Ga naar inhoud


Officiele excuses van een moderator....


Gast ozzo

Aanbevolen berichten

Beste medesatters,

 

Geheel onwetend van al het geen zich hier heeft afgespeeld ben ik vandaag weer achter mijn PC gekropen na veel andere dingen die prioriteit hadden, zoals mijn dochter die met de scooter onderuit gegleden is en we dus bijna elke dag wel in het ziekenhuis, dokter, bedrijfsarts, werkoverleg, beoordelingsgesprek etc. en daarbij nog de verjaardagen die we gehad hebben, inclusief die van mezelf.

 

Ik ben me echt rot geschrokken over het uit de hand lopen van een uitspraak, die ik achteraf wellicht beter niet had kunnen doen.

 

Ik wil er wel bij vertellen dat e.e.a in een bepaalde context gezien moet worden.

 

Allereerst : Ik ben NIET tegen een inzamelingsaktie voor de slachtoffers van de ramp in Haiti. Ik doelde op de verdubbeling van het bedrag met belastinggeld van ons.

Ik snap dat er een hoop geld nodig is, maar kan het maar niet verkroppen dat er mensen in Nederland wonen, die prachtige welvaartstaat, die niet rond kunnen komen en gewoon aan de kant ge-bonjoured worden. Ik kan rustig stellen dat dat laatste autobiografisch is en ik dat momenteel zelf ondervind.

 

Samenvattend bedoelde ik alleen maar : Laten we eerst zorgen dat we voor onze eigen mensen kunnen zorgen, voordat we bedragen gaan verdubbelen. De aktie was prima, de Nederlanders hebben weer met hun hart meegedaan en een prachtige score neergezet als het gaat om geld inzamelen voor een ramp die vreselijk is.

Wat mij stoort was het verdubbelen van het bedrag met overheidsgeld. Geld wat door jullie en mij opgehoest wordt.

 

En dat terwijl in de grotere steden (en tegenwoordig ook in de dorpen) mensen leven die dakloos zijn of een uitzichtloos bestaan hebben(vaak door een bizarre loop van omstandigheden en vaak buiten hun schuld om.)

 

Deze mensen staan letterlijk in de kou. (kijk maar naar buiten)

Dit zou anno 2010 niet mogen gebeuren. Maar hier is geen TV camera bij, en wordt er weinig of geen aandacht aan besteed....

 

Laten we met z'n allen zorgen voor een leefbare en goede wereld.

Geld inzamelen vind ik dus prachtig, maar laten we ook denken aan de mensen die binnen onze landsgrenzen leven onder slechte omstandigheden. Die moeten ook gewoon geholpen worden om te overleven....

 

Ik hoop dat een ieder's gemoed weer een beetje tot bedaren is gekomen. Ik heb deze week weer tijd om de draad op te pakken en hoop dat we samen weer door 1 deur kunnen.

 

Excuses ook aan diegenen die inmiddels een ban hebben opgelopen, door het bericht van mij. Ik hoop dat alles goedkomt.

 

Mocht er toch nog onvrede bestaan, dan zal ik opstappen als moderator....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Henri Aalten

Van mij mag je gewoon aanblijven als moderator.

 

Ik vind je duidelijk, en natuurlijk hoeft niet iedereen het er mee eens te zijn, meningen kunnen verschillen.

 

Wat mij betreft, laten wij dit achter ons laten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Ozzo je bent naast moderator ook mens en ieder mens mag zijn eigen mening hebben en ook uitdragen.

Ik kan helemaal met je mee gaan voor wat betreft de verdubbeling van het bedrag.Dit vind ik ook te veel van het goede.

Als je goed gaat rekenen doneer je op deze manier 2 keer.1 keer aan de ramp en de tweede keer aan de belasting.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine toelichting op dit excuus van moderator Ozzo.

 

Ozzo sloot een topic af met woorden die bij bij diverse leden in het verkeerde keelgat schoten. Een van de leden opende daarop een thread waarin hij zijn onvrede te kennen gaf. In de thread escaleerde dit alles. Het moderatorteam was van mening dat klachten van de leden terecht waren en dat een politiek getinde opmerking ook niet gemaakt kan worden door moderators, de regels gelden ook voor ons. Ozzo is daarmee door het moderatorteam geconfronteerd en heeft zijn fout ingezien en daarom hier zijn excuus gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ozzo , eerst en vooral wens ik je dochter van harte beterschap , dat je een verwijzing hebt gemaakt naar het leed in eigen land vind ik niet meer dan normaal , er zitten nog te veel mensen in een vergeten hoekje te verkomeren zonder dat we het mischien zelf willen zien , maar natuurlijk een grote ramp zoals zich nu heeft voorgedaan geniet ons aller aandacht , en gelukkig maar want hoe zouden er anders hulpakties kunnen uitgevoerd worden , ik ben blij dat ik enige centen heb kunnen storten , maar voor elke € die ik naar haiti stuur geef ik er ook één aan een lokaal goed doel dat is mijn manier om onze "eigen" landgenoten te helpen

persoonlijk vond ik dat je uitspraken zoals ik ze heb geinterpreteerd best in orde , het zal velen van ons eens laten nadenken over het leed dat zich dikwijls in eigen direkte omgeving afspeeld zonder we het (willen) merken

Ik hoop dat we je op sat4all nog lang als moderator mogen blijven bestoken via de forum's en je nog veel werk hebt met ons

Vriendelijke groeten vanuit Belië

ps . ik heb niet veel eurotjes en kan net rondkomen

maar ben gelukkig dat ik helpen kan en niet moet geholpen

worden ( behalve voor sat problemen )

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen reden waarom je op zou moeten stappen Ozzo.

 

Er was iemand die je uitspraak niet op waarde in kon schatten. Dat kan met iedere uitspraak, van iedereen, gebeuren en ik moet zeggen dat zie je de laatste tijd

veel meer, niet alleen hier. Als je hier echt altijd tot in het extreme rekening mee moet houden kun je net zo goed alle fora opheffen, want dan kun je niks

meer posten. Er zit altijd wel een lichtgeraakt figuur tussen die minder goed is in het zien van de juiste context.

 

Dus nogmaals, er is geen reden om op te stappen, zeker niet na je toelichting.

 

Beterschap met je dochter.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een volwassen reactie Ozzo.

Waar gewerkt wordt worden onvermijdelijk fouten gemaakt.

Succes met de persoonlijke situatie en je moderatorwerk en nog van harte met je fjaardag.

Beide groepen mensen horen overigens vanzelfsprekend hulp te krijgen, zowel hier als in Haiti.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn posting over dit onderwerp beschreef ik al mijn vermoeden, zoals je het nu ook aangeeft. Sterkte en gewoon

aanblijven. Sorry, was onnodig.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ozzo, ik ken je niet zo goed, maar uit je woorden begrijp ik dat je het goed meent en lering trekt uit eventuele fouten die je gemaakt zou hebben. Prima toch? Dus vooral door blijven gaan als moderator en veel sterkte met je dochter en een snelle genezing. Mijn vrouw heeft een jaar hetzelfde doorgemaakt dankzij die kl. gladheid (sorry schaatsfanaten...) smirk.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...