Ga naar inhoud


Autoresolution ja/nee wat heb jij, en wat vindt je van de beeldkwaliteit?


Happy2000

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: martin52
De default waarde in de autoresolutie plugin is gelijk aan de waarde die je hebt ingesteld bij het flashen. Deze staat onder menu-instellingen-systeem-audio/video-modus. De vraagsteller wil graag weten welke waarde dat is.


Klopt Martin52, maar ik geloof dat Jeroensky het niet begrijpt, dus laten we het hier maar bij.... smile

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
plugin en instellingen mij allemaal veel te complex en beter wordt het er niet mee (hdready+scart rgb)

ciao




als amateur moet ik mij ook bij Tonskidutch aansluiten, zit sinds kort op OpenPLi en had daar de autoresolution plugin niet gedownload maar had duidelijk beter beeld op mijn JVC als bij Jade. voor de zekerheid nog eens geprobeerd, maar dit had alleen nadelig effecten bij zappen, dus eraf dat ding en weer gewoon basic. zeer tevreden over het werk wat de OpenPLi maakt, met dank aan die club.

groeten uit zuid-limbabwe

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky
Origineel bericht van: Tonskidutch
plugin en instellingen mij allemaal veel te complex en beter wordt het er niet mee (hdready+scart rgb)

ciao


Komt omdat je scart gebruikt. Moet je ook niet doen bij HD (ready)TV, scart is analoge SD (Pal 576) en geen DVI/HDMI digitale HD (720 of 1080).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...