Ga naar inhoud


[VU+ DUO] de (aller)eerste indruk.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Nee, zoiets heet "legale oplichting" in mijn woordenboek wink

En het is inderdaad speculeren want ook de importeur zal hier geen antwoord op kunnen geven waar ik enige waarde aan durf te hechten en dat is toch een van de weinige personen die wel precies weet hoe de vork in de steel steekt maar de waarheid natuurlijk (en ook begrijpelijk) niet met ons zal delen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 370
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: _Ron
Nee, zoiets heet "legale oplichting" in mijn woordenboek wink


Bij "legale oplichting" denk ik eerder aan de absurd hoge dream multimedia prijzen frown

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nochtans is dat een alledaags verschijnsel, niet voor niets gaat vrijwel al ons voedsel (waar vraag en aanbod voortdurend onvoorspelbaar zijn) over de veiling, waarbij de prijs per dag varieert juist door de variatie in vraag en aanbod.

 

back op topic.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Triax-88
Bij "legale oplichting" denk ik eerder aan de absurd hoge dream multimedia prijzen frown


Tja die discussie kan je aangaan, maar verlies je omdat Dream Multimedia de software waar jij nu mee TV zit te kijken ontwikkeld en betaald heeft en die kosten zal iemand moeten dekken.
Laten dat nu net niet de VU+ kopers zijn, maar de mensen die meer geld uitgeven voor de dreambox :P

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb er gisteren een kunnen scoren. Na bellen kon ik het laatste exemplaar krijgen. pffffff geluk dus.

Bij het afrekenen bleek dat de receiver 30 euro duurder was dan op de website vermeld stond.

Omdat ik toch een VU+ wilde hebben, toch afgerekend.

De eerste indruk die ik heb kunnen opdoen met deze receiver is zeer positief.

Pli software erin, wave-instellingen bij de tuner ingegeven, kaart erin en kijken maar.

Ik moet zeggen een perfect beeld. Als ik het beeld vergelijk met de Dream 800, is dat zeker zo goed, misschien wel beter (of is dit omdat ik nu zo enthousiast ben)

Meteen getest met opnemen, 5 sessies gelijktijdig.

Geen enkel probleem.

Afspelen, perfect.

Ga nu eens verder kijken met de plugins welke al aangegeven zijn als goed werkend.

Mijn eerste indruk is in ieder geval positief. laugh

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Triax-88
Zoiets heet marktwerking.
Dat is een van de mogelijkheden crazy
En je ziet het wederom: onze Ron zal geen gelegenheid voorbij laten gaan om zelfs maar het kleinste flintertje negativiteit op deze DM-concurrent los te laten, hoe speculatief zijn gedachten ook mogen zijn. En waarom?

Oh, kijk:
Origineel bericht van: _Ron
......Laten dat nu net niet de VU+ kopers zijn, maar de mensen die meer geld uitgeven voor de dreambox
Ron vindt ook dat hij te veel heeft betaald voor zijn DM en heeft nu spijt dat hij niet op de VU heeft gewacht laugh
Maar hoe dan ook: dat verklaart in ieder geval zijn uiterst negatieve attitude smile
Misschien iderdaad beter on-topic proberen te komen: eerste indrukken kunnen per slot van rekening alleen worden gegeven door mensen die een VU hebben aangeschaft, niet door iemand die steeds aangeeft dat niet te willen doen :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Tja die discussie kan je aangaan, maar verlies je omdat Dream Multimedia de software waar jij nu mee TV zit te kijken ontwikkeld en betaald heeft en die kosten zal iemand moeten dekken.

Laten dat nu net niet de VU+ kopers zijn, maar de mensen die meer geld uitgeven voor de dreambox"

 

Je hebt gelijk Ron, een paar honderd euro per box extra voor "software ontwikkeling" is wel gerechtvaardigd wink

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wederom een zeer kortzichtige opmerking want een DM8000 bied natuurlijk wel wat meer dan alleen software ontwikkeling.

Een kwalitatief veel betere afstandsbediening, tot 4 tuners, waarvan 2 stuks uitwisselbaar, mogelijkheid tot plaatsing DVD speler, een echte frontprocessor en bijbehorende slaapstand, een duur en mooi OLED display etc.

@invertist, het verschil tussen jou en mij is dat jij nu persoonlijk wordt en ik gewoon normale discussie voer.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
Wederom een zeer kortzichtige opmerking want een DM8000 bied natuurlijk wel wat meer dan alleen software ontwikkeling.


En is ook wel "iets" meer dan een paar honderd euro duurder....

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
...... en ik gewoon normale discussie voer.

Ik moet zeker iets hebben gemist? Ook na nog eens te hebben teruggelezen, kan ik weinig normale discussie vinden. Misschien een kwestie van definitie?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
Er gaat nog veel meer gebeuren in deze markt. Over een paar maanden stikt het van de Dreambox achtige Broadcom receivers en dan is het merk Vu+ te klein om als merk tegenover de grote handelaren in Duitsland overeind te blijven.
De Duitse handelaar is immers in verhouding tot een aantal grote gevestigde distributeurs in Duitsland maar een onbekende en kleine speler en juist die distributeurs komen allemaal met hun eigen "Dreambox" of "Vu+".

Ron


Dan zou ik me als Dreambox bezitter toch maar eens ernstig zorgen gaan maken of zo over een twee jaar het moederbedrijf Dream Multimedia nog bestaat.
Als het zo stikt van de Dreambox achtige receivers die flink goedkoper zijn gaat Dream dat niet overleven.
En zit je zo met een receiver waar geen support meer op is. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...