Ga naar inhoud


Het traag reageren van sat4all


paardengek

Aanbevolen berichten


  • Reacties 156
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Kimble
@vGnp

Kan je misschien als dit weer gebeurd een screenshot posten van de "Wie zijn er Online"

Natuurlijk direct na een refresh. Wellicht gaat er iets fout met een karakter in een naam.

Ik verwacht niet dat het een vreemd teken in een naam is. De 'online_now' cache wordt iedere 10 minuten geupdate. Dan zou een refresh de syntax error niet oplossen en zou de error_log er vol mee staan.

Ik vermoed dat deze file al gelezen wordt als het schrijf process nog niet klaar is met schrijven. Schrijf opdrachten gaan via buffers en de filesize van deze file is groter dan schrijf buffers.

Wat ik wil gaan doen, is het schrijf process aanpassen door eerst een tempfile te schrijven en vervolgens een move te doen, dan staat de file er in 1 keer.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er waren in ieder geval geen afwijkende namen ingelogd.

 

Laatste foutmeldingen vanuit mijn monitor zie bijlage. Aan Jakarta hecht ik geen waarde die komt vaker voor in de lijst, maar het programma staat niet toe die uit te sluiten.

 

Is weer de cache melding. Ronaldd maar even afwachten.

post-214-1318260981,2688_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26 mei 17:09 heb ik geen vertraging gemeten.

Zelf meet ik vanaf de database server, die ook bij widexs staat, geen grote vertragingen meer. (Als ik backup tijdstip niet mee tel.)

 

Wat mij betreft is het performance probleem opgelost.

 

Op 26 mei 00:01, zie ik in de apache errorlog iig niets vreemds.

 

Die cache error moet ik nog (proberen te)fixen. Ik denk dat dit weekend te gaan doen.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook geen enkele foutmelding meer. Alleen als de backup draait een hogere tijd, maar dat is logisch.

 

Ben gestopt met het monitoren van de 4 indirecte Url's zoals Google en heb nu een Uptime van 100%. laugh

 

Succes komend weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...