Ga naar inhoud


Brief van Canal Digitaal


mav3r1ck

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: aart44

En het lijkt me dat zoiets helemaal klopt, als bijvoorbeeld 30-6-2010 je contract is afgelopen gaan ze je contract toch niet verlengen voor onbepaalde tijd voor €9.95 p/m want dat pakket bestaat niet meer.
Maar voor de zekerheid zou je op dat andere forum eens kunnen vragen. laugh

Het enige nieuwe aan het HD-pakket is dat de themazenders er niet meer bij in zitten tegen betaling.
Verder is er eigenlijk weinig veranderd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze hebben me ook gebeld, helaas was ik niet binnen op dat moment, en de persoon die opnam 'hoorde het donderen in Keulen'. Ze gingen terug bellen zeiden ze.

Nu heb ik tot 31/07 hetvolgende :

- Set Top Box pakket (69,96 euro per jaar)

- HD Pakket, oude samenstelling (9,95 euro per maand)

 

Beide pakketten bestaan niet meer, zo te zien, dus :

Als ze terugbellen ga ik hen zeggen, dat ik tot 31/07 hetgene wil houden wat ik nu heb en daarna dit te nemen :

- Basispakket (9,95 euro per maand)

- HDTV pakket (nieuw) (5 euro per maand)

 

Dit is een besparing van 10 euro op jaarbasis, ben dan wel enkele zenders kwijt, erg is dat niet, kijk er toch zelden naar.

 

Zou CD hiermee akkoord kunnen gaan ? Of zie ik iets over het hoofd ? Iemand ervaring met die telefoon toestanden ?

 

 

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SouLGuY
Ze hebben me ook gebeld, helaas was ik niet binnen op dat moment, en de persoon die opnam 'hoorde het donderen in Keulen'. Ze gingen terug bellen zeiden ze.
Nu heb ik tot 31/07 hetvolgende :
- Set Top Box pakket (69,96 euro per jaar)
- HD Pakket, oude samenstelling (9,95 euro per maand)

Beide pakketten bestaan niet meer, zo te zien, dus :
Als ze terugbellen ga ik hen zeggen, dat ik tot 31/07 hetgene wil houden wat ik nu heb en daarna dit te nemen :
- Basispakket (9,95 euro per maand)
- HDTV pakket (nieuw) (5 euro per maand)

Dit is een besparing van 10 euro op jaarbasis, ben dan wel enkele zenders kwijt, erg is dat niet, kijk er toch zelden naar.

Zou CD hiermee akkoord kunnen gaan ? Of zie ik iets over het hoofd ? Iemand ervaring met die telefoon toestanden ?


Na 31/7 kun je wijzigen zoals je maar wilt.
Opwaarderen kan dacht ik altijd, ook nu. En eigenlijk ga je toch opwaarderen van Settop naar Basis?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: vGnp
Ik heb nog geen brief of mailtje ontvangen.. Ben ik de enige? confused

vGnp


nee hoor ik ook niets.....

Nog steeds niks gezien... shocked

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier ook geen brief gekregen, Ik heb 2 weken geleden met de klantenservice gebeld, en men zou hem nogmaals?? sturen.

Maar nog steeds niets binnengekomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, volgens de rekening heb ik het hd pakket tot 30-4, en eindigt mijn contract een maand eerder, op 31-3?

 

Verder staat mijn adres daar wel juist aangegeven.

 

Zie ik daar iets over het hoofd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Ja, volgens de rekening heb ik het hd pakket tot 30-4, en eindigt mijn contract een maand eerder, op 31-3?

Verder staat mijn adres daar wel juist aangegeven.

Hier exact hetzelfde verhaal.

Origineel bericht van: ceesv
Zie ik daar iets over het hoofd?

Nogmaals: Hier exact hetzelfde verhaal.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondertussen dit antwoord gekregen. De link aangeklikt, maar die zegt dat ik niet in aanbieding kom voor de aanbieding.

Wordt vervolgd.

 

Speciaal voor u, als abonnee met het HD-pakket, hebben wij een bijzonder overstapaanbod.

 

Voor slechts 4,17 euro per maand extra breidt u uw zenderpakket uit met 33 topzenders, interessant voor jong en oud. Zoals de Vlaamse zenders Een, Ketnet en Canvas. Filmzenders Hallmark en Turner Classic Movies, boordenvol filmklassiekers en miniseries. Tekenfilmzenders Boomerang, Cartoon Network, kid's zenders Jim Jam, Nickelodeon en Comedy Central. Of Bebe TV, voor de allerjongste. En voor wie graag wat meer verdieping wil, is er History Channel, Discovery Channel en National Geopgraphic Channel. Of muziek, met MTV, Trace, en Mezzo. Het is slechts een kleine selectie van een overweldigend aanbod.

 

Ga nu naar http://www.canaldigitaal.nl/HD en haal deze zenders in huis, voor slechts 4,17 eur per maand extra.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...