Ga naar inhoud


De ochtend van 21-6 s'Hertogenbosch: Vol met skinheads.


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Vandaag zat ik dus in de trein, was best vol. Een skinhead za naast me; hij had 3 extra grote legertassen bij zich, wat erin zit weet ik niet maar het was wel zwaar. Mensen moesten staan dus ik vind dit tegelijkertijd ook nog eens onbeschoft. Er brak bijna ruzie uit omdat een oude man wilde zitten, maar er dus tassen op de stoelen zaten.

Ik dacht dat het misschien een soldaat was, maar toen hij uitstapte vergezelde hij een heleboel andere soortgelijken. Skinheads, van het type "St0rmfront". Ze waren ongeveer met zijn 20-gen, allemaal met extra grote tassen.

Weekend_tas_12.50.jpg

Zoiets.

 

Ik vraag me af wat er aan de hand was. Weet iemand dat misschien?

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites


'Vol met skinheads' Waar was het dan vol? Je hebt het over 1 skinhead. Dus waar was het dan vol? Vraag me af wat voor type trein het is. Als het een moderne intercity is succes met een grote tas in het bagage rek stoppen.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
'Vol met skinheads' Waar was het dan vol? Je hebt het over 1 skinhead.


Origineel bericht van: SalimRMAF
Ze waren ongeveer met zijn 20-gen, allemaal met extra grote tassen.


TS heeft het over één die naast hem zat maar over een twintigtal die uiteindelijk uit de trein stapten.
Waarschijnlijk bedoeld hij dit met vol!!!

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze stapten in DenBosch uit. Rechts zat er 1 naast me, maar linksvoor had iemand dezelfde grote tas maar diegene deed alsof hij de persoon naast me niet eens kende! Vervolgens stapten er uit diezelfde trein nog 3 of 4 anderen ook allemaal "geheimzinnig". whistle Vind het wel een beetje verdacht hoor.

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Ze stapten in DenBosch uit. Rechts zat er 1 naast me, maar linksvoor had iemand dezelfde grote tas maar diegene deed alsof hij de persoon naast me niet eens kende! Vervolgens stapten er uit diezelfde trein nog 3 of 4 anderen ook allemaal "geheimzinnig". whistle Vind het wel een beetje verdacht hoor.


Nee hé, krijgen we toch niet weer een Idols-achtige bedoening op tv "Wie is de beste terrorist" oid crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...