Ga naar inhoud


Officiele excuses van een moderator....


Gast ozzo

Aanbevolen berichten


Wel Ozzo, sat4all is een zeer groot forum want ondanks het feit dat ik hier dagelijks langskom heb ik van de ganse heisa waar het over schijnt te gaan, niets gemerkt en niets gelezen.

 

Als ik zowat vanop afstand lees waarover het gaat, zou ik mij toch niet te veel zorgen maken hoor. Iedereen heeft recht op zijn mening, ook al bevalt die de anderen niet. Dat is nu éénmaal de grondslag van democratie en vrije meningsuiting.

 

Dat je je openlijk excuseert, is volgens mij helemaal niet nodig, maar chapeau dat je dit toch doet.

 

Veel beterschap voor je dochter. Misschien een tip in dit alles (vanuit ervaring die met de jaren gegroeid is), soms wacht je beter een aantal uren (dagen) alvorens je op iets reageert, zo vijl je de scherpe kantjes van je woorden af.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het zelf volstrekt eens met de moderator. Er gaat al zoveel geld naar allerlei bestemmingen waar ik de noodzaak niet van in zie. Vind het wel erg goed dat je je excuus aangeeft..hulde. Blijf gewoon moderator!

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo
Excuses ook aan diegenen die inmiddels een ban hebben opgelopen, door het bericht van mij. Ik hoop dat alles goedkomt.

Hoe wordt dat met Digipaps opgelost? confused

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ozzó, ozzó, ozzó, ozzó, . . . blijvé, blijvé, blijvé!

 

GAKverdamme, gak gak!

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: ozzo
Excuses ook aan diegenen die inmiddels een ban hebben opgelopen, door het bericht van mij. Ik hoop dat alles goedkomt.

Hoe wordt dat met Digipaps opgelost? confused

vGnp
Die komt ook terug dat lijkt me t beste.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ozzo onvrede heb ik niet ik vind dat je gewoon kan blijven en dat Digipaps ook weer terug moet komen.

Ik hoop dat je je daarvoor wil inzetten.

Dan pas is alles goed afgelopen

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Hoe wordt dat met Digipaps opgelost? confused

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Die komt ook terug dat lijkt me t beste.


Digipaps bleef ondanks herhaaldelijke waarschuwingen de forumregels overtreden en zit als gevolg daarvan, naar mijn mening, terecht in een afkoelingsperiode. Als die voorbij is zal ie vast wel weer welkom zijn.

Maar zullen we deze discussie aan de moderators over laten? We weten inmiddels waar speculatie toe kan leiden, en ook lijden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ozzo als mens kan je soms rare dingen doen en zeggen, kijk naar de post van mij over die in de fik gestoken kat met vuurwerk!

 

Ik geef toe dat ik geen geld stort voor de erge gebeurtenis op het eiland! Daarin tegen help ik liever mensen die hier nood hebben aan eten en drinken (geen alcohol)!

 

Gisteren moest ik voor het werk naar willebroek(B),in het station kwam plots een oude dame die zeker wel 5 jassen aan had en een paar schoen die 4 maten te groot waren! Was aan het rond kijken in alle vuilnisbakken om te eten, veel mensen stonden te kijken en lachten kijk daar eens hoe vies, de jeugd zou er liever naar geschopt hebben moetsen er geen mensen zijn geweest int station! Ik ben recht gestaan en bij een broodjes zaak enkele broodjes gaan halen voor da mens! Je moest al die ogen zien die op mij gericht waren! Ik heb tenminste mijn hart getoond voor iemand in nood terwijl de rest zat te lachen. Maar zo ben ik zeker dat mijn geld goed terecht komt want met donatie's weet je nooit!

 

Ozzo

Ik wens je veel sterkte voor uw gezin en zeker voor uw dochter,en deel oook een deel van uw instelling, de overheid speel met geld van de burgers en straks stelen ze weer meer van ons loon!

 

homer

 

 

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ozzo,

het meeste is al gezegd, maar waar gewerkt wordt gaat wel eens wat mis. Daar moet iedereen maar mee leren leven. Iedereen roept wel eens wat en wordt dan verkeerd begrepen, of het komt niet uit de verf zoals je het eigenlijk bedoeld hebt.

 

Ik denk dat je je in ieder geval nu wel duidelijk hebt uitgedrukt, daarmee zou de kous af moeten zijn. Klaar, over, einde, sluiten, weer over tot de orde van de dag. Er zijn echt belangrijker dingen in het leven.

 

groeten,

Peter.

 

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...