Ga naar inhoud


[TF77XXPVR] Nieuwe firmware voor Tsjechië


Murdock

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: alfred de witt
ik heb een versie van 02-02-2010 cze van het net geplukt, is dit wel dezelfde ?


Ja dat is 'm. Je kunt de filename checken met de door mij opgegeven filename en het versienummer met het door graanpuf opgegeven nummer.

Gr
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hij zit erin sinds deze middag. Eerste indruk, lijkt iets mnder snel te zappen en op hd belgie heb ik wat haperingen. Auto deco aangezet en voor komende nacht alle kinderprog aangevinkt. ik ben benieuwd.

Moet hem ook nog uittesten met de ci modules erin.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt bij mij prima met zowel Powercam v3.2 als Aston Dual v.2.23.

 

Ik ondervindt buiten de toegevoegde decoding mogelijkheid geheel geen verschil.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit met een 7700 hdpvr model 23231. Had vroeger een tooltje waarbij ik dat kon omzetten naar 23131 maar vind dat nergens meer terug en ik kan me ook niet meer herinneren hoe dat ding heet of waar ik het kan terugvinden. Kan iemand mij even op de juiste weg zetten aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ID changer....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al heel lang niet meer de CDS- en Rebox-firmwares gebruikt, maar draai nu wel deze CZ-versie.

Eerste indruk: Er lijkt niets veranderd te zijn. MAar ten opzichte van mijn vorige firmware zitten er wat extra dingen bij:

- Auto-decode (was bekend)

- Instellen van het roteren van de kanaalnaam op het display (stilstaand, 1x roteren, continue roteren)

- LNB-copy, had ik ook nog niet gezien (kan je de LNB-instellingen van tuner 1 naar tuner 2 kopiëren).

- Andere volgorde/wijzigingen in USALS/Diseqc menu

- OTA-update is bij mij nu disabled (niet dat ik het ooit gebruikte).

 

Hij werkt verder even snel; de gebruikelijke bugjes zitten er nog steeds in, maar ik had ook niet verwacht dat ze die nog zouden oplossen.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RUF
Ik zit met een 7700 hdpvr model 23231. Had vroeger een tooltje waarbij ik dat kon omzetten naar 23131 maar vind dat nergens meer terug en ik kan me ook niet meer herinneren hoe dat ding heet of waar ik het kan terugvinden. Kan iemand mij even op de juiste weg zetten aub?


maar het tooltje zet toch de id van de fw om en toch niet van het toestel?Dus je moet de fw versie 23131 omzetten naar fw 23231 of vergis ik me?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Ik heb al heel lang niet meer de CDS- en Rebox-firmwares gebruikt, maar draai nu wel deze CZ-versie.
Eerste indruk: Er lijkt niets veranderd te zijn. MAar ten opzichte van mijn vorige firmware zitten er wat extra dingen bij:
- Auto-decode (was bekend)
- Instellen van het roteren van de kanaalnaam op het display (stilstaand, 1x roteren, continue roteren)
- LNB-copy, had ik ook nog niet gezien (kan je de LNB-instellingen van tuner 1 naar tuner 2 kopiëren).
- Andere volgorde/wijzigingen in USALS/Diseqc menu
- OTA-update is bij mij nu disabled (niet dat ik het ooit gebruikte).

Hij werkt verder even snel; de gebruikelijke bugjes zitten er nog steeds in, maar ik had ook niet verwacht dat ze die nog zouden oplossen.



Hadrian, welke "gebruikelijke bugjes" bedoel je precies ? Ik draai nu al weer met mijn 7710 ( ID 23031 ) een poosje op de oude fw 7.00.24, volgens mij geheel bugvrij. Kan me moeilijk voorstellen dat ik een van de weinigen ben, of zie ik misschien toch bugjes over het hoofd ?

Gr Albert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HDfanaat
oude fw 7.00.24


Werkt bij deze versie de DVB subtitling bij bijv. History HD?

Grtz
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jedeje
Origineel bericht van: HDfanaat
oude fw 7.00.24


Werkt bij deze versie de DVB subtitling bij bijv. History HD?

