Ga naar inhoud


[datasheet] PNX8316 gezocht


arie kanarie

Aanbevolen berichten


Google kan het !

 

EDIT ,

dacht ik , maar als je verder klikt staat die er niet bij mad

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
maar als je verder klikt staat die er niet bij mad

Zover was ik dus ook al, google geeft alleen maar incomplete of dode links mad

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik ben op zoek naar een datasheet van de PNX8316 HS/102
Wie o wie, kan mij hieraan helpen?


Niemand?
  • Ondertussen ook al deze vraag naar @Steve (via PM) gesteld, helaas heeft hij nog niet geantwoord, (waarschijnlijk heeft ie het druk).

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ari, dit IC is speciaal ontwikkeld voor de Philips DVB-T ontvanger DTR210 en hierdoor is de datasheet niet publiek.

 

quote] DTR210 set-top box brings together the highly efficient Nexperia™ PNX8316 chipset from NXP Semiconductors (founded by Philips) – optimized for DVB-T reception – with Philips’ award-winning features like the ‘Pulse Killer Chip’ for interference-free reception, and ‘Fast Zapp’ for quick and convenient channel surfing.

 

Uit het schema van de DTR210 kan men wel heel wat info afleiden. Of men moet iemand kennen uit het Philips lab (Hasselt)

 

Gr. Dany

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veda; Bedankt voor je reply.

Ik kan je vertellen, dat die chip, niet alleen in de DVB-T ontvanger zit, maar ook in sommige (UPC) cable receivers en zeer waarschijnlijk ook in diverse satelliet receivers.

De zoektocht, naar die PNX8316 mag dus nog doorgaan, en wie wat vindt, mag het hier 'graag' melden.....

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Steve;

In die chip, zal zeer waarschijnlijk interessante informatie staan, die ik wil uitlezen (mbv jtag, indien mogelijk).

Maar daarvoor heb ik de pin layout nodig...om mogelijk verder te kunnen

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arie kanarie
@Steve;
In die chip, zal zeer waarschijnlijk interessante informatie staan, die ik wil uitlezen (mbv jtag, indien mogelijk).
Maar daarvoor heb ik de pin layout nodig...om mogelijk verder te kunnen


Box-key ?

Bij NXP een site met 4244 data sheets , maar PNX8316 staat er niet bij (NXP8316 ook niet :D )

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

je bedoelt deze text :

 

http://www.nxp.com/applications/set_top_box/cable_operator/stb200_cable/index.html

ultra low cost DVB-C STB Nexperia MPEG-2 source decoder PNX8316 Cable front-end multi-standard silicon tuner TDA8274HNcombined DVD+RW / DVB systems. Based on the Nexperia PNX8316 MPEG-2 source decoder, highly integrated TDA8274 cable silicon

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat je nu alleen kan zeggen dat er een Jtag opzit.

 

Je zal ook de commando's moeten weten waar de proc op reageert. En die staan in een datasheet.

 

Lukraak iets naar de proc sturen via de Jtag lijkt me niet zo verstandig want dan zou je de boel goed kunnen mollen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dezelfde chip zit inderdaad naast de DVB-T (DTR210)ook nog in de DVB-S en DVB-C en heeft als gemeenschappelijke applicatie-referentie STB200

 

Misschien nog een nuttige link :

 

 

Zoals ik eerder al schreef is de datasheet niet publiek.

Heb indertijd iets gelijkaardigs meegemaakt met de HEF4752, maar dit is een oud verhaal ..

 

Mvg, Dany

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...