Ga naar inhoud


HD Pakket CanalDigital


Gast twingo

Aanbevolen berichten

Ik heb pas het settop abo stop gezet omdat ik met de voorwaarden niet eens was vanwege die prijswijziging,heb een bevestiging gehad dat het allemaal goed is ontvangen,kon het nog ongedaan maken dus binnnenkort heb ik alleen nl 1 2 3, stel ik neem het HD Pakket van 5 euro per maand onder welk abo valt dit

zijn er nog dan kosten aan verbonden? zoals elk jaar de afrekening krijg +- 70 euro,

 

ik vraag het liever hier op het board heb geen zin om nog meer kosten maken via de telefoon frown

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het HD pakket kan in combinatie met ieder abonnement afgesloten worden.

 

Omdat je het settop pakket hebt opgezegd, is voor jou het goedkoopste abonnement het basispakket.

 

Het settop pakket is niet meer beschikbaar voor nieuwe abonnees.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of bestaand settop, en reeds afgesloten HD, zoals ik heb.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van plan om een CI-cam met een SECA3 kaartje van CD te kopen, en daarna een abbo van 5 Euro de maand (HD-Pakket alleen) af te sluiten.

 

Maar als ik het goed begrijp is het HD pakket een AANVULLENDE pakket, en MOET ik dus een basispakket nemen? shocked

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Ik ben van plan om een CI-cam met een SECA3 kaartje van CD te kopen, en daarna een abbo van 5 Euro de maand (HD-Pakket alleen) af te sluiten.

Maar als ik het goed begrijp is het HD pakket een AANVULLENDE pakket, en MOET ik dus een basispakket nemen? shocked

Yep. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Ik ben van plan om een CI-cam met een SECA3 kaartje van CD te kopen, en daarna een abbo van 5 Euro de maand (HD-Pakket alleen) af te sluiten.

Maar als ik het goed begrijp is het HD pakket een AANVULLENDE pakket, en MOET ik dus een basispakket nemen? shocked


Staat eigenlijk nergens dat dat moet. Echter zou wel vreemd zijn als het stb-pakket verdwijnt en er een goedkoper pakket komt met alle stb-pakketzenders in hd-kwaliteit + nog extra hd-zenders. Ik zou het wel gewoon ff proberen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Ik ben van plan om een CI-cam met een SECA3 kaartje van CD te kopen, en daarna een abbo van 5 Euro de maand (HD-Pakket alleen) af te sluiten.

Maar als ik het goed begrijp is het HD pakket een AANVULLENDE pakket, en MOET ik dus een basispakket nemen? shocked

Yep. wink [/quote



Dat zou iedereen wel willen.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Maar als ik het goed begrijp is het HD pakket een AANVULLENDE pakket, en MOET ik dus een basispakket nemen?

Toen dit nog 10 Euro was kon het nog los... nu niet meer, want anders zou je de zenders van het SetTop pakket in HD krijgen en nog meer voor een prijs die minder is dan het SetTop pakket...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Maar als ik het goed begrijp is het HD pakket een AANVULLENDE pakket, en MOET ik dus een basispakket nemen?

Toen dit nog 10 Euro was kon het nog los... nu niet meer, want anders zou je de zenders van het SetTop pakket in HD krijgen en nog meer voor een prijs die minder is dan het SetTop pakket...


zoals ik schrijf lijkt me dat ook, maar ik zie nergens op de cds-website staan dat het moet. ALs ik nog een nieuwe smartkaart had zou ik toch gelijk even proberen.

Origineel bericht van: iRuud


HD en thema pakket is altijd een optioneel pakket geweest. Dit kon je nooit los aanschaffen.


dit is niet waar: je kon je ook los op het thema en hd-pakket abonneren.

"abonnement hd pakket
HD staat voor High Definition. Wel twee keer zoveel beeld lijnen, dubbel zoveel detail en scherper beeld. Met het HDTV-pakket geniet u o.a. van Brava HDTV, National Geographic HD en Discovery HD, in High Definition en alle zenders uit het Thema-pakket in digitale kwaliteit!
Zo ziet u o.a. de beste documentaires op National Geographic Channel HD en Discovery Channel HD. Brava HDTV toont de mooiste opera's en ballet voorstellingen.
Met het HD pakket ontvangt u naast het standaard pakket Ned1, Ned2, Ned3, en het themapakket E! Entertainment, MGM-Channel, Playboy TV, Discovery-Science, Discovery Travel & Living, National Geographic Wild, Geschiedenis, Consumenten TV, Holland Doc, Humor TV, Nederland 4 Carrousel, Etalagekanaal en NostalgieNet,
de volgende HD (high definition) zenders: RTL4 HD, Brava HDTV, National Geographic HD, Discovery HD, Eén HD, en MTVN-HD"


clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...