Ga naar inhoud


Mededeling : Belangrijk nieuws over uw Thema-pakket


Gast cyberb0b

Aanbevolen berichten


  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb basis+thema

 

Als ik alle zenders wil behouden ga ik 5 euro p/mnd meer betalen en moet ik een jaarcontract afsluiten.

Dat ik dan een "gratis" hd ontvanger en de hd zenders krijg boeit mij niet, kost me 60 euro en ik zit op geen van beide te wachten.

 

Bij de goedkoopste optie (van de 2) mis je volgens mij de discovery's.

Wat mij betreft word je belazerd waar je bij staat maar kun je d'r weinig aan doen.

Alle providers halen dergelijke ongein uit zodat overstappen weinig zin heeft wat het aanbod en de pakketinhoud betreft.

 

De glasvezelboer hier gooit zijn digitale tv distributie ook op de schop, de veranderingen gaan zo snel dat het momenteel al moeilijk is 1 jaar vooruit te kijken laat staan 2 jaar.

 

Ze zouden me gewoon aan moeten blijven bieden wat ik heb zonder me wat door de strot te duwen, dat ik daarvoor een hd ontvanger nodig heb is wellicht lastig maar niet onoverkomelijk.

Dat dat in deze vorm gepaard gaat met een verhoging van 25% (van 15 naar 20 euro) vind ik wel bezwaarlijk.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mietde
Ze zouden me gewoon aan moeten blijven bieden wat ik heb zonder me wat door de strot te duwen, dat ik daarvoor een hd ontvanger nodig heb is wellicht lastig maar niet onoverkomelijk.
Dat dat in deze vorm gepaard gaat met een verhoging van 25% (van 15 naar 20 euro) vind ik wel bezwaarlijk.

Toch is dit niet in alle gevallen hetzelfde.
Ik heb op dit moment Basis + HD pakket, daarbij zonder keuzemogelijkheid inbegrepen het Themapakket.
Hiervoor betaal ik € 19,95.
Omdat ik naar de zenders van het Themapakket nauwelijks keek en ik dan in feite voor het HD pakket € 9,95 betaal heb ik het HD pakket vorig jaar opgezegd.
Het abonnement loopt nu in mei af.
Als ik het abonnement op het HD pakket vorig jaar niet zou hebben opgezegd dan zou ik ook in 2010 het bedrag van € 9,95 blijven betalen en nog steeds over het Themapakket kunnen beschikken.
Immers is het abonnement van € 5,= voor het HD pakket vanaf 1 maart alleen voor nieuwe abonnees van toepassing en niet op nog lopende abo`s.
Ik wacht nu tot mei totdat het oude abo op het HD pakket is beëindigd en neem dan een nieuwe abo van € 5,= op het HD pakket.
Maar het is en blijft ingewikkeld.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Als ik alle zenders wil behouden ga ik 5 euro p/mnd meer betalen en moet ik een jaarcontract afsluiten.

Ga je dan niet hetzelfde betalen... Basis + Huidige bedrag voor thema = 5,- euro is 9.95+5 = 14.95?? En voor een 1 jaar verlenging krijg je de HD ontvanger gratis...

je gaat echt geen 19.95 betalen, want daarvoor heb je het Family-HD pakket ;-)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Als ik alle zenders wil behouden ga ik 5 euro p/mnd meer betalen en moet ik een jaarcontract afsluiten.

Ga je dan niet hetzelfde betalen... Basis + Huidige bedrag voor thema = 5,- euro is 9.95+5 = 14.95?? En voor een 1 jaar verlenging krijg je de HD ontvanger gratis...

je gaat echt geen 19.95 betalen, want daarvoor heb je het Family-HD pakket ;-)


Hou op over die HD ontvanger, ik wil hem niet en betaal er verkapt toch voor.
Je vergeet dat ik dan wel de discovery's moet missen, die komen in het entertainment pakket OF je moet hun 19.95 deal accepteren.
Krijg je weer zo'n ding dat je mogelijk niet eens niet wil.

Kijk, eerst koppelden ze hun HD pakket aan het themapakket, ofwel moest je hun themapakket er bij nemen om de hd zenders te kunnen kijken.
Nu doen ze eigenlijk precies hetzelfde maar dan omgekeerd voor het themapakket.
Moet je het HD pakket erbij nemen om het hele themapakket te kunnen blijven kijken.

