Ga naar inhoud


Mededeling : Belangrijk nieuws over uw Thema-pakket


Gast cyberb0b

Aanbevolen berichten

De meeste zullen wel het thema-paket mailtje hebben gehad.

 

Citaat:
Geachte abonnee,

 

U ontvangt deze e-mail omdat u een abonnement hebt op het Thema-pakket. Vanaf maart 2010 verandert het een en ander en daar willen we u nu al over berichten.

 

Het aanbod van HD-zenders neemt in snel tempo toe en CanalDigitaal zal hier de komende maanden in meegaan. Om aan de wensen van onze klanten gehoor te kunnen geven, passen we de codering van het satellietsignaal aan. Dit heeft als gevolg dat u de zenders van het Thema-pakket straks uitsluitend nog met een hiervoor geschikte (HD-)ontvanger kunt ontvangen.

We hebben u als Thema-pakket abonnee speciaal geselecteerd voor een exclusief overstapaanbod.

 

Met het onderstaande aanbod kunt u een geschikte (HD-)ontvanger aanschaffen met een fikse korting en zonder bijkomende verplichtingen. Maakt u geen gebruik van deze aanbieding, dan ontvangt u in januari per brief nogmaals een aanbieding waarbij u kunt profiteren van kortingen bij contractsverlenging. Met onderstaande aanbieding hoeft u uw abonnement NIET te verlengen om in aanmerking te komen voor korting.

 

Ik heb canaal digitaal gebeld voor opheldering.

 

HET Geval is;

 

HET Thema pakket wordt opgeheven.

 

NGC wild gaat naar het familie pakket

holland doc. en nog wat andere "online" kanalen ook. NIET HD!!

 

Discovery en andere worden toegevoegd aan het entertainment pakket. NIET HD!!

 

 

HET HDTV pakket wordt uigebreid met NL 1, 2 en 3.

 

Dit is alles.

 

De themapakket kanalen worden NIET omgezet in mpeg4.

Er zal dus geen enkel kanaal weg vallen op een NIET HD ontvanger. Alleen er zal een keuze moeten gemaakt worden voor een nieuw pakket.

 

 

Tevens heb ik direct bij de helpdesk een klacht neergelegt over het misleidende bericht wat ze versprijden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: cyberb0b
Ik heb canaal digitaal gebeld voor opheldering.
De themapakket kanalen worden NIET omgezet in mpeg4.
Er zal dus geen enkel kanaal weg vallen op een NIET HD ontvanger. Alleen er zal een keuze moeten gemaakt worden voor een nieuw pakket.

die verhelderende uitspraak komt zeker van de technisch goed onderlegde helpdesk medewerkers van CD ?
leg mij anders maar eens uit hoe ze HD kanalen op die transponder gaan bijzetten als de themakanalen in mpeg-2 blijven ? In DVB-S2 uitzenden ? dat kan, maar dan werkt geen enkele DVB-S ontvanger meer, en een SD ontvanger met een DVB-S2 tuner ben ik nog niet tegengekomen, enkel HD ontvangers.
Als ze in DVB-S2 gaan uitzenden dan heeft het dus ook weinig zin om nog mpeg-2 te gebruiken, dan zetten ze alles meteen om in mpeg-4.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het mail bericht goed leest. Staat HD continu tussen haakjes.. En gaat het om een geschikte decoder.

 

Daarom ben ik CD gaan bellen.. Met de vraag hoe het er dan uit ziet. Zij zeggen dat het thema pakket vervalt.

 

Hij las mij een waslijst met kanalen voor en in welk pakket ze zouden belanden.

 

Hij gaf zelf toe dat het bericht heel misleidend is.

 

CD moet gewoon eerst hun nieuwe pakket indeling toonen.

 

Ik zou zeggen. Bel ze zelf en vraag hoe de nieuwe pakket indeling er uit ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FF het bericht er bij gehaald.

 

Citaat:
Geachte abonnee,

 

U ontvangt deze e-mail omdat u een abonnement hebt op het Thema-pakket. Vanaf maart 2010 verandert het een en ander en daar willen we u nu al over berichten.

 

Nieuw onderwerp

 

Het aanbod van HD-zenders neemt in snel tempo toe en CanalDigitaal zal hier de komende maanden in meegaan. Om aan de wensen van onze klanten gehoor te kunnen geven, passen we de codering van het satellietsignaal aan. Dit heeft als gevolg dat u de zenders van het Thema-pakket straks uitsluitend nog met een hiervoor geschikte (HD-)ontvanger kunt ontvangen.

