Ga naar inhoud


signal drops SBS6 HD


vensoft

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds kort heben we SBS6 HD er bij gelukkig. Ik zit voor de 2e keer langdurig naar deze zender te kijken, en het valt me op dat heel af en toe het signaal heel even (paar frames) zwart is ... Heb dit op geen enkele ander HD zender ooit gemerkt, bij SBS gisteren en vandaag alweer een paar maal. Hebben meer mensen dit gezien? Ligt het aan de aanvoer?

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: vensoft
Hallo,

Sinds kort heben we SBS6 HD er bij gelukkig. Ik zit voor de 2e keer langdurig naar deze zender te kijken, en het valt me op dat heel af en toe het signaal heel even (paar frames) zwart is ... Heb dit op geen enkele ander HD zender ooit gemerkt, bij SBS gisteren en vandaag alweer een paar maal. Hebben meer mensen dit gezien? Ligt het aan de aanvoer?

Jan


Dat gebeurd hier ook het lijkt op het beeld even verspringt of bedoel je dat niet is wel hinderlijk, gisteravond ook gekeken toen geen last van gehad.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op een CDS goedgekeurde Homecast HS 8100CICD PVR hetzelfde verschijnsel waargenomen tijdens Harry Potter.

 

Lijkt dus niet aan de ontvangerzijde te liggen.

Ik gebruik trouwens wel een Aston 1.07 module met SW versie 1.18. Maar of dat het daar aan zou kunnen liggen????

 

Han

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...