Ga naar inhoud


Mededeling : Belangrijk nieuws over uw Thema-pakket


Gast cyberb0b

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: exciter
Ook hier zit ik met vraagtekens in mijn ogen. Family + Thema + HD. Als ik geen zenders moet kwijtraken, zal ik dus toppaket moeten krijgen?


Jongens,

Kijk eens op de site van CD..

Citaat:
Nieuwe contracten

Consumenten die vanaf 1 februari een nieuw contract afsluiten op het Familie-pakket of het Entertainment-pakket betalen met ingang van 1 maart € 14,95 (Familie) of € 24,95 (Entertainment) per maand. Daarnaast worden deze pakketten met ingang van 1 maart uitgebreid met een aantal zenders die voorheen in het Thema-pakket zaten. Het HDTV-pakket gaat per 1 maart € 5,- per maand kosten en bestaat vanaf dat moment uit een ruim aanbod van enkel HD-zenders. Het HDTV-pakket wordt niet meer verkocht in combinatie met het Thema-pakket.

Bron: CanalDigitaal


en

Citaat:
Bestaande contracten

Bent u al CanalDigitaal-abonnee dan verandert er in de meeste gevallen niets voor u. Het Set Top Box-pakket, het Familie-pakket en het Entertainment-pakket zullen ongewijzigd voor u beschikbaar blijven in aanbod en prijsstelling voor doorlopende contracten.

Heeft u een abonnement op het Thema-pakket of Film1Sport1-pakket, dan krijgt u van ons een passende aanbieding. U ontvangt in de komende weken een brief van ons met een aanbod dat aansluit op uw situatie.

Bron: CanalDigitaal


Maw, Als je het HDtv pakket hebt (met standaard ook de thema zenders) veranderd er helemaal niets...

Als je alleen het thema pakket erbij hebt krijg je een brief met een voorstel voor een HD ontvanger.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oke dus als ik het goed begrijp worden wij als trouwe abonnee dus weer de pineut. Andere krijgen een hd ontvanger en gaan minder als ons betalen. Heb je dus al het hd pakket ga je meer betalen niet echt eerlijk. Zal morgen eens even met die firma gaan bellen. Wat nu precies de bedoeling is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht de officiele mededeling wel af. De berichtgeving tot nu toe is mij niet duidelijk genoeg. Schreeuwen, dat ik genaaid wordt ga ik pas, als het mij ook wordt verteld...

 

Maar idd, zoals ik het nu begrijp, veranderd er voor mij niets, en dat zal ik raar vinden.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het basis pakket + thema pakket en kreeg ook zo een brief.

Uit kwaadheid heb ik de brief verscheurt. Ik heb geen trek in verlenging van een abo. En aan die gratis prutsdoos wil ik al helemaal niet (ik heb reeds een DM800HD ontvanger).

Nu wil ik ze toch maar eens bellen om te horen wat ze mij kunnen aanbieden als ik geen ontvanger wil.

Kan een van jullie dat telefoonnummer hier even vermelden dat je kunt bellen? Ik bedoel dat 035 nummer dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simpele vraag met waarschijnlijk geen of ingewikkeld antwoord:

Ik betaal 47,55 per maand shocked voor het familiepakket + HD + thema, zou ik ervan uit kunnen gaan dat ik straks zonder nóg een prijsverhoging naar de nieuwe HD's kan kijken?

Van het uitvogelen via hun site krijg ik stekende hoofdpijn...

Anders wordt het me echt te duur en moet ik me gaan inlezen betreffene c*rdsh*aring of zo...

Het hele jaar nog geen post gehad van CD...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bas4000
Zijn er eventueel al mensen die een brief van cd hebben gehad die nu het hd pakket met thema erbij hebben. Ben wel benieuwd wat voor aanbieding cd gaat aanbieden. Als mijn abbo gewoon door zou blijven gaan zou ik 23.95 voor familie en hd + thema betalen terwijl anderen die nu wel al een brief hebben gehad 19.95 gaan betalen en er zelfs een ontvanger bij krijgen. Ben erg benieuwd.


Ik ben toevallig op de dag van ontvangst van de CD brief een rebox 9000HD PVR gekocht, dus ik zou alles moeten blijven ontvangen. W.b. de kosten. De dude van CD aan de telefoon zei dat ik 13,50 betaal voor het familiepakket, 4,95 voor het themapakket en omdat ik n.a.v. die brief de HD kanalen erbij neem betaal ik daarvoor maar 1,50 extra. In totaal dus 19.95 per maand voor familiepakket incl de "oude" themakanalen en de HD kanalen. Dit alles zou per 01/02/10 in gaan, dus ik ben benieuwd hoe mijn eerste nieuwe factuur er uit gaat zien. "Raar" vind ik wel dat wanneer men het themapakket uit gaat faseren en onderbrengt in andere pakketen dat ze er nog wel 4.95 voor rekenen....

