Ga naar inhoud


HOW TO: CCcam (2.1.1) server op een Asus WL-500(w) met DD-WRT


DRG

Aanbevolen berichten

Wordt het niet gewoon tijd om de Asus te laten liggen en voor een Netgear of Fritzbox te gaan ? Ik heb die stap tenminste wel gedaan

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Lamko,

 

Wil je daarmee zeggen dat ik me beter zou concentreren op de Netgear, zo ja welk type, is dit de 3500L?

Ik had graag je mening, ik sta voor een aankoop (zie quote)

Mvg,

 

Jefken.

Origineel bericht van: jefken
Hallo,

 

Ik ben zinnens mij dit apparaatje (Asus WL-500gP V2) samen met een smargo reader aan te schaffen, alvorens het te bestellen wou ik toch nog even navragen of ik hier niets verkeerd bestel,

Ik zou er graag Oscam op draaien met een Tv Vlaanderen kaart, of is Cccam beter, ik heb geen ervaring met Cccam wel met Oscam.

Moet ik ivm de smargo op bepaalde zaken letten, type?

Ik vernam dat er smargo's op het net beschikbaar zijn van chinese makelij en die zouden niet deugen, hoe kan ik dit vermijden te kopen?

 

Alvast bedankt, Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Origineel bericht van: Lamko
Wordt het niet gewoon tijd om de Asus te laten liggen en voor een Netgear of Fritzbox te gaan ? Ik heb die stap tenminste wel gedaan


helemaal mee eens, 't is dat ik die 500 had liggen maar anders had ik deze weg ook niet bewandelt wink

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: aardbeì
Origineel bericht van: Lamko
Wordt het niet gewoon tijd om de Asus te laten liggen en voor een Netgear of Fritzbox te gaan ? Ik heb die stap tenminste wel gedaan


helemaal mee eens, 't is dat ik die 500 had liggen maar anders had ik deze weg ook niet bewandelt wink


Ik heb succes gehad met omnikey cardreader (geloof 15 Euro) en Tomato software. Draait prima met Oscam. Ik heb de Asus WL500w.
Deze 2e hands gekocht voor 20 Euro; al met al een Oscam server en CCcam Server voor om en nabij 50 Euro (verzendkosten zijn niet mals). Lijkt me een prima deal. Overigens niet de uren die eraan gespendeerd zijn tellen :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

neen, die thomson modems draaien voor zover ik weet geen linux, en er is geen alternatieve firmware voor.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...