Ga naar inhoud


[Mvision HD-400S] Gebruikerservaring Mvision HD-400S.


daddycool57

Aanbevolen berichten


Op die laatste site kan je geen firmware vinden die je ontvanger doet werken met TVV of CD. Of dat zou moeten veranderd zijn...

Met die van gx daarentegen kan je wel je Nl of Be kaartje gebruiken.

Ik denk niet dat de firmware op de site van mvision door veel mensen zal gebruikt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zelfs twee: een bij mijn vader neergezet en de andere in mijn huis in Frankrijk.

Voor die prijs ben ik er zeer tevreden mee, nl. het apparaat is niet duur, en werkt goed.

Alleen opnemen met een usb gaf problemen, de volgende vakantie neem ik eens een harde schijf mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand nog problemen met het ontvangen van 13th street met deze ontvanger? Als ik de transponder van deze zender inlaad zit hij er gewoon niet bij?

 

Ik heb deze gegevens (kingofsat):

Astra 1L (19.2E) - 12574.25 H - Txp: 109 - Beam: Astra 1L DVB-S (QPSK) - 22000 5/6 (CANALDIGITAAL, 35.9 Mbps) - NID:53 - TID:1109

 

Echter kan ik op deze ontvanger niet DVB-S (QSKP) etc instellen. Enkel 12574 22000 en H...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg hem gewoon gecodeerd binnen op de Astra 1E, 3A-EU. 12605/28500H. Kan het zijn dat het niet dezelfde is? Hij staat op plaats 394 $13th street (KD).

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Homecast HS8100 CI CD PVR met 2 tuners met de laatste software en een TriSat HD schotel voor Astra 1, 2 en 3. Wel wat bugs maar verder zeer tevreden over. Sinds kort voor de slaapkamer een HD-400S toegevoegd. Deze is aangesloten op de uitgang van kanaal B. Astra 1 (poort 1) en 2 (poort 3) werken zo prima op de HD-400S, maar Astra 3 (poort 2)doet het alleen als de Homecast wordt uitgezet. Instellingen invoeren die wel ontvangst geven (groene en gele balk ca. 90%) worden overrruled, blijkbaar door de Homecast als die weer wordt aangezet. Hoe krijg ik Astra 3 op de HD-400S aan de praat zonder de Homecast uit te moeten zetten?

Cees

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zul je een twin-lnb moeten gebruiken op de schotel en vanaf de schotel dus een extra kabel moeten leggen tot in de slaapkamer.

In plaats van de Trisat (single-output) zul je dus een Multytenne Twin moeten aanschaffen wil je dit kunnen doen. Dit is dezelfde schotel maar met een dubbele uitgang en op de koop toe krijg je dan ook nog Hotbird 13gr extra erbij.

De uitgang (doorlus) heeft inderdaad de beperking zoals jij het omschrijft zolang het apparaat aan staat. Daarom dus ook niet ideaal.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste M_Z,

Bedankt voor je snelle reactie. Maar, er komen wel 2 kabels vanuit de TriSat en die bedienen dus elk 1 van beide tuners van de Homecast, dus ik denk dat het wel moet kunnen. Immers, Astra 1 en 2 doen het wel, ongeacht wat ik met de Homecast uitspook.

Cees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...