Ga naar inhoud


nokia/ registratie simkaart mislukt


Aanbevolen berichten

ik mijn prepaid toestel aanzetten

ik voer mijn pincode in> word geaccepteerd

ik laat hem een netwerk zoeken

hij vindt diverse netwerken

omdat ik een orangekaartje heb, valt de keuze op T mobile > krijg de melding geen toegang

 

andere providers idem

 

af en toekrijg ik de melding registratie simkaart mislukt.

 

de telefoon heeft altijd gewerkt, wie weet wat hier aan de hand is

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat voor telefoon is het??

 

Is het een 3g toestel, probeer dan eens om van 3g naar standaard gsm over te schakelen.

 

Heb je de simkaart ook in een andere toestel gebruikt?

 

T-mobile heeft momenteel problemen met hun netwerk, dus daar kan het ook aan liggen.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik begrijp dat het een prepaid is, maar wat is de merk & type van het toestel? En heb je de simkaart ook in een ander telefoon geprobeerd?

 

Het zou kunnen dat de kaart in ieder geval al "te oud" is. Ik zou even langs een T-mobile winkel gaan, daar zou je in principe kosteloos een nieuwe simkaart kunnen krijgen. Het overzetten van je huidige nummer kan binnen een uur geregeld zijn.

 

Had ook problemen met mijn T-mobile simkaart. Na een bezoek aan de T-mobile winkel kreeg ik een nieuwe simkaart, en ter plekke werd even het nummer overgezet naar de nieuwe simkaart. Binnen 20 minuten werkte de nieuwe simkaart.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb inmiddels contact met provider gehad en nu blijkt dat er met de telefoon/simkaart een hele tijd ( schijnbaar 3/4 jaar niet meer gebeld is )en kreeg te horen dat het kaartje is geblokkeerd en het beltegoed is vervallen.

Ik heb inderdaad enige tijd geleden mijn simkaart verwisseld , maar er nooit bij stilgestaan dat er een bep periode aan vast zat dat ik deze moest gebruiken, immers ze zeggen zelf dat je beltegoed nooit kan verlopen ( kleine lettertjes )

 

Wat kan ik hiermee ?

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig vanochtend ook met T-Mobile gebeld over mijn Dutchtone kaartje.... hoorde ook net dat je om de 6 maanden een saldowijziging moet hebben om je beltegoed onbeperkt geldig te houden... was ook verontwaardigd, omdat dit destijds dus niet zo was, en ik geen wijziging van de voorwaarden kreeg... Nu heb ik gelukkig wel om de 4 maanden een telefoontje gepleegd, dus dat is het probleem niet... De Nokia telefoon bekeek de situatie ook alsof ik aan het roamen was... Bovenin staat T-Mobile, maar er onder, kleiner, staat Orange... hij gaat dus om de zoveel tijd kijken of het home netwerk te ontvangen is.

Ik hoorde dat iedere orange klant GRATIS een nieuw simkaartje kan krijgen... Ik ben benieuwd. Het zou in 3 dagen in de brievenbus vallen, en je moet het dan nog wel even "aktiveren" via een telefoonnummer wat in de begeleidende brief staat.

Je beltegoed en telefoonnummer wordt dan op de nieuwe simkaart overgedragen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de overgang van Orange naar T-Mobile zijn 20% van de simkaarten door nog onbekende reden uitgevallen, maar dat is al een tijdje geleden.

 

De voorwaarden die Orange had bestaat sinds de overzetting bij T-Mobile niet meer. Je moet minimaal 1 maal per 180 dagen een belletje plegen of sms-je versturen zodat er kosten worden gemaakt. Met eens per halfjaar ga je de fout in, dat heb ik al meerdere malen ondervonden, maar gelukkig is dat voor mij opgelost.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe sim is aangekomen en geactiveerd. Hij doet het!

Aanmelden via internet ging niet, heb dus wel de klantenservice moeten bellen.

Ze hebben me nogmaals bevestigd dat je eens in de 6 maanden moet bellen of sms'en... 180 dagen is toch +/- een half jaar???

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline

Bij mij minimaal eens per 5 maanden.


zoiets had ik ook in gedachten... ik heb gelukkig nog een 24/7 prijsplan er op zitten, zodat een sms'je slechts 7 ct kost... smile

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...