In dit geval is het dus gunstig voor de HD kijker en ongunstig voor de thema kijker.
En wat nou thema pakket?
History Channel heeft er om te beginnen al nooit ingezeten en de discovery's toch de themakanalen bij uitstek komen nota bene in het entertainmentpakket terecht.
Je reinste volksverlakkerij die hele pakketzooi.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mietde
En wat nou thema pakket?
History Channel heeft er om te beginnen al nooit ingezeten en de discovery's toch de themakanalen bij uitstek komen nota bene in het entertainmentpakket terecht.

Misschien een kleine opmerking.
Als je over een HD incl. Thema pakket beschikt heb je wél History Channel HD maar geen History Channel SD.
Als je dan niet over een HD ontvanger beschikt heb je hier natuurlijk niets aan.
Misschien is een 'gratis' HD ontvanger dan nog niet eens zo'n slechte optie.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Hou op over die HD ontvanger, ik wil hem niet en betaal er verkapt toch voor.
Je vergeet dat ik dan wel de discovery's moet missen, die komen in het entertainment pakket

Die ontvanger is echt gratis. Het enige verkapte is dat jaarcontract. En wat de discovery's betreft -die- hoef je niet te missen omdat je vroeger het themapakket hebt blijven die voor jouw behouden!!! En een gratis ontvanger die hoef je niet in de bek te kijken.... hij biedt wel de garantie dat je naar de themakanalen kunt blijven kijken. Iets wat met een dreambox of zo nog niet zo zeker is!
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, ik laat mij gewoon ook niets afdwingen. Ik laat mij ook niet voor een vaste periode vastzetten.

 

Ik heb CD erover gebeld toen ik de brief kreeg met de mededeling dat ik deze optie op de invulstrook mis.

Ze wilden trouwens wel weten wat voor ontvanger ik heb dat ik die HD-box niet wil. Daarna kwamen ze met de (foute) informatie dat de Dreambox niet met Seca-3 zou werken. Wel dus.

 

Ik heb trouwens genoeg over die HD-bak gehoord dat ik deze zeker niet wil.

Ik zal (ook) best eens overgaan op HD, maar dan wel weer met een Dreambox of met de VU+Duo.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat


Die ontvanger is echt gratis. Het enige verkapte is dat jaarcontract. En wat de discovery's betreft -die- hoef je niet te missen omdat je vroeger het themapakket hebt blijven die voor jouw behouden!!! En een gratis ontvanger die hoef je niet in de bek te kijken.... hij biedt wel de garantie dat je naar de themakanalen kunt blijven kijken. Iets wat met een dreambox of zo nog niet zo zeker is!


Gratis...
Geloof maar wat je wil, ik heb geleerd dat voor niets de zon op gaat.
Dat je d'r niet direct wat voor hoeft te betalen maakt nog niet dat iets gratis is.
Of je gaat er voor betalen of je hebt dat allang gedaan.

En inderdaad, de discovery's hoef ik niet te missen, dat klopt maar daarvoor moet ik volgens mij wel 5 euro per maand meer gaan betalen.

Optie één: "inclusief de thema pakket zenders"

Optie twee: "inclusief alle thema...."

Het is maar hoe je het leest, je mag aannemen dat je bij optie één alle themapakket zenders zult kunnen ontvangen maar dan vraag ik me toch af waarom ze expliciet "alle vermelden bij optie twee.

Als je gelijk hebt dan is het een aardig aanbod, geen zenderverlies voor dezelfde prijs, nou, die 0,05 zien we dan maar als gewone prijsverhoging en zelfs 6 maanden gratis het hd pakket.

En nee, laten we het nu alsjeblieft niet over die ontvanger hebben :D

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Daarna kwamen ze met de (foute) informatie dat de Dreambox niet met Seca-3 zou werken. Wel dus.

Dat werkt inderdaad... maar er is geen garantie dat het blijft werken uiteraard ;-) Dus wat dat betreft hebben ze gelijk.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er eventueel al mensen die een brief van cd hebben gehad die nu het hd pakket met thema erbij hebben. Ben wel benieuwd wat voor aanbieding cd gaat aanbieden. Als mijn abbo gewoon door zou blijven gaan zou ik 23.95 voor familie en hd + thema betalen terwijl anderen die nu wel al een brief hebben gehad 19.95 gaan betalen en er zelfs een ontvanger bij krijgen. Ben erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier zit ik met vraagtekens in mijn ogen. Family + Thema + HD. Als ik geen zenders moet kwijtraken, zal ik dus toppaket moeten krijgen?

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...