Ga naar inhoud


Canal Digitaal en acties


Oldereast

Aanbevolen berichten

Begin dit jaar kon je bij CD een extra (de grijze) smartcard gratis registeren. Dat heb ik dus gedaan maar toch werd er eventjes 29,95€ van mijn rekening gehaald. Na een 2 tal emails over dit onderwerp kreeg ik deze mail:

 

Naar aanleiding van uw email berichten wij u het volgende. U heeft wel een extra smarctard geregistreerd, maar niet het speciale type smartcard wat wij aanboden. Alleen op dit speciale type die u via uw mijnCanalDigitaal heeft kunnen bestellen waren de actievoorwaarden (geen registratiekosten) van toepassing. Zodoende krijgt u dus helaas niet de registratievergoeding van 29,95 terugbetaald. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groet, Klantenservice CanalDigitaal.

 

Dus ik had een "speciaal" type smartcard moeten kopen. Alleen omdat ik die kaart ergens anders nieuw heb gekocht geld die actie ineens niet meer. Leuke acties zijn dat, vooral ook omdat daar met geen woord over wordt gerept op de website.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja ze zijn erg geniepig bij canaldigitaal.

Zo heb ik enkele weken geleden een brief gehad met de aanbieding om voor 5 cent extra mijn basis en hd pakket voor 5 cent per maand extra om te zetten naar Familie HD pakket, je hebt dan enkele zenders extra(waar ik trouwens nooit naar kijk), maar goed 5 cent is niets dus maar gedaan.

Wat blijkt ze hebben nu ook mijn eredivisie live abbonement weer voor een jaar vast gezet tot 31-3-2011, dat stond ook niet in de brief vermeld. ook de vrouw van CD die nog belde ivm de brief zei dat men dit niet zou doen.Dit eredivisie liep nog tot sept 2010, en dat wilde ik opzeggen omdat mijn favorite club het nu niet goed doet, maar nu zit ik dus voor een 1/2 jaar extra vast hieraan, wat dus 60 euro kost. Mail gestuurd en ik kreeg ook het antwoord dat men dan alle lopende pakketten voor een jaar weer vastzet zonder de mogelijkheid dit eerder testoppen, zou ergens in de algemene voorwaarden staan, maar ik heb het nog niet kunnen vinden, dus kijk altijd uit met mooie uitziende aanbiedingen, er zit altijd een addertje onder het gras bij CD. Volgend jaar dan maar overstappen naar UPC, daar meer duidelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
Begin dit jaar kon je bij CD een extra (de grijze) smartcard gratis registeren. Dat heb ik dus gedaan maar toch werd er eventjes 29,95€ van mijn rekening gehaald. Na een 2 tal emails over dit onderwerp kreeg ik deze mail:

Naar aanleiding van uw email berichten wij u het volgende. U heeft wel een extra smarctard geregistreerd, maar niet het speciale type smartcard wat wij aanboden. Alleen op dit speciale type die u via uw mijnCanalDigitaal heeft kunnen bestellen waren de actievoorwaarden (geen registratiekosten) van toepassing. Zodoende krijgt u dus helaas niet de registratievergoeding van 29,95 terugbetaald. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, Klantenservice CanalDigitaal.


Dus ik had een "speciaal" type smartcard moeten kopen. Alleen omdat ik die kaart ergens anders nieuw heb gekocht geld die actie ineens niet meer. Leuke acties zijn dat, vooral ook omdat daar met geen woord over wordt gerept op de website.


Als het om de zwartgrijze kaarten gaan,dus extra kaart hoef je geen 29,95 te betalen, heb zo kaart vorige week gekocht in de winkel hier en even met c+ gebeld ze zeiden als het geen grijze kaart is dan hoef je de 29,95 niet te betalen
wel met een oranje kaart.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is dit een beter topic om mijn vraag te stellen.

 

Ik heb nu Basis + HD (oud)

Die aanbieding voor 5 centjes meer overgaan naar het Familie HD pakket heeft bij mij meer vragen opgeroepen dan antwoorden.

 

De één (Henk van het andere forum) zegt dat je wel de Discoveries behoudt, Canal Digitaal zegt van niet, heb hier meerdere keren over gebeld... Ook is gezegd dat als het contract afgelopen je automatisch terugvalt naar Basis + HD (Nieuw) en dan 14.95 € gaat betalen.... confused

 

Wie weet het antwoord, want ik weet het niet meer. Ik wil wel graag overstappen, want Boomerang is een geweldige zender, maar ik wil Discovery Science ook niet verliezen. Nee, ik wil geen Entertainment :D

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zo moeilijk is het niet. In de brief staat het heel duidelijk: "Voor slechts € 0,05 breidt u uw zenderpakket uit met 17 leuke zenders voor jong en oud."

Je behoudt dus alle zenders uit het themapakket.

