Ga naar inhoud


Zenderlijst UPC


coolgang

Aanbevolen berichten


Thanks Martin,

 

Maar ik heb mn vraag niet helemaal duidelijk geformuleerd, mijn fout. Mijn scanfunctie lijkt kapot te zijn in mn box en wilde weten of een kant en klare zenderlijst de oplosing zou zijn. De huidige zenders werken maar een nieuwere kanalen kan ik niet scannen die een paar maanden geleden zijn toegevoegd (bv Disney komt niet voor in mn lijst), niet dat ik die ga kunnen kijken maar het viel mij toch op dat een aantal nieuwe zenders ontbreken. Dus ik bedoelde een kant en klare lijst die ik in mijn box kan inladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij mist gewoon de juiste cable.xml.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Martin,

 

Zoals CodecX al zei, mis ik volgens mij de juiste cable.xml. Ik heb een dreambox met Gemini image. Ik heb net weer een scan uitgevoerd en heb Disney te pakken maar mis nu rtl4, 5 en 7 (en misschien nog andere kanalen maar heb dat nog niet zo 1-2-3 gecontroleerd). Heeft iemand dus de cable.xml voor UPC in Amsterdam? Alvast mijn dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Interessant. Maar kan je nu ook wat zien. Gisteren de frequenties via mijn Flatscreen, die ook digitale kabel ontvangen kan, ingelezen maar alles zit op slot. Wel kon ik Salto 1 en 2 vrij ontvangen die niet te krijgen zijn via de digitale UPC box. Vreemd?...

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast karimpje

ik heb helemaal niks aan deze site gehad http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/upc.shtml

ik heb van alles ingevuld maar kon niks vinden.

ben dus maar handmatig gaan zoeken en begonnen met 156 mhz en dan iedere keer met 8 omhoog dus 156-164-172-180 enz en zo alles kunnen vinden.toen ik klaar heb ik er 156 nog maals gedaan ,maar toen heb ik netwerk aangevinkt en zo kwamen er nog meer zenders bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...