Ga naar inhoud


Brief van Canal Digitaal


mav3r1ck

Aanbevolen berichten

Mijn grootste bezorgdheid is als ik inga op deze aanbieding, of

ik dan nog dezelfde themazenders blijf behouden, of ik terugval op het nieuwe hd-abonnement (inclusief

alle discovery zenders).

 

Zelf kan ik niet bellen met canal digitaal, dus zou dit toch eerst moeten weten voordat ik hier op inga.

 

Denk anders dat veiligst is om niks te doen.

 

Groeten,

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Pieter-Brugge
Mijn grootste bezorgdheid is als ik inga op deze aanbieding, of
ik dan nog dezelfde themazenders blijf behouden, of ik terugval op het nieuwe hd-abonnement (inclusief
alle discovery zenders).

Zelf kan ik niet bellen met canal digitaal, dus zou dit toch eerst moeten weten voordat ik hier op inga.

Denk anders dat veiligst is om niks te doen.

Groeten,

Pieter


De bedoeling van cds is dat je het oude HD-pakket(dus incl. themazenders blijft behouden. Omdat een gedeelte van die themazenders nu ook in het familiepakket komen te zitten zou je als je niets doet voor die zenders betalen via je familiepakket en via je HD-pakket(oude stijl), dus 2 maal.
Daarom wordt je die € 3,50 korting aangeboden.
Of dat dan ook zo gebeurt,technisch en administratief, is altijd afwachten bij cds.

groet,

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@€djeK:

Citaat:
De besparing welke u hierbij voorstelt is niet overeenkomstig de in de media genoemde verlaging van het HD-pakket van € 9,95 naar € 5,- per maand.

 

En hier ga je dus de mist in !!

Het HD pakket gaat niet in prijs omlaag, het blijft gewoon gehandhaaft op € 9,95 per maand, hierbij zitten de themazenders.

Er komt een nieuw tweede HD pakket bij: dit kost € 5,00 per maand, maar hier zitten niet de themazenders.

De themazenders worden verdeeld over het familie- en entertainmentpakket.

 

Je hebt in het verleden een HD pakket aangeschaft, dit wasi ncl themazenders, en hierbij zat een jaar contract.

Dit jaarcontract moet je uitdienen, geldt zowel voro jouw, als voor CanaDigitaal.

Nu wil CD dit contract openbreken, en biedt je een nieuw contract aan: het HD pakket nieuwe stijl, dus zonder de themazenders. Heb je een entertainmentpakket, dan moet je dat doen....immes alle themazenders kun je al kijken, en je betaalt met het oude Hd pakket dubbel.

Heb je alleen het basispakket, doe je niets..........immers, ook CD moet zich aan het contract houden, en je ontvangt gewoon alles op de oude manier, maar betaalt gewoon die € 9,95 per maand voor het HD pakket oude stijl (incl themazenders).

 

Per 1 maart zijn er dus twee HD pakketten:

1. het oude stijl HD pakket, incl themazenders.

2. het nieuwe stijl HD pakket, zonder de themazenders.

De eerste is niet meer nieuw af te sluiten.

 

 

Dus de term: "het HD pakket wordt goedkoper", is onjuist.

De term: "het HD pakket veranderd" is juister.

 

Wel dient er rekening mee gehouden te worden dat de meeste themazenders alleen met een HD ontvanger te bekijken zijn.

 

 

 

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja.....wat denk je zelf?

Jouw gok is net zo goed als de mijne......je weet het nooit bij die club.

 

Maar ik denk dat je aan het einde van het jaarcontract de oude stijl niet meer kan afsluiten.

Dan kunj e wel de nieuwe stijl nemen, maar je bent in bepaalde gevallen je themakanalen kwijt.....alleen met een entertainment pakket heb je alle thema's nog.

Maar nogmaals......je weet het nooit wat ze weer verzinnen.....misschien weer een "mooie" aanbieding? smile

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joker55
Tsja.....wat denk je zelf?
Jouw gok is net zo goed als de mijne......je weet het nooit bij die club.

Maar ik denk dat je aan het einde van het jaarcontract de oude stijl niet meer kan afsluiten.
Dan kunj e wel de nieuwe stijl nemen, maar je bent in bepaalde gevallen je themakanalen kwijt.....alleen met een entertainment pakket heb je alle thema's nog.
Maar nogmaals......je weet het nooit wat ze weer verzinnen.....misschien weer een "mooie" aanbieding? smile


Mijn jaarcontract is al ruim afgelopen. Ik heb nu nog een Toppakket + HD. Ik vindt het dan ook niet meer dan normaal dat ik €5 zou gaan betalen voor het HD pakket (ipv 9,95) zonder weer vast te zitten aan een jaarcontract.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze mail kreeg ik vandaag nadat ik online de 3,50€ korting heb aangevraagd:

 

Geachte heer, mevrouw,

 

 

Hartelijk dank voor uw aanmelding bij CanalDigitaal. Het abonnement op het FAMILIE-pakket is vanaf heden geactiveerd. Uw abonneenummer is xxxxxxxxx.

