Gast goku Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb sindskort een DM800. In mijn zenderlijst staan meerdere kanalen van verschillende graden zoals astra hotbird etc. Bij de DM500 kon ik in het menu zien welek zender waar bij hoort. Bij de DM800 is dat niet zichtbaar. Kan iemand me vertellen of dit ook mogelijk is bij de DM800. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 het ligt aan de OSD skin en het aanpassen van je instellingen expert< maar je kunt ook middels dreamboxedit je settingslijst zo aanpassen opdat het evident is waar welke zender vandaan komt overigens is het altijd handig te vermelden welk image/firmware je erin hebt staan, en in dit geval welke OSD-skin ciao Dance Like A Goose Arno Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast goku Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb Openpli er opstaan. Ik weet niet of je dat bedoelt. Ik heb er weinig verstand van. Kun je me vertellen welke instellingen ik dan zou moeten aanpassen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
martin52 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Met het programma Dreambox edit kun je je zenderlijst bewerken op je pc. Je zou bijvoorbeeld je zenders zodanig kunnen sorteren dat je ze per satelliet in één bouquet zet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast pieterg Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 slechts een beperkt aantal skins tonen deze informatie. Even een paar proberen. Dacht dat dtv-hd bijv het wel deed, en black box (sd) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast MiLo Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Vanaf vandaag staat de satelliet positie in de standaard skin (Magic) van OpenPLi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
metoo Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 perfekt Helemaal te gek, dat open pli ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jean-Claude Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 en kan er toevallig ook niet de schermresolutie bijgezet worden ? vind dat altijd handig als ik de kwaliteit van verschillende zenders wil vergelijken (bvb ITV1 West-Country en de andere ITV1 zones). DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast pieterg Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Origineel bericht van: Jean-Claude en kan er toevallig ook niet de schermresolutie bijgezet worden ? vind dat altijd handig als ik de kwaliteit van verschillende zenders wil vergelijken (bvb ITV1 West-Country en de andere ITV1 zones). kwaliteit vergelijken valt niet onder dagelijks zap gebruik, dus wat mij betreft niet toevoegen. Als we straks iedereen z'n zin geven past het niet meer op het scherm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ferrarisat Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Origineel bericht van: MiLo Vanaf vandaag staat de satelliet positie in de standaard skin (Magic) van OpenPLi. kunnen jullie dat ook bij de swain hd skin doen????? DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast goku Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Ik heb em op de standaard skin (magic) gezet maar ik zie nog steeds geen satelliet posities staan. Klopt dit of moet ik nog iets anders doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michel130 Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Origineel bericht van: pieterg Origineel bericht van: Jean-Claude en kan er toevallig ook niet de schermresolutie bijgezet worden ? vind dat altijd handig als ik de kwaliteit van verschillende zenders wil vergelijken (bvb ITV1 West-Country en de andere ITV1 zones). kwaliteit vergelijken valt niet onder dagelijks zap gebruik, dus wat mij betreft niet toevoegen. Als we straks iedereen z'n zin geven past het niet meer op het scherm maar wel resolutie ? 1920 > 1080 uitzending. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
metoo Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 bij mij staat de gradenpositie van de sat rechtsonder, misschien eens updaten? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen