Ga naar inhoud


Rebox 9000 nieuwe software V89


Gast toppiedus

Aanbevolen berichten

Hallo mede-satellieters,

 

In juli '09 was ik eerst trotse- maar intussen moegebeukte bezitter van een andere Koreaanse PVR wiens importeur in het Noorden des lands gevestigd is.

 

Bugs, bugs en nog eens bugs dat is in het kort samengevat de balans van mijn bevindingen.

Wél een prachtige beeldkwaliteit, dat moet gezegd!

 

Na het lezen van o.a. dit draadje meende ik een waardige opvolger gevonden te hebben in de de Rebox 9000 alhoewel mijn satellietboer beweert dat de beeldkwaliteit niet zou kunnen tippen aan die van mijn huidige decoder.......

 

Ik ben langzamerhand niet meer zeker van m'n zaak gelet op de toenemende negatieve berichtenstroom over de Rebox.

Zo lees ik frequent over vastlopers en uitgerekend dat is iets waarmee ik niet te kampen heb.

 

Kan iemand van jullie me adviseren wat te doen; ik ben ontzettend bang opnieuw een foutieve aankoop te doen.

 

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: uplink
Hallo mede-satellieters,

In juli '09 was ik eerst trotse- maar intussen moegebeukte bezitter van een andere Koreaanse PVR wiens importeur in het Noorden des lands gevestigd is.

Bugs, bugs en nog eens bugs dat is in het kort samengevat de balans van mijn bevindingen.
Wél een prachtige beeldkwaliteit, dat moet gezegd!

Na het lezen van o.a. dit draadje meende ik een waardige opvolger gevonden te hebben in de de Rebox 9000 alhoewel mijn satellietboer beweert dat de beeldkwaliteit niet zou kunnen tippen aan die van mijn huidige decoder.......

Ik ben langzamerhand niet meer zeker van m'n zaak gelet op de toenemende negatieve berichtenstroom over de Rebox.
Zo lees ik frequent over vastlopers en uitgerekend dat is iets waarmee ik niet te kampen heb.

Kan iemand van jullie me adviseren wat te doen; ik ben ontzettend bang opnieuw een foutieve aankoop te doen.

Alvast bedankt!


Ik gebruik de Rebox 9000 nu een aantal weken en bij normaal gebruik (wat ik doe, tv kijken, zappen, opnemen en afspelen) is dit een goede receiver. Had eerst de TF7700 en 7710, maar daar was zo veel mis mee. In mijn ervaring is de Rebox 9000 een betrouwbare machine met nog wat schoonheidsfoutjes in de firmware hier en daar, maar voor normaal gebruik vind ik hem al goed en heb ik amper klachten. De beeldkwaliteit vind ik niet voor eerder genoemde receivers onderdoen en is op zijn minst vergelijkbaar. Hopelijk helpt je dit een beetje...

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: duitsland
Wat een zielig individu die Victoire, jezus !
Ga ergens anders je frustratie uiten,maar laat ons met rust.
Je moet zeker een ontvanger in Duitsland gaan kopen, dan leer je vanzelf wel wat er met het woord support wordt bedoelt....
Ga maar snel en zoek maar eens een forum voor die box, kunnen wij nog even hard lachen hier !
Laat aub hier niets meer van je horen, je doet ons er een groot plezier mee, echt waar.


Je reactie getuigt van onbenulligheid en gebrek aan niveau.
Je spreekt namens "wij" alsof je het over een gevestigde Redt de Rebox-club hebt.
Ik breng mijn klachten over de Rebox 9000 naar voren om zoveel mogelijk mensen direct en indirect via trefwoorden te waarschuwen voor de Rebox 9000. Wees ervan overtuigd dat Google hiervan de resultaten weergeeft.
Herhaling is de kracht van de reclame en het is een schande dat zo'n slecht produkt als de Rebox 9000 op de markt is gebracht.
En wat jij ervan vindt interesseert me helemaal niks.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: victoire
Origineel bericht van: duitsland
Wat een zielig individu die Victoire, jezus !
Ga ergens anders je frustratie uiten,maar laat ons met rust.
Je moet zeker een ontvanger in Duitsland gaan kopen, dan leer je vanzelf wel wat er met het woord support wordt bedoelt....
Ga maar snel en zoek maar eens een forum voor die box, kunnen wij nog even hard lachen hier !
Laat aub hier niets meer van je horen, je doet ons er een groot plezier mee, echt waar.