 

Een speciale toelichting over de opbouw van uw factuur kunt u nalezen op www.canaldigitaal.nl (onder service bij veel gestelde vragen).

 

Hier vindt u tevens informatie over ons zenderaanbod, hoe u 24 uur per dag uw smartcard kan (her)activeren in het geval uw beeld is weggevallen en de antwoorden op veel gestelde vragen.

 

 

 

Kanalen instellen

Om de nieuwe zenders te kunnen ontvangen is het vaak noodzakelijk om de kanalen opnieuw in te lezen. Om de nieuwe zenderlijst in te laden toetst u op de afstandsbediening <MENU>. Kies vervolgens twee keer optie 5 (=<KANALEN INSTALLEREN>) en hierna drie keer <OK>. Na enige tijd zal de ontvanger de nieuwe kanalen ingelezen hebben.

Let op: Komen de stappen niet overeen met het menuscherm van uw tv of ervaart uw andere problemen met de instelling, raadpleeg dan de handleiding van uw ontvanger of ga naar uw dealer.

 

Wij wensen u veel digitaal kijkplezier!

 

 

 

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

 

www.canaldigitaal.nl

 

Ik had al familie pakket, waarom nu weer geactiveerd? Snap er nu niets meer van.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af hoe het na een jaar in elkaar steekt.

Met het family en hd pakket heb ik alle themazenders.

Ben benieuwd welke zenders er in het familypakket zullen zitten als ik het hd pakket over een jaar op zou zeggen.

 

Of gaan ze dan zeggen dat discovery in het hd pakket zat.

Maar juffrouw, discovery science is toch geen hd zender...

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud


Mijn jaarcontract is al ruim afgelopen. Ik heb nu nog een Toppakket + HD. Ik vindt het dan ook niet meer dan normaal dat ik €5 zou gaan betalen voor het HD pakket (ipv 9,95) zonder weer vast te zitten aan een jaarcontract.


is ook niet meer dan normaal, maar ik hoef je toch niet meer uit te leggen wat voor bedrijf canaldigitaal is.
om die 4,95 per maand te besparen moet je het oude hd-pakket opzeggen, nieuwe hd-pakket aanvragen en met dat laatste zit je weer voor een jaar aan alles vast.

groet,

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het FamilyHD (oude stijl). Bij de overgang naar de nieuwe met de korting ga ik er deze zenders op achteruit

 

Discovery Science *

Disc. Travel & Living *

 E! Entertainment *

 

En deze (zo ik die al had. In ieder geval nooit bekeken):

 

 Eurosport 2

 Motors TV 

 ESPN America 

 Extreme Sports

 Yacht & Sail

 

De discoveries is jammer, maar heel geweldig zijn ze ook niet (sub sd herhalingen van Discovery zelf. En travel is volgens mij één groot reclameblok)

 

Is me dit de korting waard...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pleenmeel

En deze (zo ik die al had. In ieder geval nooit bekeken):

  Motors TV 
 ESPN America 
  Yacht & Sail

Zitten volgens mij niet in het Familiepakket.
Origineel bericht van: pleenmeel

De discoveries is jammer, maar heel geweldig zijn ze ook niet (sub sd herhalingen van Discovery zelf. En travel is volgens mij één groot reclameblok)

De beeldkwaliteit is zo slecht dat ik ze daarom al mijd. En inderdaad, het zijn herhaalzenders.
Origineel bericht van: pleenmeel

Is me dit de korting waard...

Is dit een vraag of een uitroepteken? confused
(Ik ben namelijk benieuwd naar jouw mening hierover.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D Het was meer een overpeinzing..

 

 

Ik denk dat ik wel veilig voor de korting kan gaan. Daarnaast heb ik geen (volwaardig) alternatief, dus dat jaarcontract ga ik toch wel volmaken. Kabel ligt hier simpelweg niet. En dvb-t.. Da's helemaal een ramp!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een uurtje geleden gebeld door Canal Digitaal met de mededeling dat het nu per maand € 5 goedkoper kan. Ik gaf als antwoord dat ik de brief ontvangen heb en inmiddels gereageerd EN een mail ontvangen heb dat mijn nieuwe status bij Canal Digitaal bekend is. De medewerker zei toen dat er een software-update is geweest waardoor hij niet kon zien dat ik al gereageerd had.......

 

 

Groetjes van John uit Den Bosch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...