We hebben u als Thema-pakket abonnee speciaal geselecteerd voor een exclusief overstapaanbod.

 

Met het onderstaande aanbod kunt u een geschikte (HD-)ontvanger aanschaffen met een fikse korting en zonder bijkomende verplichtingen. Maakt u geen gebruik van deze aanbieding, dan ontvangt u in januari per brief nogmaals een aanbieding waarbij u kunt profiteren van kortingen bij contractsverlenging. Met onderstaande aanbieding hoeft u uw abonnement NIET te verlengen om in aanmerking te komen voor korting.

 

Ons aanbod

U ontvangt van ons tot en met 22 december 2009 € 130,- korting in onze webshop op een goedgekeurde Philips HD-ontvanger, waarmee u straks de Thema-pakket zenders kunt ontvangen. Daarnaast kunt u met deze ontvanger in de toekomst ook HD-zenders als Nederland 1, 2 en 3 HD ontvangen. Dus ook de Olympische Spelen in HD!

 

---CUT---

 

 

De bold HD kan je in geheel weg halen. Ze vertellen alles en niets.. Ze bieden een decoder aan tegen een mooie prijs en vertellen dat er iets gaat veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

och, de pakketsamenstelling laat mij Siberisch koud. Het was de stelling dat de themazenders in mpeg-2 blijven uitzenden en dat er niks wijzigt voor SD abonnees die mij een reaktie deed schrijven....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cyberb0b
Okee formuleer ik het anders;

De themapakket kanalen worden onderverdeeld in de huidige pakketen.

OK

Origineel bericht van: cyberb0b
De kanalen zelf zijn dus iig ook nog SD te kijken.

als ze in mpeg-4 gaan uitgezonden worden, of als de transponder wijzigt naar DVB-S2, dan heb je in de praktijk een HD ontvanger nodig om die SD-kanalen te bekijken !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

b0b, je snapt het niet : alle kanalen van het huidige thema-pakket zullen niet meer te ontvangen zijn met je huidige decoder als ze in mpeg-4 of DVB-S2 gaan uitzenden, ongeacht in wélk pakket ze gestoken worden !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wel wat je bedoelt..

Alleen de knuppel die ik aan de lijn heb gehad.

 

Die vertelde mij dat de nu huidige thema kanalen in een ander pakket en komen als dvb-s..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zouden ze die zenders van transponder moeten veranderen, pas op is niet onmogelijk dat ze gaan jongleren met de kanaalindeling van de transponders.

maar dan nog, je kan zoiets niet van de ene dag op de andere dag gaan doen, je moet de oude & nieuwe frekwentie enige tijd naast elkaar laten zodat de gebruiker zijn ontvanger kan aanpassen, en daar heeft CD noch de bandbreedte noch de transponders voor.

ik ga er van uit dat ze hun transponders op 23.5 allemaal gaan DVB-S2/mpeg4 maken en dan worden alle SD kanalen die ze daar in onderbrengen onbeschikbaar voor de huidige (SD) ontvangers.

lijkt me anders wel logisch : als ze dit NIET zouden doen dan maak je pakketten waar zowel mpeg-2 als mpeg-4 zenders in zitten, dus je buurman betaalt evenveel voor hetzelfde pakket maar hij heeft wel 3 zenders meer omdat hij een HD ontvanger heeft en jij niet ? Dat kunnen ze ook niet maken.

bon, ben curieus welk konijn ze uit hun hoed gaan toveren .....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom dat ik dit bericht ook zo misleidend vind wat ze versturen.

 

Ik wil graag de samenstelling van het nieuwe kanalen pakket zien.

(op schift bedoel ik dan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vraag me af waar ze met de thema kanalen heengaan, heb er nu een abbo op (basispakket + thema kanalen)

op de site van Canal D staat de optie thema kanalen al niet meer weergegeven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: toppiedus
Vraag me af waar ze met de thema kanalen heengaan, heb er nu een abbo op (basispakket + thema kanalen)
op de site van Canal D staat de optie thema kanalen al niet meer weergegeven.


is al bekend.. aantal naat familie, aantal naar entertainment pakket
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...