Ga naar inhoud


[VU+ DUO] de (aller)eerste indruk.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 370
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heeft deze sat-box de mogelijkheid om simultaan twee afzonderlijke beelden uit te sturen (vb 1 via component en 1 via hdmi)? Ik denk er immers aan deze box te kopen en aan te sluiten op een multi zone av receiver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ROOBERT,

Ik lees met veel interesse je bijdrage want ik wou zelf ook graag weten of ik mijn TNTSat-kaartje zal kunnen gebruiken en ik kan moeilijk aannemen dat je met CCCam zomaar rond die boxkey vergrendeling kan?

Heb jij die dan of een of andere wijze kunnen uitlezen en in de cccam.cfg invoeren ?

Graag wat meer info, aub.

cool

 

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: oli469
Heeft deze sat-box de mogelijkheid om simultaan twee afzonderlijke beelden uit te sturen (vb 1 via component en 1 via hdmi)? Ik denk er immers aan deze box te kopen en aan te sluiten op een multi zone av receiver.

Streamen van een ander kanaal kan in ieder geval: WEB-TV op de PC loopt al goed. Gewoon draadloos op de laptop in de tuin of in een andere (slaap)kamer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu, terwijl er 2 opnames liepen en de TV beeld gaf op één kanaal, op 2 laptops beeld gehad op 2 andere kanalen!

Uiteraard komen er beperkingen in de kanaalkeuze naarmate er al meer kanalen worden "gebruikt", maar ik vind dit toch wel heel mooie en goed werkende features!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: oli469
Heeft deze sat-box de mogelijkheid om simultaan twee afzonderlijke beelden uit te sturen (vb 1 via component en 1 via hdmi)? Ik denk er immers aan deze box te kopen en aan te sluiten op een multi zone av receiver.

Streamen van een ander kanaal kan in ieder geval: WEB-TV op de PC loopt al goed. Gewoon draadloos op de laptop in de tuin of in een andere (slaap)kamer.


Mij lukt het niet, bij de dm800 was het een kwestie van vlc op de pc installen en spelen maar. Nu krijg ik het niet voorelkaar, misschien dat jij mij even op weg kan helpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nolimits
Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: oli469
Heeft deze sat-box de mogelijkheid om simultaan twee afzonderlijke beelden uit te sturen (vb 1 via component en 1 via hdmi)? Ik denk er immers aan deze box te kopen en aan te sluiten op een multi zone av receiver.

Streamen van een ander kanaal kan in ieder geval: WEB-TV op de PC loopt al goed. Gewoon draadloos op de laptop in de tuin of in een andere (slaap)kamer.


Mij lukt het niet, bij de dm800 was het een kwestie van vlc op de pc installen en spelen maar. Nu krijg ik het niet voorelkaar, misschien dat jij mij even op weg kan helpen.

Als DM-newbe ging het hier zomaar, zonder één enkel probleem: idd alleen VLC installeren en kijken. Dus ik heb geen idee wat er bij jou fout gaat. Firewall? Router?

Origineel bericht van: JosFop4Sat
Als ik dat allemaal zo lees, ga ik steeds meer van mijn geloof afvallen.
Zijn er dan écht geen wanklanken (afgezien van de vobs)? crazy

Jos, ik ben al dagenlang sprakeloos. Dit is echt de eerste ontvanger waar ik niet binnen een paar uur een waslijst aan (grotere en kleinere) problemen mee heb. Alle opnames zijn goed gegaan, geen vastloper gehad (OK eenmaal: toen had ik een niet-compatible skin geïnstalleerd), en mijn aanmerkingen op de GUI zijn dermate klein (eigenlijk zaken die meer een kwestie zijn van smaak dan van goed-of-slecht zijn), dat die geen naam mogen hebben. Ondanks mijn aanvankelijke scepcis
heeft de VU+ binnen 24 uur Inverta verdrongen. Jawel, er zijn nog best wat kleinigheidjes die niet goed zijn. Maar die zijn bekend er daar wordt aan gewerkt. Maar zelfs als die niet zouden worden opgelost (wat me heel onwaarschijnlijk lijkt), is het al een heel goede ontvanger.
En nog een lichtpuntje: met al mijn kritiek op andere ontvangers hebben velen gedacht (en soms zelfs gezegd) dat ik een pietluttige zeikerd ben: het lijkt wel of de PLi-ers al die kritiek hierin hebben verwerkt! Het kan dus wel.
Ik kan met de beste wil van de wereld geen negatieve zaken opnoemen. Bij alles wat ik tot nu toe als potentieel probleem heb gezien, ben ik er achter gekomen dat er hier goede, doordachte oplossingen zijn gevonden. Een voorbeeld: je kunt een geheel andere kanalenlijst inlezen zonder dat de bestaande (XMLTV-)EPG data en de planner in problemen komen! En zo nog veel meer.
Ja toch wel: hoe moet ik nu aan een passende nickname komen?

PS: We zijn wel een klein beetje off-topic geraakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist

Ja toch wel: hoe moet ik nu aan een passende nickname komen?

PS: We zijn wel een klein beetje off-topic geraakt.


Nee toch? Het ging toch over de eerste indruk?

En je kunt je nickname laten veranderen hier hoor, InDuoVUalist? :D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel vreemde vraag, maar komt/is hier ook een combi uitvoering van ? Sat/Cable dus of een alternatief ?

Als alles eens.....

AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1

On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image

Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak66
Heel vreemde vraag, maar komt/is hier ook een combi uitvoering van ? Sat/Cable dus of een alternatief?

Nee, dan moet je dus toch aan de DM8000.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...