Ga naar inhoud


Beeld staat stil op Vitaya


anakintjc

Aanbevolen berichten


Wordt er eigenlijk bij TVV niet gemonitord?ik heb mij nog laten vertellen,dat bij grotere of grote maatschappijen (betaalaanbieders en/of kabelaars) alles ooglettend in de oog wordt gehouden,en zodra er iets gebeurd,wordt (indien mogelijk)direct ingegrepen.maar blijkbaar bestaat zoeits niet bij TVV of zijn ze aan het slapen.komaan zeg,als TVV zo verder op de sukkel gaat,gaan ze mogelijks veel aangetekende opzegbrieven in de bus krijgen.gelukkig zijn mijn ouders op reis,of ik ging weer mijn beste technische woorden mogen bovenhalen om hen dit uit te leggen (74 en 75 jaar oud jaja,ook zij kijken via satelliet).

Kan er mij iemand vertellen of dit euvel ook zo is op de kabel of bij belgacom tv?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, als uw tv kabel van de paal naar uw huis stuk gaat mag je rap een week wachten alvorens je weer beeld hebt. Zit er een storing op je telefoonlijn ben je ook niet meteen geholpen. Ik vermoed dat er een probleem zal zijn met de link tussen Vitaya en TVV. Dergelijke dingen kunnen gemakkelijk gemonitord worden, maar als er onvoldoende redundantie is ingebouwd kan dat soms wel efkes duren om dat op te lossen. Aangezien TVV niet een grote speler is zou het wel kunnen dat ze voor een kleine zender als vitaya minder prioriteit geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattv4iedereen
Wordt er eigenlijk bij TVV niet gemonitord?ik heb mij nog laten vertellen,dat bij grotere of grote maatschappijen (betaalaanbieders en/of kabelaars) alles ooglettend in de oog wordt gehouden,en zodra er iets gebeurd,wordt (indien mogelijk)direct ingegrepen.maar blijkbaar bestaat zoeits niet bij TVV of zijn ze aan het slapen.komaan zeg,als TVV zo verder op de sukkel gaat,gaan ze mogelijks veel aangetekende opzegbrieven in de bus krijgen.gelukkig zijn mijn ouders op reis,of ik ging weer mijn beste technische woorden mogen bovenhalen om hen dit uit te leggen (74 en 75 jaar oud jaja,ook zij kijken via satelliet).
Kan er mij iemand vertellen of dit euvel ook zo is op de kabel of bij belgacom tv?


Dat is inderdaad bij grote (kapitaal krachtige) kabel boeren het geval. 24 op 24 monitoring van zowel video als linker en rechter audio spoor.
Op de foto zie u een deel van de video wand van toen noch KabelNRW nu Unitymedia in Kerpen (Duitsland). Toen had Callahan zijn centjes nog in KabelNRW dat toen omgedoopt wert tot ISH en in het Telenet (België). ISH stond toen zowel met de uitrol van Digitaal dienst als met het monitoren gigantisch voor op Telenet. Ik betwijfel het trouwens dat Telenet al een monitoring heeft.

De cubes die hier gebruikt zijn komen natuurlijk uit België! Barco kortrijk.

mvg
IMG_0154.JPG
Link naar reactie
Delen op andere sites

zou me niet verwonderen dat (een deel) van het Scarlet netwerk weer plat ligt.

hier aan de kust lag gans Scarlet plat tussen 21u en middernacht : geen internet, geen telefonie, geen belgacom tv.

prettig is anders ......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Ik betwijfel het trouwens dat Telenet al een monitoring heeft.



mvg


Telenet heeft dat,heb er al foto's van gezien en opname's van in die gebouwen bij telenet zelf.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...