Grtz
JeDeJe


Voor zover ik weet werkt de subtitling prima bij vele ( meestal engelstalige ) kanalen, maar inderdaad ook bij mij niet op History HD. Nu vind ik dit persoonlijk niet zo'n heel groot probleem, maar als je dit een bugje noemt, moet ik je inderdaad gelijk geven !

Gr. Albert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruikelijke bugjes zijn voor mij:

- Bij een volle EPG kom ik niet op het huidige programma (2x rode knop drukken volstaat meestal)

- Sporadische vastlopers in timeshift-mode

- Spontane reboots bij gebruik van FTP

- Foutieve scaling van DVB-ondertitels op HD-kanalen (overstappen op teletext-subs volstaat, maar is minder mooi, want wordt niet gerenderd door Topfield; iets wat in Enigma erg mooi is opgelost)

 

En dan houd ik het hier even bij en wil ik het niet hebben over de specs die op de doos staan (ik heb hem hier nog) die nooit gerealiseerd zijn (dual decoding, picture-in-picture).

 

Ik ben wel blij met deze fw, hoewel ik nog niet weet hoe ik die auto-decode aan de praat krijg. Laatst stond de ontvanger 's ochtends ineens aan, met niets op de display, beeld zwart. De off-knop indrukken zette hem uit. Wat er nou was gebeurd weet ik niet.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ligth011
Origineel bericht van: RUF
Ik zit met een 7700 hdpvr model 23231. Had vroeger een tooltje waarbij ik dat kon omzetten naar 23131 maar vind dat nergens meer terug en ik kan me ook niet meer herinneren hoe dat ding heet of waar ik het kan terugvinden. Kan iemand mij even op de juiste weg zetten aub?


maar het tooltje zet toch de id van de fw om en toch niet van het toestel?Dus je moet de fw versie 23131 omzetten naar fw 23231 of vergis ik me?


Een 7700 is een 7710 maar met een ander fw id. Verander de fw versie en het maakt van een 7700 een 7710. Het enige wat me zorgen baart zijn de posts die waarschuwen voor een virus in de
id changer. Mijn norton waarschuwt ook voor "verdachte activiteit" maar niet meteen dat het om een virus gaat. Iemand al meer info over dit gegeven?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werken de DVB subs bij de A2 zenders ook, het is alleen bij enkele door CD weergegeven zenders dat het via de TF niet functioneert. M´n andere HD ontvangers geven de DVB subs wel prima weer bij deze zenders, dus noem ik het voorzichtig een bugje in de TF :-) .

 

Een ander bugje is het niet kunnen aanmaken van een timer via de webinterface bij gebruik van Firefox, binnen IE werkt het wel goed.

 

Gr

JeDeJe

 

 

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadrian en Jedeje, bedankt voor jullie reacties. Ik ben misschien iets te optimistisch geweest door te stellen dat mijn 7710 geheel bugvrij zou zijn. Wel is het zo dat het natuurlijk erg afhankelijk is betr. de eisen die je er aan stelt. Ik zie inderdaad enkele bekende bugjes, die jullie beschrijven, ook bij mij terug. Wel kan ik stellen dat deze tuner wat mij betreft momenteel bijna perfect werkt. Ik heb gemerkt dat de tuner behoorlijk stabiel geworden is nadat ik de oude fw 7.00.24 geladen heb. Zo ben ik bijv. verlost v/d "grijze balken" en werkt de HDD geheel zoals het hoort, dus geheel zonder vastlopers, e.d. Wel kun je hem soms nog wel op "tilt" krijgen door bijv. heel veel en snel achter elkaar te zappen of veel andere dingen tegelijk te laten doen. Maar dat had ik ook met de Humax 2000. Het blijft nu eenmaal een soort computer met zijn beperkingen.

 

Gr. Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn AV proggies piepen niet over de versie van de ID changer die ik gebruik (niet dat dit iets zegt... ).

 

Als het nodig is, dan kan ik ´m vanavond wel even in deze thread hangen.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...