Ga naar inhoud


[TF77XXPVR] Nieuwe firmware voor Tsjechië


Murdock

Aanbevolen berichten


  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dan was de mijne een uitzondering op de regel want voorheen stonden al mijn opnames gecodeerd op de schijf. Maar goed, ik ga het ding nog even verder testen en hem twee opnames terzelfdertijd laten uitvoeren op twee gecodeerde kanalen. Zien wat het oplevert. Ik hou het lijntje open. Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu ook de decdeerfunctie uitgezet. Ik neem zo'n 7 programma's per dag op maar ze zijn altijd blauw. Mijn decoder springt altijd aan op de laatst gekeken zender en als ik dan opneem van een andere zender is het blauw. Is dit ook nog in te stellen?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik twee programmas terzelfdertijd opneem dan is het programma dat het eerst met de opname begon meteen gedecodeerd en de tweede niet. Rare is wel dat als ik achteraf de decodeerfunctie inschakel het apparaat vertikt om het programma te decoderen. En er zit toch nog iets extra fout in, namelijk dat het toestel aan het einde van de automatische decodeerperiode niet helemaal uitschakelt maar in de laatste sequence blijft steken en manueel moet worden uitgeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste RUF, bij mij werkt het niet zoals jij het hebt beschreven. Ik heb tf7700 en powercam en autodecodeer weer aangezet want opnames blijven gecodeerd / blauw. Het decoderen werkt bij mij heel goed maar of de receiver uitgaat na decoderen heb ik nog niet getest.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nu net dezelfde configuratie die ik heb. Dus kunnen we ergens gemakkelijker vergelijken aangezien we dezelfde variabelen hebben. Dus dit is de huidige situatie op mijn toestel na heel wat over en weer geprobeer.

Autodecodeer uit:

Een gecodeerd programma dat wordt opgenomen als het toestel geen enkel andere functie uitvoert is meteen gedecodeerd. Als ik het twee programmas simultaan laat opnemen dan is het programma dat het eerst met de opname begon gedecodeerd en het tweede niet.

Autodecodeer aan:

Na het aanduiden van het te decoderen programma in de filelist (wat aanvankelijk niet lukte maar na een systeem herstel wel) wordt het programma tijdens de vooraf ingestelde periode gedecodeerd en blijven er twee files over één gecodeerd en één gedecodeerd. Maar ... na het decoderen schakelt het toestel niet uit. Dus nu nog dit laatste akkefietje opgelost krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het eindelijk getest en ook bij mij gaat hij uit als de decodeer timer is afgelopen.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik hem inderdaad eindelijk door heb. Instellingen zijn autodecoderen aan, file delete aan (anders hou je twee files over één gecodeerd en één gedecodeerd) en inderdaad nadien gaat ie gewoon uit. Heb nu wel een eigenaardig verschijnsel dat er twee van de opgenomen programma's een rood icoontje krijgen. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...