Ga naar inhoud


Canal Digitaal en acties


Oldereast

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Oldereast
Origineel bericht van: twingo
Als het om de zwartgrijze kaarten gaan,dus extra kaart hoef je geen 29,95 te betalen, heb zo kaart vorige week gekocht in de winkel hier en even met c+ gebeld ze zeiden als het geen grijze kaart is dan hoef je de 29,95 niet te betalen
wel met een oranje kaart.


Het is een zwartgrijze kaart. Ik had hem online gekocht bij een camping winkel (..) omdat er hier geen ci bij zat. Ik had ook nog gebeld met CD en die gast vertelde dat er inderdaad ten onrechte 29,95€ was afgeschreven en dat dit verekend zou worden met de volgende afschrijving maar dat was voordat ik deze mail kreeg. Of ze werken bij elkaar langs of het gaat goed, 1 van de 2. Maar even afwachten sleep


@Oldereast

Kan jij een stuk van dat emailtje sturen van die bevestiging via pm graag !
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: youriy
t'is inderdaad niet netjes. Bij een upgrade van de normale pakketten is het logisch. Met extrapakketten is het niet logisch. Mogelijkerwijs zou je een rechtzaak nog kunnen winnen ook. Maar wie gaat voor 60 euro een rechtzaak beginnen met het risico nog veel meer geld kwijt te zijn?

Verbaast me wel dat dit kennelijk nog nooit goed uitgezocht of uitgeprobeerd is.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hier ook weer zo ietes van Canal + .

Ik krijg een brief waar in staat dat er een prijsstijging is en als ik die niet vind dat ik dan kosteloos kan opzeggen .

Bij deze dan netjes gedaan met een aan getekende brief , waar op mooi een bevestiging terug komt met de mededeling dat vanaf 11-04-2010 is opgezegd en als onder tussen er een een rekening komt dat ik die evengoed moet betalen en dat daarna dat weer word verrekend.

Natuurlijk kwaam een paar dagen later een rekening die ik uiterlijk voor 7-04-2010 moet betalen.

Dus vraag ik me af of ik daar weer niet voor een jaar aan vast hang.

Ik heb geprobeerd te bellen met ze maar het gaat heel lang duren op dat 900 nr. zegt het bandje aan de andere kant ,dus leg ik maar op om de kosten te beperken

Wie weet hoe ik dit verder moet afwikkelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het raar vinden, kijk dat men het familie pakket voor een jaar verlengd na een wijziging, daar kan ik dan nog wel mee leven.

Maar Ere divisie live is een ander pakket. En de telefoniste zei dat de looptijd daarvan niet wijzigde.

Als ik een autoverzekering wijzig dan verandert de looptijd van mij inboedelverzekering toch ook niet meteen automatisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee inderdaad Gerard niet direkt een addertje van CD,maar bij elke verandering die je met CD af spreekt gaat er wel wat mis.

Er is bij mij al zo veel mis gegaan dat ik op geen enkele aanbieding van CD meer in ga.Dit is heb ik door de jaren heen geleerd de enige manier om niet tegen onvoorziene problemen met CD aan te lopen.

Heb je eenmaal het probleem dan is het echt niet zo maar terug gedraaid hoor.Dus een tip,laat alles netjes bij het oude.

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig is die storneringstermijn verlengt naar 56 dagen.

 

En Canal Digitaal snijdt zichzelf volgens mij toch zo ook in de vingers, want ik wilde best een HD pakketje erbij voor € 5, maar dat gaat mij dus geen € 5 kosten maar € 6,45 omdat het familiepakket dan ineens € 14,95 gaat kosten i.p.v. de € 13,50 die ik nu betaal.

En dus zie ik er nu maar van af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie net op mijn canaldigital van me broer die had het settop pakket en hdpakket zie dat ze het settop naar basis hebben veranderd en hij heeft daar geen toestemming voor gegeven,of mag dat zomaar aangepast worden door hun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: twingo
ik zie net op mijn canaldigital van me broer die had het settop pakket en hdpakket zie dat ze het settop naar basis hebben veranderd en hij heeft daar geen toestemming voor gegeven,of mag dat zomaar aangepast worden door hun


Is bij mij ook gebeurt van basis naar familie zonder mijn medeweten.Brief gestuurd dat ze het onmiddelijk weer recht moesten zetten.Dat is gedaan,maar wel €9.95 activerings kosten afgeschreven die ook na verschillende brieven en contakten nooit meer terug gestort zijn.
Blijft een onbetrouwbaar clubje.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...