update binnen gehaald, wat over de sat tergend langzaam is als je de USB-stick methode gewend bent.

Ik had gehoopt dat nu de zwarte schermen tijden het zappen opgelost zou zijn maar dat zit er niet in denk ik als ik Rob mag geloven.

 

Voorlopig maar even aankijken en anders gaat de .103 er weer op.

 

pm voor Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Een echte changelog is er niet: er schijnt een klein, zelden voorkomend probleempje te zijn opgelost.
Ik heb de afgelopen dagen met de .104 een oud probleem ondervonden: zwart beeld na bezoek aan de bibliotheek. Daar waren we al een tijdje van af.


Ik had dit met de laatste sw versie wel nog na bezoeken library en nu met de nieuwste heb ik het al even getest en ben ik dit probleem niet meer tegengekomen voorlopig, we wachten nog even af uiteraard wat de eerstkomende dagen ons brengen.

Voor de rest heb ik idd ook niet echt iets zien veranderen in deze versie.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit komt van de Importeur.

Dat moet ik nog even regelen. Echter heb ik even andere prioriteiten zo vlak voor de kerst... Ik probeer, zoals elk jaar, zoveel mogelijk reparaties vóór de kerst bij de klanten terug te krijgen.

Met citaat antwoorden

Homecast hs 9000 cicd pvr 500gb -Triax 78-4x Lnb twin -2x Diseq -Astra 1-Astra 23-Astra 28-Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn de kleine dingen die het doen, zouden Saskia en Serge zeggen. Het is maar even de vraag of er nog andere kleine dingetjes erbij komen.

Zijn er al onhebbelijkheden van onze dame in combinatie met deze fw ontdekt?

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de 104 via de sat gedownload langzaam maar hij komt er wel.Heb via de schakelaar de sat uit en aan gezet, alles werkt behalve de timeshift, die gaat wel lopen maar wanneer ik hem wil afspelen blijft hij op het eerste beeld hangen, in de library geeft hij dan nul seconde aan. iemand een idee heb ik iets vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang deze in de doos staat, kan de harde schijf ook niet draaien. :D

Dat draaien in stand-by is typisch een geval van een file-system error, die soms voorkomt (afkloppen, ik heb er al een half jaar geen last van gehad).

Het lijkt mij te ontstaan door de manier waarop de schijf volgeschreven wordt, bedacht door STMicroelectronics.

FTA zal daar weinig aan (kunnen) doen, er zal sowieso geen grote verandering in de firmware meer gedaan worden.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...