Ga naar inhoud


Hoe snel is betaal ideaal op 1e paasdag? Vandaag op een zondag?


Miauw

Aanbevolen berichten


Klopt helemaal. Heb vanmorgen via iDeal beltegoed van mijn vrouw opgewaardeerd. Ging naar Brabant, en er stond nog minder dan een Euro op.

 

Ideal werkt 24/7/365 direct. Op de seconde, als het ware.

 

Aankoopdatum, als je nu beteld is dan ook nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dus 'betaal ideaal' is iDeal. Je moet het maar net even weten.

 

Je moet iDeal zien als een soort van automatische overboeking. Jij boekt het geld in feite zelf over naar de andere partij dus de datum dat het geld overgeboekt wordt is vandaag. De andere partij krijgt bovendien direct een melding dat het geld is overgeboekt.

 

Het kan dan wel zo zijn dat ze pas dinsdag het geld krijgen maar dat moet niet uitmaken. De bevestiging dat er vandaag betaald is, is er.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn banken die het inderdaad pas dinsdag verwerken (o.a. ABN-AMRO) maar de datum zal altijd de dag zelf zijn.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat een actie van een scheerapparaat t/m vandaag loopt.

 

Als ik dus geen aankoopbon van vandaag heb, dan kom ik niet in aanmerking voor 20 euro korting.

 

In dat geval heb ik nog wel even de tijd en laat ik de normale aanbieding nog even lopen.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vandaag betaald hebt met iDeal, dan is de transactie vandaag dus gedaan. Vandaag is dan ook de aankoopdatum.

 

Niet voor niets laten ze de aktie t/m vandaag lopen.

 

Val je echter buiten de boot, dan heb je met aankopen via internet ALTIJD het recht om het terug te sturen en je geld terug te ontvangen, zonder opgaaf van redenen.

 

Maar ik ben er van overtuigd dat de aktie, ook vandaag geldig is. Print iig de pagina met de aanbieding erop uit. Zo heb je altijd een "stok" om mee te slaan, mocht het nodig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Val je echter buiten de boot, dan heb je met aankopen via internet ALTIJD het recht om het terug te sturen en je geld terug te ontvangen, zonder opgaaf van redenen.


Bij iDEAL heb je geen recht op refunds wanneer beide partijen aan de verplichtingen voldoen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: Kimble
Val je echter buiten de boot, dan heb je met aankopen via internet ALTIJD het recht om het terug te sturen en je geld terug te ontvangen, zonder opgaaf van redenen.


Bij iDEAL heb je geen recht op refunds wanneer beide partijen aan de verplichtingen voldoen.

De wet koop op afstand is hier van toepassing, niet de vorm van betaling.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Big fellow
Origineel bericht van: Sjattuh
Bij iDEAL heb je geen recht op refunds wanneer beide partijen aan de verplichtingen voldoen.

De wet koop op afstand is hier van toepassing, niet de vorm van betaling.


Klopt en die wet regelt dat je binnen 7 dagen de koop ongedaan mag maken. Dat is: 7 dagen na het ontvangen van een artikel. Als je het slim doet, stuur je de santenkraam dus gelijk terug.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
hmm ik zie toch overal staan dat je geen recht hebt op geld teruggave. Zal de bank eens bellen overmorgen.


Het gaat niet om teruggave van je geld zoals bij een stornering. Dat kan inderdaad niet omdat het een overschrijving is die je zelf initieert.

Het gaat om de wet koop op afstand die bepaalt dat je een artikel dat je via internet, postorder, telefonisch, etcetera bestelt altijd binnen 7 dagen terug moet kunnen sturen als het niet bevalt. Zie het als het ruilen binnen x dagen in een fysieke winkel.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...