Ga naar inhoud


Brief van Canal Digitaal


mav3r1ck

Aanbevolen berichten


  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hier ook net een brief binnen.

 

Ik had Familie + HD + Thema = 23.45

Heb nu Familie + HD = 19.95

 

IK was niet van plan te migreren binnen 1 jaar, dus vind ik het wel goed zo...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag ook die brief gehad

Vindt het waardeloos van CanalDigitaal

Andere krijgen een digitale ontvanger als ze 1 of 2 jaar bijtekenen wij gaan dan wel minder betalen maar uiteindelijk

net zo veel als die anderen voor de zelfde zenders.

Had het leuker van ze gevonden als ze mij een aanbieding gaven als bv entertaiment pakket bij tekenen + een ontvanger.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
Ik heb nu de thema kanalen er ook bij maar houden we die dan ook ondanks die korting van 3,50€ per maand?


De meeste wel de zenders ESPN, MotorsTV, ExtremeSport en Eurosport2 komen wel te vervallen die gaan naar het Entertainments pakket.
Maar nu geloof ik dat Extreme sport er wel in blijft je kunt je pakket nakijken op de site. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de brief staat niets over zenders, die verdwijnen. U mist niets staat er meer dan duidelijk. Dus als ik naderhand zenders ga missen, ga ik met CDS in discussie.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mark243
Ik heb net gebeld met Canal Digitaal. En de persoon die ik aan de telefoon kreeg zei dat er gewoon zenders verdwijnen, ook als je niet ingaat in het aanbod...

Dat zit dacht ik wel wat gewikkelder in elkaar.
Als je niets doet, verandert alleen wat er sowieso zou veranderen bij iedereen.
Als je het Familiepakket herbevestigt, gaan de thema-Discovery's en E-entertainment eruit en gaan die naar het Entertainmentpakket, zo heb ik begrepen. En je gaat €1,45 meer betalen.
Vind ik vreemd, omdat ik het Familiepakket altijd al had. Nu ik voor een jaar bijteken, gaat ie €1,45 omhoog en verdwijnen de genoemde zenders. tiredfrownconfused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb familie (voor de o.a. extra de belgische zenders) + HD pakket (het ging mij niet om de theamzenders) Totaal nu € 23,45.

Vandaag de brief met de aanbieding om 3,50 per maand te besparen, dus familie/HD pakket voor € 19,95 per maand met een nieuw jaarcontract, maar zonder verdere acties! Dus eigenlijk ben ik wel teleurgesteld dat ik voor het familiepakket ineens meer zou moeten betalen.

 

Ik heb daarom zojuist het wijzigings formulier de deur uit gedaan voor een downgrade volgende maand naar Basis + HD. In het HD-pakket wordt immers ook één HD doorgegeven, dus familiepakket is voor mij niet meer noodzakelijk.

Is de beparing voor mij alleen maar groter en met nagenoeg bijna al mijn favoriete zenders.

Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2)

Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799)

Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal

Kabel TV (Starter) via UPC

Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: €djeK
Ik heb familie (voor de o.a. extra de belgische zenders) + HD pakket (het ging mij niet om de theamzenders) Totaal nu € 23,45.
Vandaag de brief met de aanbieding om 3,50 per maand te besparen, dus familie/HD pakket voor € 19,95 per maand met een nieuw jaarcontract, maar zonder verdere acties! Dus eigenlijk ben ik wel teleurgesteld dat ik voor het familiepakket ineens meer zou moeten betalen.

Ik heb daarom zojuist het wijzigings formulier de deur uit gedaan voor een downgrade volgende maand naar Basis + HD. In het HD-pakket wordt immers ook één HD doorgegeven, dus familiepakket is voor mij niet meer noodzakelijk.
Is de beparing voor mij alleen maar groter en met nagenoeg bijna al mijn favoriete zenders.


dan moet je volgens mij 3 dingen doen:
- downgraden van familie naar basispakket
- opzeggen hd-pakket oude stijl
- aanvragen hd-pakket nieuwe stijl

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

dan moet je volgens mij 3 dingen doen:
- downgraden van familie naar basispakket
- opzeggen hd-pakket oude stijl
- aanvragen hd-pakket nieuwe stijl


Als je de oude stijl kan opzeggen.......daar heb je in het verleden ook een jaarcontract op gehad, en als je dat ergens in sep hebt gedaan....kunj e dat nu niet opzeggen, zit je er nog een half jaartje aan vast (HD pakket oude stijl is incl themazenders)

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik begrijp het ook niet helemaal meer.

Ik heb nu het familiepakket + hd-pakket (inclusief themazenders). Ik heb ook nog 2 extra-smartcards.

 

Mijn contact in Nederland heeft nu ook een aanbieding gekregen per brief om als ik het familiepakket + hd-pakket met 1 jaar verleng, je een korting van 3,50 euro per maand krijgt. Dus mooi voordeel denk ik.

 

Er wordt echter nergens gesproken over zenders die zouden verdwijnen?

 

Mijn vrees is als ik inga op deze aanbieding ik dan overgezet

wort naar het hd-pakket nieuwe stijl (dus zonder thema-zenders). Ik zou graag dezelfde zenders blijven ontvangen.

 

Wat moet ik nu best doen, ingaan of niet ingaan op dit pakket.

 

Groeten,

 

Pieter

 

 

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pieter-Brugge
Hallo,

Ik begrijp het ook niet helemaal meer.
Ik heb nu het familiepakket + hd-pakket (inclusief themazenders). Ik heb ook nog 2 extra-smartcards.

Wat moet ik nu best doen, ingaan of niet ingaan op dit pakket.


Ik heb ze een brief gestuurd samen met de downgrade naar basispakket/nieuw HD-pakket en ben benieuwd hoe en of ze gaan reageren, hierbij een citaat:

Uw aanbiedingsbrief, dd. 23 februari 2010, met de door u voorgestelde besparing van € 3,50 en de hieraan gekoppelde verlenging van een jaar van mijn Familie- en HD-pakket, vind ik volstrekt onacceptabel en zal ik derhalve dus ook geen gebruik van maken. De besparing welke u hierbij voorstelt is niet overeenkomstig de in de media genoemde verlaging van het HD-pakket van € 9,95 naar € 5,- per maand.

U laat mij dus in uw voorstel mbt de nieuwe situatie € 1,45 per maand teveel betalen!

Al lezende op diverse fora merk ik op dat u als organisatie met meerdere maten meet en vind uw voorstel daarom, uitgedrukt in juridische term, onredelijk bezwarend.


Doe zelf wat je denkt wat het beste is. Ik moest mijn ongenoegen op deze manier kwijt!

Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2)

Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799)

Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal

Kabel TV (Starter) via UPC

Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pieter-Brugge

Wat moet ik nu best doen, ingaan of niet ingaan op dit pakket.


Je kunt toch zo zelf zien welke zenders er in het familiepakket zitten let er wel op dat zenders met een * er achter alleen met een geschikte ontvanger ontvangen kunnen worden dus een Mpeg4 geschikte ontvanger. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...