Ga naar inhoud


Mededeling : Belangrijk nieuws over uw Thema-pakket


Gast cyberb0b

Aanbevolen berichten

Zelfde vraag heb ik ook. Ik heb fam + thema. Ik heb nog geen HD tv en ben er ook nog niet zo nieuwsgierig naar. Ingaan op het aanbod is verleidelijk (gratis ontvanger) maar je zit er dan ook weer 2 jaar aanvast. Nu ben ik al abonnee sinds Multichoice dus je kan me als redelijk honkvast typeren.

 

Ik heb ook nog een vraag over de ontvanger. Nu heb ik nog steeds een Humax 5400 ontvanger die mij erg goed bevalt. Ik kan de zenders op die plaats zetten waar ik ze wil hebben en zit niet vast aan die vreselijke CDS lijst. Hoe is dat bij die Phillips HD ontvanger ?

 

En hoe zit het bij het tweede aanbod van CDS met de ontvanger die ook een digitale videorecorder heeft ? Is dat een oude videorecorder met banden of heeft het ding een harde schijf ?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Han Il Asco
Ingaan op het aanbod is verleidelijk (gratis ontvanger) maar je zit er dan ook weer 2 jaar aanvast.

Ook ik heb vandaag de brief gehad. Daarin staat toch echt dat ik een gratis HD ontvanger kan krijgen als ik Familie + Thema + HD pakket jaarabonnement afsluit. Een jaarabonnement is bij mij gewoon 1 jaar.

Dit moment heb ik nog het basis + thema pakket. Alleen laat ik het schieten want ik heb geen TV die HD content aankan.

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MFX2000
Ook ik heb vandaag de brief gehad. Daarin staat toch echt dat ik een gratis HD ontvanger kan krijgen als ik Familie + Thema + HD pakket jaarabonnement afsluit. Een jaarabonnement is bij mij gewoon 1 jaar.


Dan moet je waarschijnlijk beter lezen. Ik heb de brief ook. Je moet twee keer vinken. Eén keer voor verlenging van fam. + thema met twee jaar voor 18,45 en één keer vinken voor aanvullend jaarabbo op HD voor 1,50

Waarom doen ze die laatste één jaar? Ik denk dat die dus na een jaar flink duurder wordt en dat je dan dus niet twee jaar van een lage prijs kan genieten.

Ik twijfel enorm om te verlengen voor 2 jaar. Denk wel eens aan overstappen op kabel + internet (kan je ook makkelijker boven kijken) en dan de schotel voor free to air en educatief!

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is Fam. & Thema & HD een mooie aanbieding sinds ik toch al van plan was om het HD pakket te nemen en ik nu Basis & Thema heb voor 14,90 euro! Ga er op alles op vooruit incl een extra ontvanger!

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Endeavour

Dan moet je waarschijnlijk beter lezen. Ik heb de brief ook. Je moet twee keer vinken. Eén keer voor verlenging van fam. + thema met twee jaar voor 18,45 en één keer vinken voor aanvullend jaarabbo op HD voor 1,50

Waarom doen ze die laatste één jaar? Ik denk dat die dus na een jaar flink duurder wordt en dat je dan dus niet twee jaar van een lage prijs kan genieten.

Ik twijfel enorm om te verlengen voor 2 jaar. Denk wel eens aan overstappen op kabel + internet (kan je ook makkelijker boven kijken) en dan de schotel voor free to air en educatief!


Dan zijn er verschillende brieven verspreid.

Ik kan vinken voor:

A "Ik stap over op het Familie-pakket voor 14,95 p.mnd en ontvang 6 maanden gratis en vrijblijvend het HD pakket incl thema zenders. Voor de HD ontvanger betaal ik slechts 49 euro"

B "Ik wil een jaarabonnement op het familie-pakket inclusief alle thema en hd zenders: 19,95 per maand. Ik ontvang de hd ontvanger helemaal gratis"


Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat er bij mij:

 

IK wil niets missen!

 

Uitsluitend het HD-pakket

 

Ik hoef geen HD-ontvanger. Maar breid wel graag mijn zenderpakket uit met een jaarabonnement op het HD-pakket. Voor slechts € 1,50 per maand extra ontvang ik minimaal 10 HD-zenders.

 

Gratis HD-ontvanger (t.w.v. € 229,-)

 

Ik ontvang graag een Philips HD-ontvanger. En verleng mijn abonnement op het Familie-pakket in combinatie met het Thema-pakket met 2 jaar voor € 18,45 per maand.

 

HD-ontvanger met digitale videorecorder, nu € 99,-

 

Voor € 99,- ontvang ik een HD-ontvanger met digitale videorecorder. En ik verleng met 2 jaar mijn abonnement op het Familie-pakket in combinatie met het Thema-pakket voor € 18,45 per maand. Ik machtig CanalDigitaal dit bedrag van mijn rekening af te schrijven.

 

Gratis HD-ontvanger + HD-pakket

 

Ik ontvang graag een Philips HD-ontvanger. En verleng met 2 jaar mijn abonnement op het Familie-pakket in combinatie met het Thema-pakket voor € 18,45 per maand. Aanvullend wil ik een jaarabonnement op het HD-pakket voor € 1,50 per maand.

 

HD-ontvanger met digitale videorecorder + HD-pakket

 

Voor € 99,- ontvang ik een HD-ontvanger met digitale videorecorder. En ik verleng met 2 jaar mijn abonnement op het Familie-pakket in combinatie met het Thema-pakket voor € 18,45 per maand. Ik machtig CanalDigitaal dit bedrag van mijn rekening af te schrijven.

 

Aanvullend breid ik mijn zenderpakket uit met minimaal 10 HD-zenders, voor € 1,50 per maand (jaarabonnement).

 

 

Ik nijg nogal naar optie 1. Maar betaal ik dan bovenop een Familiepakket + Themapakket, of vervalt het Themapakket?

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD is dan lekker bezig met verschil maken bij hun klanten.

Zou dat komen aan het pakket wat je op dit moment bezit? Heb zelf een basispakket + thema.

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MFX2000
CD is dan lekker bezig met verschil maken bij hun klanten.
Zou dat komen aan het pakket wat je op dit moment bezit? Heb zelf een basispakket + thema.


Denk het wel. Dit maakt het voor ons alleen maar onduidelijker zo. Ik heb zelf Familiepakket + Thema.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Spike_b
Krijg nooit post van Canal Digital. frown

Hebben ze je adres wel? frown


Ik kreeg ook nooit post van ze....Ze stuurden mijn post naar de Postbus die ik al 3 jaar niet meer heb!

Zelfs na een adres wijziging op de site ging het niet goed.

Na telefonisch contact hebben ze mijn adres nu goed!!

Alleen op dit aanbiedings formulier hebben ze mijn Bankreknr. gedrukt die ik 5jaar geleden al heb opgeheven!!

De abonnements gelden incasseren ze al wel 5 jaar van mijn goede rekening.

Lekkere administratie daar bij CD.

Het zal mij benieuwen waar ze mijn "gratis" HD ontvanger dan naar toe sturen??

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...