Ga naar inhoud


Brief van Canal Digitaal


mav3r1ck

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Ik dacht, dat nieuwe contracten, en verlenging van contracten bij wet is vastgelegd dat deze niet zo maar verlengd mogen worden, met een jaar.

 

Het moet dan toch per maand opzegbaar zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik dacht, dat nieuwe contracten, en verlenging van contracten bij wet is vastgelegd dat deze niet zo maar verlengd mogen worden, met een jaar.

Het moet dan toch per maand opzegbaar zijn?


Ze worden ook niet zomaar verlengd met een jaar.

Als je een pakket wijziging doet, dan ga je een nieuw contract aan.
Daar zit je dan een jaar aan vast en daarna kan je per maand opzeggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om het opzeggen na het aflopen van de contract periode.

 

Zie quote van de site van EZ.

 

Citaat:
Opzeggen

 

De nieuwe wet regelt ook dat consumenten hun telecomabonnementen (bijvoorbeeld voor internet of voor mobiele of vaste telefonie) straks makkelijker kunnen opzeggen na afloop van de eerste contractperiode. De consument kan dan maandelijks opzeggen in plaats van dat hij of zij ongemerkt voor weer een jaar vastzit aan een abonnement. Door deze maatregel wordt overstappen naar een andere aanbieder eenvoudiger voor de consument.

 

De maatregelen treden naar verwachting per 1 juli 2009 in werking.

Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11

Dreambox 7000 met PLI

Visiosat BISAT G4

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mav3r1ck

Ik laat alles zoals het is en sponsor ze wel voor 4,95 extra per maand met de mogelijkheid tot maandelijks opzeggen.

Hmm, interessant. Dan eet CDS eigenlijk van 2 walletjes.

Verlagen ze de prijs, dan moet je als trouwe klant met een jaar verlengen om ook van de lagere prijs te profiteren.

Verhogen ze de prijs, dan kan je de pot op. Dokken of opzeggen. Als ze consequent waren geweest zouden ze prijsverhogingen alleen nog voor nieuwe klanten invoeren.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we zeuren over 5 cent per maand??? 60 cent per jaar??? En daarvoor veel meer HD zenders???

 

Dit begint toch wel echt op mieren... te lijken.

 

Citaat:

Ik laat alles zoals het is en sponsor ze wel voor 4,95 extra per maand met de mogelijkheid tot maandelijks opzeggen.

Zo hebben we het over 59.40 per maand. Dat is natuurlijk geen mieren... Maar waarom zou je elke maand af willen zeggen???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn hd(+thema) pakket loopt eind deze maand af

 

na een belletje met CDS hoe het nu verder gaat werd me verteld dat mijn huidige HD pakket (9,95) automatisch word omgezet naat het nieuwe HD pakket (4.95) omdat per 1 maart mijn abbo al verlopen is en de Thema zenders naar een ander abbo verhuisd zijn...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
mijn hd(+thema) pakket loopt eind deze maand af

na een belletje met CDS hoe het nu verder gaat werd me verteld dat mijn huidige HD pakket (9,95) automatisch word omgezet naat het nieuwe HD pakket (4.95) omdat per 1 maart mijn abbo al verlopen is en de Thema zenders naar een ander abbo verhuisd zijn...


Heu... heb je dat zwart op wit?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...