Ga naar inhoud


Brief van Canal Digitaal


mav3r1ck

Aanbevolen berichten

Dan betaal je nu teveel, want de zenders uit het themapakket zitten nu in familie/entertainment wat jij met je toppakket dus al hebt. Het HD-pakket kost €4,95.

 

Dus feitelijk betaal jij nog apart voor het themapakket terwijl dat al bij top inzit.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: mav3r1ck
Ja dat is mij inmiddels duidelijk geworden. (Na wat lees werk op de CD site)

De vraag blijft dus... of meer betalen maar maandelijks opzegbaar of weer een jaar gebonden zijn en 4,95 minder betalen..

Of zie ik het nu verkeerd?

Je moet wel even onderscheid maken tussen de situatie nu en de nieuwe situatie per 1 maart.
Jouw TOP-pakket blijft hetzelfde + EDL + HDTV wordt m.i. €56,95. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mav3r1ck
Hola,

Vandaag een brief van CD ontvangen dat ik wel 4,95!!! smile minder kan gaan betalen als ik mijn contract voor "een" jaar verleng.

Aangezien ik nog nooit echt een voordeel van Canal Digitaal heb gehad vraag ik mij af wat het spreekwoordelijke addertje onder het gras is.

Ik blijf het een aparte club vinden, dus vandaar ook deze vraag

Mijn Abonnement (fully loaded,ex Man-X) bestaat uit:

Top Pakket a 42,50
Eredivisie live a 9,49
HDTV pakket a 9,95

Totaal bedrag: 61,94 euries.

Brief CD:

Korting op het HD pakket van 4.95, dus voortaan 5 euro, MAAR wel "een" jaar bijtekenen.

Volgens mij moeten ze mij die korting gewoon geven zonder dat ik daarvoor een jaar bijteken?

U mag reageren cool

Thanks!


wacht maar paar maanden af, dan schieten de prijzen omhoog....

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: mav3r1ck
Ja dat is mij inmiddels duidelijk geworden. (Na wat lees werk op de CD site)

De vraag blijft dus... of meer betalen maar maandelijks opzegbaar of weer een jaar gebonden zijn en 4,95 minder betalen..

Of zie ik het nu verkeerd?

Je moet wel even onderscheid maken tussen de situatie nu en de nieuwe situatie per 1 maart.
Jouw TOP-pakket blijft hetzelfde + EDL + HDTV wordt m.i. €56,95. wink

Hij moet nu €61,94 betalen en dat is teveel. 42,50(top)+9,49(voetbal)+5(HD)=€56,99. Dat is de juiste prijs. Er zou geen verlenging nodig moeten zijn om dat te betalen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dat zou betekenen ... niks doen:

4,95 eraf (61.94-4.95) = 56,99 wordt 56,95?

 

Het gaat mij verder niet om het geld (moet ik eerlijk bekennen), maar maandelijks opzegbaar is wel handig en ook meer de trend van vandaag de dag.

 

Ik heb verder een goede ervaring met de uitsturingen van CD.

Je moet ze niet aan de lijn hebben, want dan vraag je je af ... op welk niveau we zitten (maar dat is mijn ervaring).

 

Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die mijn pakket samenstelling hebben.. EN uit goede ervaring met CD hierin meegaan.

 

Vraag mij alleen af hoe sterk CD staat om daar voor bestaande abonnees gelijk een jaar tegenaan te timmereren. Het zijn overigens ook je meest trouwe klanten toch ? wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hetzelfde pakket als jij en ook deze brief gehad vandaag. Ik vind het schandalig, een nieuwe klant betaalt automatisch nog maar 5 euro voor het HD pakket, en als vaste klant word je gedwongen om nog een jaartje bij te tekenen. Volgens mij is er een wet aangenomen die dit soort praktijken verbiedt. Ik ga er in ieder geval een belletje aan wagen. Niet dat ik geen abonnee wil blijven, dat blijf ik toch wel, maar het gaat me erom dat je als trouwe klant met het duurste pakket voor het blok wordt gezet.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
Heb hetzelfde pakket als jij en ook deze brief gehad vandaag. Ik vind het schandalig, een nieuwe klant betaalt automatisch nog maar 5 euro voor het HD pakket, en als vaste klant word je gedwongen om nog een jaartje bij te tekenen. Volgens mij is er een wet aangenomen die dit soort praktijken verbiedt. Ik ga er in ieder geval een belletje aan wagen. Niet dat ik geen abonnee wil blijven, dat blijf ik toch wel, maar het gaat me erom dat je als trouwe klant met het duurste pakket voor het blok wordt gezet.


hear hear..
Heb hetzelfde gedaan omdat het inderdaad niet klopt wat ze doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
een nieuwe klant betaalt automatisch nog maar 5 euro voor het HD pakket

Maar die heeft dan ook een jaarcontract.

De keuze is dus:
Je laat je contract zoals het is en alle partijen zijn daaraan gehouden en er wijzigt dus niets (voor CDS alswel jezelf) qua prijs als opzegtermijn
Je kiest voor het een nieuw contract tegen de nieuwe condities (dan gelden nieuwe voorwaarden voor jullie beiden dus een lagere prijs maar ook een jaarcontract).

