Ga naar inhoud


Politie, is je beste vriend ?!?!?!


Miauw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat die lullo terecht is aangehouden, het is alleen jammer dat dat grietje er zo overspannen tussen springt, wat gaat zij doen als ze eens tegen meerdere raddraaiers komt te staan?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marco275

 

Als je nu het verhaal nog eens goed leest, dan klopt er geen barst van.

 

Het meest respect heb ik voor de donker getinte stadswacht, die bleef er continu rustig onder, daar zou de politie dus een goed voorbeeld aan moeten nemen i.p.v. iemand een knietje geven. Er had namelijk geen haan naar gekraaid als de politie net zo rustig als de rustig gebleven stadswacht was gebleven, dan was het namelijk een normale aanhouding die niet verdedigd hoefde te worden.

 

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Een normale aanhouding?

 

De man die aangehouden werd gedroeg zich alles behalve normaal en ik weet vrijwel zeker dat je die ook niet normaal in een politieauto had gekregen.

 

Iemand die zo tegenstribbelt mag wat mij betreft net zo lang knietjes krijgen tot hij luistert naar de handhavers van onze wetten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De politie krijgt jaarlijks een aantal testen. Dit filmpje schetst precies hoe het de agent c.q. opsporings ambtenaren dienen te handelen, eerst begin je met praten indien dit niet lukt mag men gepast geweld gebruiken, zoals in het filmpje.

 

Dit is voor ons bijna een examen voorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die agente was helemaal niet aanwezig tijdens het proces van praten, die vloog er gelijk in, zonder haar gedrag was die lullo waarschijnlijk gewoon ingerekend.

 

Maar begrijp me niet verkeerd hoor, van mij mag dit gedrag ook hard en direct worden afgestraft.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Hoor ik de jongeman, die probeert de boef in het filmpje, te kalmeren niet iets zeggen als: `normaal is het een hele lieve jongen´.

Misschien kan er ook nog bij vermeld worden dat hij een ongelukkige jeugd heeft gehad, geslagen is door zijn vader, wel lief is voor zijn moeder, en echt helemaal niet zoveel drinkt en drugs gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chevrolet
Dan mag ik hopen dat jij ook eens op deze manier wordt aan-/staandegehouden.


Maar ik ga niet als een mafkees lopen te zieken, kansloos.

En ik ga ook niet keihard met mijn fiets door een voetgangers gebied rijden.

En dus zal ik niet "op deze manier" worden aangehouden. punt.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satcat


Origineel bericht van: druid
Schoolboek voorbeeld voor de politie hoe je niet met een situatie omgaat.
Heb jij een politie opleiding gehad dan?


ik niet, zij wel. Jij ook?

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag het mijn vrouw, die heeft de cursus gehad en wordt nog steeds bijgeschoold. Wat dat schiietincident betreft, mag een diende bij een levensgevaarlijke situatie schieten op de benen, inclusief knie. Andere lichaamsdelen behalve onderarm zijn uit den boze, behalve in een vuurgevecht. Maar ja in je kofferbak ligt ook geen Garant een Sigma of wat anders leuks. Tot voor jaren terug hadden ze die rammelbakken van FN.

 

Kans op dodelijks letsetl is te groot. Advies is om de knuppel of pepperspray te gebruiken. Onderschat die 4 Stone hoge tantes niet, arm of schouder uit de kom gebeurd vrij vaak.

 

Wat betreft die fietser, die had allang tegen de vlakte gewerkt moeten zijn door de stadswacht.

 

Op zich valt het met de straat incidenten wel mee. In het verkeer is hoe basaal het ook klinkt vrij gevaarlijk. Niemand weet wat een bestuurder in zijn auto heeft liggen. Een diender komt daar pas achter als het raampje wordt opengedraaid of de deur openvliegt. Lijkt me dan iets minder om in een .22 .357 .44 te kijken.

 

Gelukkig doet ze veel in haar vrije (hobby) tijd aan Taekwondo en kruitdampen happen op de 25 meter baan.

 

De baas betaald dat iig niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...