Je abonnement loopt af als jij het opzegt, niet na een jaar.

In het algemeen:

Als je alleen een basis en HD-abo op je kaart hebt,kun je het best op de aanbieding ingaan. Heb je geen behoefte aan de extra zenders of themazenders, kun je het best je hd-pakket oude stijl opzeggen en hd-pakket nieuwe stijl aanvragen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: youriy

Je abonnement loopt af als jij het opzegt, niet na een jaar.


Volgens mij echt niet, hij wil zijn abonnement verhogen van Basis naar Family dus nieuw pakket nieuw jaar contract.

Hier heb ik ook een oud Family pakket plus HD en daar zitten Boomerang en ook de Discovery kanalen in. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

na de minimumtermijn van 1 jaar loopt het abo door tot jij het opzegt. Het loopt dus niet af na een jaar. dus van terugvallen naar ander pakket na een jaar zoals gesuggereerd wordt kan geen sprake zijn.

Dit bedoelde ik te zeggen. Ik hoop dat het zo wel duidelijk is.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijker :D

 

Die lui weten zelf niet eens wat ze verkopen heb ik het gevoel.

Jij zegt nu dus dat ik gewoon alle Thema zenders behoudt na dat jaar, omdat het contract niet wordt opgezegd. Klinkt mij logisch, maar of het CDS logisch klinkt. Denk het niet...

 

Ik denk dat er gewoon op inga en daarna wel herrie ga schoppen als ze wegzijn whistle

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ingegaan op overgang van basis met HD pakket naar Familie HD voor 5 cent, dat dit minimaal een jaar contract wordt vind ik prima.

Maar mijn Eredivisie pakket wat na dit seizoen afgelopen zou zijn, wordt ook meteen voor een jaar verlengd tot 31-3-2011, dat vind ik dus niet kunnen en daar wordt in de aanbiedingsbrief niet over gerept en zelfs aan de telefoon ontkennen ze dat.

Maar in de mail antwoorden ze dat dat in de voorwaarden stond.

Dit vind ik echt een vorm van oplichting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er heen belt zetten ze het dan niet meer terug naar het oude contract? Ik heb hier ergens gelezen dat iemand dat ook had, met een ander abonnement en die heeft het wel terug kunnen draaien.

 

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1795501/31

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

t'is inderdaad niet netjes. Bij een upgrade van de normale pakketten is het logisch. Met extrapakketten is het niet logisch. Mogelijkerwijs zou je een rechtzaak nog kunnen winnen ook. Maar wie gaat voor 60 euro een rechtzaak beginnen met het risico nog veel meer geld kwijt te zijn?

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: Peter F de M
Volgend jaar dan maar overstappen naar UPC, daar meer duidelijkheid.


Ook daar wordt je lopende abonnement
voor een jaar verlengd als je iets wijzigt.
Dat is toch wat jou stoort aan CDS?

je schiet er dus niks mee op. wink



Zo is het,net als een telefoon Abo die neem je ook voor 1 jaar of 2 jaar af, zie het nut er niet van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: twingo
Als het om de zwartgrijze kaarten gaan,dus extra kaart hoef je geen 29,95 te betalen, heb zo kaart vorige week gekocht in de winkel hier en even met c+ gebeld ze zeiden als het geen grijze kaart is dan hoef je de 29,95 niet te betalen
wel met een oranje kaart.


Het is een zwartgrijze kaart. Ik had hem online gekocht bij een camping winkel (..) omdat er hier geen ci bij zat. Ik had ook nog gebeld met CD en die gast vertelde dat er inderdaad ten onrechte 29,95€ was afgeschreven en dat dit verekend zou worden met de volgende afschrijving maar dat was voordat ik deze mail kreeg. Of ze werken bij elkaar langs of het gaat goed, 1 van de 2. Maar even afwachten sleep

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een pakket gaat wijzigen, of upgraden, geldt artikel B5 en B6 van de algemene voorwaarden:

 

Citaat:
5. Indien tijdens een lopende abonnementsperiode een nieuw Abonnement voor een hoger en/of optioneel zenderpakket wordt afgesloten (een zgn. upgrade), dan is er sprake van een nieuwe Overeenkomst waarop het bepaalde in artikel 6 van toepassing is.

 

6. De duur van een Abonnement is ten minste 12 maanden tenzij anders staat vermeld op het (elektronische) inschrijfformulier of telefonisch anders wordt medegedeeld. Bij een Abonnement dat op afstand is tot stand gekomen, blijkt de duur van het Abonnement tevens uit de bevestiging van het Abonnement. De abonnementsperiode gaat in op de eerste dag van de kalendermaand die volgt op de dag dat het (elektronische) inschrijfformulier is ingevuld/ondertekend of de telefonische afspraak is gemaakt.

 

Dus alles wordt weer voor een jaar vastgelegd.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...