Ga naar inhoud


Internet provider Virgin UK blokkeerd toegang tot sat4all.com


Ron

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: joker55
Mailtjes sturen naar persneelsleden, die daar weinig aan kunnen doen, is niet de manier.
Ik denk dat je meer kans hebt om een mail (maar brief is beter, staat ook professioneler) en vragen op welke gronden ze dit baseren. Dan kan je verder, niet dit kinderachtige e-mail spam/bom idee.....wekt alleen maar irritatie op, denk ik.


Ron had reeds eerder hier geschreven dat er op geen enkele manier gereageerd werd op bezwaren van de kant van sat4all.
Dan valt er ook mi weinig uit te leggen en kom je dus niet verder met je berichtje hoe het wel moet.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind het een hoop gedoe om niks.

Geen enkele Amerikaan zal S4a bezoeken, dus doe je al die moeite voor een enkele Nederlander in Amerika.

Zonde van je tijd en moeite, ik heb de mail dan ook niet verzonden.

En haal idd dat "cardsharing" uit de html code, dat is alleen om mensen te lokken om er vervolgens achter te komen dat het echte sharen (WAN dus) niet besproken mag worden. (ban, huilen, etcetera....)

 

S4A is een board voor NL en BE wat mij betreft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Huh ?
Heb jij wel gelezen wat ik schreef ?


Ik begrijp jou anders ook niet. De kwestie gaat over een Nederlander in Engeland (UK) die niet bij S4A kan komen, heeft niets met USA te maken.

En als je verder een beetje rondkijkt zie je dat er veel Nederlanders zijn die in het buitenland wonen en dit board bezoeken, dus zo gek is dat ook niet.

T B
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Mijn fout, dacht direct aan Amerika toen ik Virgin hoorde.

Nouja, de rest blijft wat mij betreft niet veranderd.
Het is vechten tegen een hele grote speler versus een kleintje uit NL.


Da's Virgen, en die zijn ooit begonnen met platen maken, geloof ik. smile

Het is zo dat het bedrijf Virgin uit UK groter is dan Sat4All. Maar, geen van de leden van Virgin zal het eens zijn met deze beslissing en zich dus eerder achter Sat4All scharen dan achter Virgin. Tenminste diegene die een beetje nadenken omdat ze weten dat Virgin dit dus met meer sites zou kunnen doen. Daar ligt je kracht in dit David en Goliath verhaal.

Maar dat is allemaal koekebakken. Laten we eens kijken of zij deze week in gesprek willen met _ron en hem precies kunnen uitleggen wat nu het probleem is. En hopelijk kan _ron ze dan weer overtuigen dat er hier geen sprake is van piraterij.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen,

 

Tenminsten een mail adres van Virgin bounced.

Bij deze

 

Overigens heb ik niks met dit Virgin probleem daar zowat alle ISP's dit soort truken hanteren om wat voor reden dan ook.

Tendens is richting betaal-Internet en Big Brother is watching you. Denken dat dit niet zo is, is naief.

 

Wat helpt is Virgin producten boycotten. Maar dan zijn andere boycots lonender.

 

Groet,

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe mis ik een partij. Mailtjes naar deze maatschappij zullen weinig zin hebben, zolang je ze niet CCt aan de Engels OPTA of Comreg of hoe het daar heten mag. En dan nog lijkt het mij dat die klacht van een of meer van hun reguliere klanten afkomstig moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...