Ga naar inhoud


ned 1 niet in hd


Gast Ronny55

Aanbevolen berichten


  • Moderator

De Canaaldigitaal cam werkt, mits met de laatste software.

 

Mijn Humax HDCI-2000 werkt prima met de Aston 1.07 Cam.

Let wel op, dat die cam software Ver 2.23 heeft.

 

De duitse zenders zijn niet gecodeerd, je kan ze dus bekijken zonder CI module en kaart.

 

De Nederlandse zenders zijn wel gecodeerd.

Voor de SD programma's werken de meeste cams zonder problemen.

Voor HD uitzendingen heb je de laatste versie's CI en software nodig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik zag gisterenmiddag een programma van de Tros met wat Nederlands artiesten. (Gordon, Nick en Simon) Zag er ontzettend strak uit was dit nu native HD?

 

Volgens mij wordt het nu toch wel eens tijd om net zoals bij eurosport onderin een balkje te zetten met Native HD. Dat is duidelijk voor iedereen. ook eurosport zend soms niet uit in HD maar dat wordt dan wel gemeld. (Geen balkje) duidelijker kan niet. Anders blijft iedereen zeuren (terecht) dat de decoders en de HD schermen voor niets zijn gekocht.

 

 

Ook het dolby knopje moet aan!

Gr,

Ed

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn 3 versies van de CDS-CAM officiele moduul.

Twee oudere werken niet met de meeste HD ontvangers, waaronder mijn HUMAX iCord HD ontvanger. Hoewel CD stug blijft volhouden dat alle drie moduuls gelijk zijn, is dit pertinent niet waar.

Zelf getest bij een CD dealer, die mij inderdaad bevestigde dat de twee oudere modules niet werken, en zelfs wist hij dat de nieuwe versie (dat is een versie waar een wereldbol op afgebeeld staat) ook niet altijd gegarandeerd beeld geeft in een HD ontvanger.

 

Een ASTON 2.23, en een Powercam geeft wel beeld.

Voor hoelang? Niemand weet dat, CD kan zomar weer wat anders verzinnen.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe eindelijk alles voor elkaar, een CI module van CanalDigitaal gekocht, er in gedaan en zie daar beeld en geluid.

 

 

iedereen bedankt voor de snelle reacties en de oplossingen.

 

 

gr Ronny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...