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: radio man
Simpele vraag met waarschijnlijk geen of ingewikkeld antwoord:
Ik betaal 47,55 per maand shocked voor het familiepakket + HD + thema, zou ik ervan uit kunnen gaan dat ik straks zonder nóg een prijsverhoging naar de nieuwe HD's kan kijken?
Van het uitvogelen via hun site krijg ik stekende hoofdpijn...
Anders wordt het me echt te duur en moet ik me gaan inlezen betreffene c*rdsh*aring of zo...
Het hele jaar nog geen post gehad van CD...


Hoe kom jij aan die 47,55 Euro? Ik had tot kort geleden ook het Familiepakket met het HD (incl. thema) pakket en betaalde 23,45 Euro.

Het HD + Themapakket was 9,95 Euro en het Familiepakket was 13,50 Euro. Reken maar uit.

Of zie ik iets over het hoofd?



Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bestaande contracten

Heeft u een abonnement op het Thema-pakket of Film1Sport1-pakket, dan krijgt u van ons een passende aanbieding. U ontvangt in de komende weken een brief van ons met een aanbod dat aansluit op uw situatie.

Bron: CanalDigitaal


Hoezo "of Film1Sport1 pakket?
Wat heeft dat er mee te maken?
Ik heb naast het basis+thema ook het film1 pakket (zonder de sport), er stond niets in de brief over film1.

Sjonge jonge wel spannend hoor smirkconfused

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lurkertje
Ik heb het basis pakket + thema pakket en kreeg ook zo een brief.
Uit kwaadheid heb ik de brief verscheurt. Ik heb geen trek in verlenging van een abo. En aan die gratis prutsdoos wil ik al helemaal niet (ik heb reeds een DM800HD ontvanger).
Nu wil ik ze toch maar eens bellen om te horen wat ze mij kunnen aanbieden als ik geen ontvanger wil.
Kan een van jullie dat telefoonnummer hier even vermelden dat je kunt bellen? Ik bedoel dat 035 nummer dus.


Kom op mannen zet dat 035 telefoonnummer hier even neer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lurkertje
Origineel bericht van: Lurkertje
Ik heb het basis pakket + thema pakket en kreeg ook zo een brief.
Uit kwaadheid heb ik de brief verscheurt. Ik heb geen trek in verlenging van een abo. En aan die gratis prutsdoos wil ik al helemaal niet (ik heb reeds een DM800HD ontvanger).
Nu wil ik ze toch maar eens bellen om te horen wat ze mij kunnen aanbieden als ik geen ontvanger wil.
Kan een van jullie dat telefoonnummer hier even vermelden dat je kunt bellen? Ik bedoel dat 035 nummer dus.


Kom op mannen zet dat 035 telefoonnummer hier even neer.


Ik zit nu op mijn werk, heb geloof ik de brief nog, zal vanavond even kijken en het hier posten als het al niet eerder is gebeurd.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat nummer is: 035 - 6466867

 

 

Heb gebruik gemaakt van de actie omdat ik boven op de slaapkamer een DSR 2210 had staan en een LCD TV die 1280 x 1024 kan weergeven. Heb gisteren het doosje ontvangen en is precies wat ik ervan verwachtte..

 

Een simpel heel klein (eerlijkheidshalve niet lelijk!) ontvangertje. In glanszwart met hele felle blauwe 7-segments aanduiding. De installatie is gewoon simpel: LNB stekker erin, SCART of HDMI kabel erin, voedingsplug erin. Na de initiele setup (DiSecq 1) kanalen ingelezen en klaar...

 

Hij ondersteunt 4 satellieten en heeft de nieuwe Nagraguide. CVBS beeld is niet mooi, digitale kant is prima.. Na het eerste uit/aan zetten werd meteen een softwareupdate geladen. Wat ermee is aangepast of opgelost wordt niet vermeld... Afstandsbediening is verbeterd t.o.v. de oude Seca ontvangers.

Instellingen voor beeld en geluid zijn simpel, maar je moet even zoeken.. Het inladen van de meerdaagse EPG duurt mij te lang maar werkt (voorlopig) dus wel...

Een handleiding van de 7141 is bij CDS overigens al een tijdje te downloaden (alleen de afbeelding van de AB klopt niet)..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor alle duidelijkheid; mijn vader heeft van z'n aow'tje vorige week een Philips DSR 2221 aangeschaft,

is het nu zo dat de beste man na de omschakeling op mpeg4 niet meer naar de diverse "thema" kanalen kan kijken?

Dat zou een mooie bak zijn, CD heeft 'm daar dus niet over voorgelicht. mad

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan uit de specificaties niet lezen of dit inderdaad het geval is. Het is wel van belang te weten wat voor abonnement je vader er bij heeft.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vader het themapakket heeft dan kan dat niet meer. Dit pakket is namelijk vanaf 1-2-2010 niet meer af te sluiten... Heeft hij dat voor 1-2-2010 gedaan dan heeft hij nog recht op een gratis! HD ontvanger. De enige voorwaarde is dat hij 1 jaar lid moet blijven - maar dat moest hij toch al!!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...