Je reactie getuigt van onbenulligheid en gebrek aan niveau.
Je spreekt namens "wij" alsof je het over een gevestigde Redt de Rebox-club hebt.
Ik breng mijn klachten over de Rebox 9000 naar voren om zoveel mogelijk mensen direct en indirect via trefwoorden te waarschuwen voor de Rebox 9000. Wees ervan overtuigd dat Google hiervan de resultaten weergeeft.
Herhaling is de kracht van de reclame en het is een schande dat zo'n slecht produkt als de Rebox 9000 op de markt is gebracht.
En wat jij ervan vindt interesseert me helemaal niks.




victorie die laatste regel is wel typerend want hoeveel mensen denken zo hetzelfde over jouw mening omdat zij wel goede ervaringen hebben met de box
probeer dat ook eens te accepteren

iemand zei ooit een keer "je ziet alleen maar de mensen met negatieve ervaringen op een forum, maar de mensen met positieve ervaringen zie je niet en dat is vaak het grootste deel van de mensen"
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: victoire
Origineel bericht van: duitsland
Wat een zielig individu die Victoire, jezus !
Ga ergens anders je frustratie uiten,maar laat ons met rust.
Je moet zeker een ontvanger in Duitsland gaan kopen, dan leer je vanzelf wel wat er met het woord support wordt bedoelt....
Ga maar snel en zoek maar eens een forum voor die box, kunnen wij nog even hard lachen hier !
Laat aub hier niets meer van je horen, je doet ons er een groot plezier mee, echt waar.


Je reactie getuigt van onbenulligheid en gebrek aan niveau.
Je spreekt namens "wij" alsof je het over een gevestigde Redt de Rebox-club hebt.
Ik breng mijn klachten over de Rebox 9000 naar voren om zoveel mogelijk mensen direct en indirect via trefwoorden te waarschuwen voor de Rebox 9000. Wees ervan overtuigd dat Google hiervan de resultaten weergeeft.
Herhaling is de kracht van de reclame en het is een schande dat zo'n slecht produkt als de Rebox 9000 op de markt is gebracht.
En wat jij ervan vindt interesseert me helemaal niks.



Sorry hoor mat wat een frustraties en bullshit , als je niet tevreden bent over een product dan ga je er toch mee terug naar je leverancier, en loop je niet zo op dit forum zeiken. Ruil hem in voor een topfiel of dreambox en ga dan naar dat forum , dan ben je hier in ieder geval weg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kasato
[
Sorry hoor mat wat een frustraties en bullshit , als je niet tevreden bent over een product dan ga je er toch mee terug naar je leverancier, en loop je niet zo op dit forum zeiken. Ruil hem in voor een topfiel of dreambox en ga dan naar dat forum , dan ben je hier in ieder geval weg.


Kijk, dat probeerde ik hem ook al een paar keer subtiel duidelijk te maken, maar klaarblijkelijk hebben we niet met een subtiel persoon te maken. Klagen is wellicht een dagelijks 24/7 tijdverdrijf voor hem i.p.v. ook pro-actief e.e.a. met de dealer te regelen, of een andere receiver te kopen en dan naar dat forum te gaan.... Hoop dat dat snel gaat gebeuren, dan kan victoire daar zijn klaagzang laten horen. Voor alle duidelijkheid dan nog maar eens:
Ik ben erg TEVREDEN over mijn rebox 9000 HD PVR!!

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...