Volledig logisch toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
een nieuwe klant betaalt automatisch nog maar 5 euro voor het HD pakket

Origineel bericht van: Dream1975
Maar die heeft dan ook een jaarcontract.
De keuze is dus:
Je laat je contract zoals het is en alle partijen zijn daaraan gehouden en er wijzigt dus niets (voor CDS alswel jezelf) qua prijs als opzegtermijn. Je kiest voor het een nieuw contract tegen de nieuwe condities (dan gelden nieuwe voorwaarden voor jullie beiden dus een lagere prijs maar ook een jaarcontract).
Volledig logisch toch?


Ik snap die logica niet.

Het is net zo'n logica als de 'vrijwillige' bijdrage aan de S3 kaart.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ze doen er trouwens ook nog een telefoontje aan vast plakken.

werd zojuist gebeld. (vanmiddag trouwens pas de brief gehad)

De dame aan de lijn heeft haar verhaaltje maar niet gedaan toen ik zei dat ik het een absurd voorstel vond van cds.

Ik had wel een punt zei de dame maar zij kon er weinig aan doen.

 

dus er zullen vast wel meer mensen gebeld worden.

 

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb gisteren ingegaan op de aanbieding van CD. Ik denk dat er dat er ook voor mij wat zaken zijn achtergehouden, want ik vind het een aparte aanbieding. Terwijl ik wel gebeld had naar de klantenservice.

 

Ik had tot eind deze maand het familiepakket en het thema pakket. Ik kreeg de volgende opties:

- Je hebt al een HD ontvanger. verlengt het thema en familiepakket en neem de HD zenders voor 1.50 euro extra

- je hebt nog geen HD ontvanger; ontvang een gratis ontvanger (a 229 euro) of betaal 99 euro bij voor een PVR toestel. Daarbij een extra optie om voor 1,50 de HD zenders erbij te nemen.

 

Ik was eigenlijk persoonlijk heel goed tevreden met het aanbod van Familie met Thema en wil dit graag behouden in de toekomst.

 

Ik zag dus eigenlijk ook geen verschil tussen mijn aangeboden opties, dit ook omdat ik nergens korting kreeg en het een mooi moment is om HD erbij te nemen. De slimste optie leek me dus ook om maar een extra decoder erbij te nemen, want ik betaal hetzelfde en behoud het Familie en Thema pakket. Uiteindelijk kost het me 1,50 euro meer voor de HD zenders. Dus dit voorgelegd aan een pippo van de Canal Digitaal helpdesk, daar werd ik alleen niet veel wijzer van. De aanbieding snapte hij zelf ook niet erg, maar hij verzekerde me ook dat ik alle zenders zou behouden. Dus besteld en netjes een bevestigingsmail gekregen waarin staat dat ik Familie, Thema en HD pakket heb genomen.

 

Echter als ik nu in Mijn Canaldigitaal kijk, dan zie ik gewoon niets meer staan voor het Themapakket, dus ik vraag me sterk af wat er met mijn discovery zenders gaat gebeuren vanaf 1 maart. Daarbij is er ook niet gesproken voor hoelang het themapakket dan mee gestuurd gaat worden. In mijn optiek heb ik dus nu iets verlengt wat totaal niet op papier staat of terug komt op de Mijn Canaldigitaal pagina en het is me dus nu totaal onduidelijk of ik mijn thema zenders heb behouden. Iemand enig idee of heb ik een verkeerde beslissing genomen?

 

Thanks...

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe algemene voorwaarden waarvoor je moet "tekenen" zien er op meerdere punten heel anders uit dan die waarvoor ik destijds heb getekend.

 

En: Als je het duurste pakket hebt heb je tot nu toe altijd nog de minste service en aanbiedingen gehad. Acties zijn er nooit, je hebt immers alle zenders al.

 

Macaco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edje-ken
ze doen er trouwens ook nog een telefoontje aan vast plakken.
werd zojuist gebeld. (vanmiddag trouwens pas de brief gehad)
De dame aan de lijn heeft haar verhaaltje maar niet gedaan toen ik zei dat ik het een absurd voorstel vond van cds.
Ik had wel een punt zei de dame maar zij kon er weinig aan doen.

dus er zullen vast wel meer mensen gebeld worden.

edje


Ik heb het andersom gedaan, ik heb zelf met ze gebeld om door te geven dat er een fout in de nieuwe factuur stond (factuur van 1 maart t/m 31 maart), namelijk 9,95 euro voor het HD pakket in plaats van 5 euro.
In eerste instantie was het antwoord dar ik het uitgebreide HD pakket heb, inclusief thema zenders, maar na mijn uitleg dat deze themazenders vanaf 1 maart in het entertainment pakket zitten en ik daar dus al voor betaal, is de factuur aangepast.
Factuur is aangepast, ik betaal nu ook 5 euro voor het HD pakket en voor het ongemak van de verkeerde factuur krijg ik 1 maand entertainment pakket gratis.
Mijn einddatum contract was (en is) 30-4-2010
Ik heb :
Etertainment pakket
Eredivisie live
HD pakket
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...