Ga naar inhoud


[TF77XXPVR] Nieuwe firmware voor Tsjechië


Murdock

Aanbevolen berichten

 

Ik ben wel blij met deze fw, hoewel ik nog niet weet hoe ik die auto-decode aan de praat krijg. Laatst stond de ontvanger 's ochtends ineens aan, met niets op de display, beeld zwart. De off-knop indrukken zette hem uit. Wat er nou was gebeurd weet ik niet.

 

De z.g. "auto-decode" functie heb ik nu niet meer met de oude fw, maar daar heb ik nog geen spijt van. Deze functie bleek allesbehalve automatisch te zijn. Je moet zelf nog in het programma de start- en eindtijd invullen wanneer je het kopieeren bijv. 's nachts wilt uitvoeren. Daarna moet je de te kopieeren file nog in de lijst aanvinken. Als ik nu iets wil kopieeren ( decoderen ), start ik gewoon de opname en druk dan de opnametoets in. Ben je enkele dagen niet thuis, dan heb je natuurlijk wel pech !

 

Gr. Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Inderdaad, erg auto is het decoderen zo natuurlijk nog steeds niet. Mocht je veel timers hebben staan aan het begin van je vakantie, dan heb je nog steeds een fors probleem.

 

Jammer....

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook deze firmware erop gezet (TF7700-ID23231), decoderen gaat prima, maar heb last met het afspelen sommige opnames.

Als er al een opname loopt op tuner 1, en later begint er een opname op tuner 2, dan kan ik die 2e opname op een later tijdstip niet meer afspelen, binnen een paar seconden gaat het afspelen van 1% naar 100%.

 

Ik heb het afspelen geprobeerd met een Powercam Pro (Laatste software versie) en met een Aston 1.07 (ook laatste software)

 

Zijn er meer mensen met ditzelfde probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jedeje
Mijn AV proggies piepen niet over de versie van de ID changer die ik gebruik (niet dat dit iets zegt... ).

Als het nodig is, dan kan ik ´m vanavond wel even in deze thread hangen.

Gr
JeDeJe


Dat zou inderdaad leuk zijn. We zijn dan tenminste zeker dat we met een zuivere versie werken en onze pc's niet vervuilen met hacker tools. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst had ik de indruk dat de fw inderdaad een beetje haperde. Dan een fabrieksinstellingen reset uitgevoerd. Maar let hier wel even mee op want je krijgt nadien het Tsjechische menu smile. Dus zorg dat je weet waar de taalinstellingen staan of het kan een spannende tijd worden. Mijn programma lijst met topset terug ingeladen en verder geen probleem. Geen HD format uitgevoerd want dan ben je al je opnames kwijt. Ben er wel nog niet zo goed uit hoe die autodecoding werkt. In het menu heb je die instelling aan of uit, dat spreekt voor zich, maar dan heb je de tijdinstelling. Wellicht het uur waarop de decoding moet beginnen, maar hoe kun je nu op voorhand weten hoe lang die moet duren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat-ie autodecoden vanaf de opgegeven tijd. Als de autodecode klaar is, pakt-ie de volgende, tenzij de eindtijd al is overschreden.

Handig als je een hele rits wil auto-decoden, maar zelf af en toe ook tv wil kijken.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Volgens mij gaat-ie autodecoden vanaf de opgegeven tijd. Als de autodecode klaar is, pakt-ie de volgende, tenzij de eindtijd al is overschreden.
Handig als je een hele rits wil auto-decoden, maar zelf af en toe ook tv wil kijken.


Ja en als je dat instelt met bv. Start 02.00 duur 03.00 uur dan gaat als er wel of niets te decoderen valt inschakelen maar de miserie is dat ie dan drie uur later zichzelf niet uitschakelt crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een gezeik zeg op mijn EX TMS-SRP-2100 werkte het perfect gewoon in de nacht.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

begrijp het ook niet. Mijn ontvanger decodeerd goed snachts en staat daarna gewoon uit.

Geen display ken ik overigens, als er nog een opname loopt en je drukt hem uit en cursor op ja en daarna overal afblijven heb je een zwart schermpje.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die een Engelse handleiding heeft over de werking van de Tsjechische firmware. Zit dus met het probleem dat na het decoderen het toestel niet uitschakelt en ik vind nergens een referentie hoe die instellingen van autodecoderen nu juist moeten worden ingevuld. Ik heb die als volgt ingesteld:

autodecoderen : aan (uiteraard)

begin: 0200 (2 uur 's nachts lijkt te lukken)

duur: 0200 (na deze periode blijft het toestel gewoon op aan)

Nog iets anders dat moeten worden ingesteld? Alvast bedankt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik er aan denk, dan zal ik vanavond even iets opnemen om het ´s nacht te laten decoderen. Kijken hoe het zich bij mij gedraagt.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die een Engelse handleiding heeft over de werking van de Tsjechische firmware. Zit dus met het probleem dat na het decoderen het toestel niet uitschakelt en ik vind nergens een referentie hoe die instellingen van autodecoderen nu juist moeten worden ingevuld. Ik heb die als volgt ingesteld:

autodecoderen : aan (uiteraard)

begin: 0200 (2 uur 's nachts lijkt te lukken)

duur: 0200 (na deze periode blijft het toestel gewoon op aan)

Nog iets anders dat moeten worden ingesteld? Alvast bedankt.

 

De benaming " duur " klopt niet. Je moet gewoon de begin- en eindtijd invullen.

Dus bijv. begin : 02:00 en duur ( = eindtijd ) : 04:00. Deze eindtijd kun je gerust wat ruim nemen,

dat maakt verder niet zoveel uit. Als de opnametijd ongeveer 2 uur was, kun je als eindtijd bijv.

2 en een half uur instellen ( in dit voorbeeld zou de eindtijd dan 04:30 worden ). Als het goed is,

moet de receiver zich daarna toch echt uitschakelen !

 

Gr. Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...