Ga naar inhoud


Speedtest van slag?????


Greatone

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: waveman
704863394.png

is dit normaal dan ? 20mb aansluiting !


verbeterd 20mb aansluiting



Ligt niet aan speedtest denk eerder aan je provider,had dat vaak ook wat jij nu ervaart
Zit nu bij zeelandnet die is stukker sneller
705381293.png
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zeelandnet... heb ik hier ook. Veel hangt af van je abo.

Ik heb nu nog eentje van 15 mb, maar per 7 feb laat ik het terugbrengen naar 10 mb. ik haal de 15 mb toch nauwelijks of nooit, dus dan maar wat langzamer, en goedkoper.

Het uploaden is nu 2 mb en wordt dan slechts 1 mb...

 

705615617.png

 

Ik zat laatst overigens in DK met mijn Zweedse mobiel breedband van Tre... 1.3 mb up en 0.83 down, en ook dat gaan prima, zolang je maar geen films wil downloaden smile

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Zeelandnet... heb ik hier ook. Veel hangt af van je abo.
Ik heb nu nog eentje van 15 mb, maar per 7 feb laat ik het terugbrengen naar 10 mb. ik haal de 15 mb toch nauwelijks of nooit, dus dan maar wat langzamer, en goedkoper.
Het uploaden is nu 2 mb en wordt dan slechts 1 mb...

705615617.png

Ik zat laatst overigens in DK met mijn Zweedse mobiel breedband van Tre... 1.3 mb up en 0.83 down, en ook dat gaan prima, zolang je maar geen films wil downloaden smile



ik heb geen internet via de kabel is een glasvezel verbinding trouwen de waarde's speedtest kloppen niet zo als ik bij zeelandnet de speedtest doet heb ik 91mb en upload 80mb iets sneller dan bij speedtest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, glasvezel...

 

De speedtest van Zeelandnet test volgens mij op hun eigen netwerk, en dat uiteraard altid sneller dan dat je buiten het eigen net gaat. Ik heb ook een iets hogere snelheid bij Zeelandnet, maar een veel lagere snelheid bij andere netwerken op speedtest. Omdat ik voornamelijk op Duitse , deense, Noorse en Zweedse sites zit, waar volgens speedtest mijn snelheid langzamer is, denk ik dat ik geen slechtere verbinding zal krijgen door mijn abo te verlagen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...